quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je vandaag overleeft ga je wel in de nacht, little miss sunshine!
Het zal de mafia dan ook niet zijn die jou in de nacht vermoordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een heus dreigement!?!?!
mijn gedachte was eigenlijk dat als ik de dag overleef ik de nacht ook overleef omdat de maffia vast denkt dat het dorp mij zelf wel gaat lynchen is het niet vandaag dan wel morgen.....
nah de kans is klein dat ze er mee gelynched wordt maar t mag welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op de BM te stemmen nu?
huh???quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het zal de mafia dan ook niet zijn die jou in de nacht vermoordt.
Welja. "Ik stem op Hara omdat ze blauw is en dat vertrouw ik nooit" zal vast aardig wat mensen over de streep trekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op de BM te stemmen nu?
hey dat zijn mijn soort uitspraken, bewaar die nu voor mij wil jequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja. "Ik stem op Hara omdat ze blauw is en dat vertrouw ik nooit" zal vast aardig wat mensen over de streep trekken.
Nee, die staat in mijn inbox,quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dat zijn mijn soort uitspraken, bewaar die nu voor mij wil je
oh er zijn er meer zoals ik!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, die staat in mijn inbox,.
Ja, dat ze het na dit gebeuren met jou nog doet terwijl het halve dorp jou nu verdenktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh er zijn er meer zoals ik!?
hoe is het mogelijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat ze het na dit gebeuren met jou nog doet terwijl het halve dorp jou nu verdenkt
Ik noem het liever "niet slim"quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tenminste een die niet in jouw valse valletje trapt en gewoon voor de eerlijkheid gaat
of het slim is is een tweede daar zeg ik verder dus niets overquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noem het liever "niet slim"
Als jij snel dood bent én dorp blijkt zullen we weten of het "niet slim" isquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of het slim is is een tweede daar zeg ik verder dus niets over
oh ik doelde meer op of je nu eerlijk bent of niet, als je te veel te hard roept ben je toch doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij snel dood bent én dorp blijkt zullen we weten of het "niet slim" is
Precies! "niet slim"quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik doelde meer op of je nu eerlijk bent of niet, als je te veel te hard roept ben je toch dood
ik ben het nu nog levende bewijs
maar ze kan me dus beter niet volgen dat is dan niet slim
ja jij bent ook wel lief en doet goed je bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik vind je wel leuk, Duimelot.
Volg je gevoelquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef lynda het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lyndai dont know what to do
Sjo, aardig wat mensen van Tombola naar Duimelot gegaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef lynda het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lyndai dont know what to do
Wat veul spelersquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef -SG- het volgende:
Zo thuis, hints gezocht. Wat andere meningen hier gelezen. En mijn stem gaat ook naar beach.
###Vote beach
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (123) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |