quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef -SG- het volgende:
Nee, maare hara, even serieus. Ik vind het niet leuk dat je mijn quote veranderd! Wat moet iedereen nu wel niet denken?
Ja dat ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef -SG- het volgende:
Ik weet dat ik veel typfouten maak, Hara 4 president!
Doe iets met in for the kill.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Zo eens even bedenken hoe men dood zal gaan
Herkenbaar. Het is echt zo rot om dood te zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Womp womp ik heb zoveel meningen en ik moet mijn mond houden NIET EERLIJK
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik nu wel weet wie ik het liefst gelynched zie worden.
Lang ging mijn gedachten uit naar Tombo, omdat alle aanwijzingen daar naar wijzen. Maar hetzelfde geldt natuurlijk natuurlijk ook voor het_fenomeen.
Tombo staat nog steeds hoog in mijn lijstje, maar door gedrag lijkt het steeds meer op Duimelot te lijken, maar hetzelfde kun je zeggen over Timmmmm.
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
Ik verklaar hierbij dat Hara een maffiaburgermeesteres is, en als ik dat met de dood moet bekopen dan weten jullie dat ik gelijk zal krijgen...
###vote Hara
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (123) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (2) ReWout, Rave_NL
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog maar 122 stemmen voor Hara en ze wordt gelynched!!!1!
Joh, we zoeken naar alles en iedereen en alles en iedereen wordt genoemd. Er is niemand die jou verdenkt met die ene TT hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik nu wel weet wie ik het liefst gelynched zie worden.
Lang ging mijn gedachten uit naar Tombo, omdat alle aanwijzingen daar naar wijzen. Maar hetzelfde geldt natuurlijk natuurlijk ook voor het_fenomeen.
Tombo staat nog steeds hoog in mijn lijstje, maar door gedrag lijkt het steeds meer op Duimelot te lijken, maar hetzelfde kun je zeggen over Timmmmm.
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
Ik verklaar hierbij dat Hara een maffiaburgermeesteres is, en als ik dat met de dood moet bekopen dan weten jullie dat ik gelijk zal krijgen...
###vote Hara
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (123) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (2) ReWout, Rave_NL
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Misschien pakken we de maffia snel en mogen jullie weer meedoenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het is echt zo rot om dood te zijn..
Heb wel genoten van die lynch uit #42 zoals in de OP staat.
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Misschien pakken we de maffia snel en mogen jullie weer meedoenLijkt me best kut om er zo snel uit te liggen en te moeten toekijken
Hoe lang duurt het meestal voor er een winnaar is?
Beter geef je ze even een les over hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.
Als je over iemand zegt, EN ALS IK NU VERMOORD WORD, IS DIE EN DIE MAFFIA!!!!!1!!!!!111!, dan maakt het niet uit of die persoon maffia is of niet, want als die persoon geen maffia is, word je toch vermoord. Want als maffia wil je dat het dorp elkaar vermoord. Dus als je dan de persoon vermoord die zegt, als ik vermoord word, is die en die maffia!!!!111!!!, heb je daar een dorp mee dood, en een dorp mee verdacht.
wil je levend blijven dus, lieve kindjes, zeg dat soort dingen toch niet.
Met zoveel deelnemers bedoel je? Of dat er nu 24 uur voor een dag en 24 voor een nacht staat (toch?)quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.
Jij bent de man (figure of speech, dear) van de hints, ik van het inleven in maffia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.
[..]
Beter geef je ze even een les over hints.
Ja dat laatste! Volgens mij normaal een weekje of zo? En nu nog meer spelers en meer tijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met zoveel deelnemers bedoel je? Of dat er nu 24 uur voor een dag en 24 voor een nacht staat (toch?)
Ja dat blijkt. Hij denkt dat ik hem verdacht probeer te maken met één TTquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent de man (figure of speech, dear) van de hints, ik van het inleven in maffia.
Nee, maar ik vind het alleen opvallend dat niemand de moeite neemt om jouw TT's door te spitten..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, we zoeken naar alles en iedereen en alles en iedereen wordt genoemd. Er is niemand die jou verdenkt met die ene TT hoor
Als iedereen naar wie je hints op het lijstje hebt, je dood wil maken, blijft beach in ieder geval levenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Beach:
[s]douche - Nachtbagger #2 nu een stuk schoner
Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg - hoofd van romp gescheiden
topic nachtbaKKer - at broodje
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
Het is zeker te laat om te editten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.
Als je over iemand zegt, EN ALS IK NU VERMOORD WORD, IS DIE EN DIE MAFFIA!!!!!1!!!!!111!, dan maakt het niet uit of die persoon maffia is of niet, want als die persoon geen maffia is, word je toch vermoord. Want als maffia wil je dat het dorp elkaar vermoord. Dus als je dan de persoon vermoord die zegt, als ik vermoord word, is die en die maffia!!!!111!!!, heb je daar een dorp mee dood, en een dorp mee verdacht.
wil je levend blijven dus, lieve kindjes, zeg dat soort dingen toch niet.
En hoe de fuck maakt het mij verdacht dat het dorp!!!! niet naar mij kijktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het alleen opvallend dat niemand de moeite neemt om jouw TT's door te spitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |