Niettemin is het compleet stompzinnig om met een kapmes te gooien. Een keer afketsen en je zit met een slagaderlijke bloeding op een verlaten eiland. Heel slim.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef padlarf het volgende:
"rakelings"Donder toch op, stomme kut
Ok, dat is wel waarquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niettemin is het compleet stompzinnig om met een kapmes te gooien. Een keer afketsen en je zit met een slagaderlijke bloeding op een verlaten eiland. Heel slim.
V.
Ach, hij is de volgende.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iwein stemmen op Sergio de vuile vuile rat
Je bent niet de enige... wat een griezelquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Inx het volgende:
Ik vind Iwein steeds viezer worden. Brr...
Subtielquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hehe muziek van Beauty and the Beast
Inkaaseren.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
is sugar die kaas aan t beffen ofzo?
Als ik een vrouw was, zou ik niet fijn kunnen slapen met Iwein in dezelfde tentje.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Inx het volgende:
Ik vind Iwein steeds viezer worden. Brr...
Iwein papagaait Tatiana na. Iwein trekt zich in het oerwoud af met haar in gedachte.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Caland het volgende:
Iwein gaat ook opeens op Sergio stemmen.
Als je moet kiezen tussen loyaliteit aan een lekker wijf, of loyaliteit aan een vetpens...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Caland het volgende:
Iwein gaat ook opeens op Sergio stemmen.
Jamaar dit is ook het eerste jaar dat de Nederlanders zowaar sympathieker zijn dan de Belgen. En harder werken!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef PhalanX het volgende:
Dit is misschien het eerste jaar waar de Nederlanders misschien zelfs een kans maken.
Niemand wil een zeurwijf in de team, niet alleen Sergio.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nienke niet bij Saar en Regina terecht kwam maar Anthony? Ik denk dat ik wat gemist heb.
Sugar laat zich volgens mij heel makkelijk overhalen. Die vind alles best.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die vlaamse mannen zijn zonder Sergio erbij ineens heel anders...
Dat andere team wilde Anthony erbij hebben, en die was gewoon sneller geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nienke niet bij Saar en Regina terecht kwam maar Anthony? Ik denk dat ik wat gemist heb.
Die Anthony net zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sugar laat zich volgens mij heel makkelijk overhalen. Die vind alles best.
quote:
Volgens mij omdat Saar, Sugar, Regina en Anthony al in dat kamp zaten. En je mocht niet meer dan 4 dezelfde personen in een kamp.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Maar zo te zien is Sebas en Nienke samen erg prettig.
Iwein laat Sergio meteen vallen. Adieu
Goed punt. Bovendien lijkt het er ook verdacht veel op dat hij nieuwe kampleden wil wijsmaken dat hij actief is, terwijl een Sergio ook wel weet dat hij gewoon een lui varken is.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen loyaliteit aan een lekker wijf, of loyaliteit aan een vetpens...
Hij is ook zo wit.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik vind Iwein maar een eng mannetje.
Dit is het eerste jaar dat ik het kijk, maar toch het nog met 'onbekenden' was, werd er toen eigenlijk ook geneukt op het eiland?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Iwein papagaait Tatiana na. Iwein trekt zich in het oerwoud af met haar in gedachte.
Zo'n ventje is het wel.
De Belgen achterbakser? Dan heb ik denk ik andere jaren gekeken dan jijquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
Belgen zijn in voorgaande jaren niet altijd sympathieker geweest... achterbakser dat zeker, maar niet sympathieker.
Maar uiteindelijk zijn het een Belg en een Nederlanders geweest die het meest infame duo hebben gevormd. Hiukwan had gelijk toen ze die schele belg eruit wist te werken!
En lelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is ook zo wit.
En dik.
En harig.
Ik kan me niet echt iets neukachtigs herinneren. Wel soms iets dat op een stelletje leek.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik het kijk, maar toch het nog met 'onbekenden' was, werd er toen eigenlijk ook geneukt op het eiland?
Ben trouwens benieuwd wie er van Noord nu de zwakste schakel is. Hoop John.
Als Nienke in mijn team wilde zou ik ervoor gaan staan zodat ze er niet doorkonquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
sugar is ook niet bij zn volle verstand hoor'
maar eerst sergio eruit
en stomme sebas zit op t verkeerde eilandwaarom regina hem niet riep ipv anthony ? of nienke idd?
(voor mij part sugar eruit, sebas erin
Sowieso niet 1 aflevering per dag, want ze zitten er wel een paar weken in totaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef mr-green het volgende:
Dit is echt een vette aflevering
Maar kan iemand mij vertellen hoe het nou zit met de tijd daar? Ik bedoel is elke aflevering 1 dag of een paar momenten van dagen? Want hoelang zitten ze daar al bij aflevering 3? Dat vind ik wel belangrijk omdat het wel raar zou zijn als ze zo verlangen naar 1 snoepje als je daar nog maar 3 dagen zit
En dat na al een week in de zonquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is ook zo wit.
En dik.
En harig.
Ja dat vond ik ook vreemd, vooral omdat Regina en Saar weten dat Anthony een ontzettende meeloper is.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
sugar is ook niet bij zn volle verstand hoor'
maar eerst sergio eruit
en stomme sebas zit op t verkeerde eilandwaarom regina hem niet riep ipv anthony ? of nienke idd?
(voor mij part sugar eruit, sebas erin
John is tof. Ik hoop Anthony.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wie er van Noord nu de zwakste schakel is. Hoop John.
Ze zitten er nu 8 dagen geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso niet 1 aflevering per dag, want ze zitten er wel een paar weken in totaal.
Er is inderdaad wat vel afgeschaafd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
zonder gekheid, die pens van sergio is al een stuk slanker
Is blijven hangen onder dat houten hekquote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is inderdaad wat vel afgeschaafd.
Ik zat te denken dat hij zijn buik inhield, omdat zijn borstkas zo vooruitstak.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
zonder gekheid, die pens van sergio is al een stuk slanker
Beetje simpel lijkt ie wel ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Sugar is ook wel raar, net alsof hij niet helemaal goed bij zijn hoofd is (teveel klappen gehad misschien).
Ik vind hem wel grappig.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Sugar is ook wel raar, net alsof hij niet helemaal goed bij zijn hoofd is (teveel klappen gehad misschien).
Is het echt kogelvis dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef padlarf het volgende:
Maar serieus he, die vis kun je niet eten
Zou jij het er op wagen?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is het echt kogelvis dan?
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is het echt kogelvis dan?
Haha iddquote:
Ja, maar volgens mij heeft zo'n kogelvis altijd stekels toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."
Ik zou wel 2x nadenken
\quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef padlarf het volgende:
Ik ga echt heulemaal kapot als Sergio de munt heeft
Als dat zo is, moet hij die munt NU inzetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef padlarf het volgende:
Ik ga echt heulemaal kapot als Sergio de munt heeft
Klopt en je kunt hem wel eten, maar dan moet je hem op een bepaalde manier fileren. Dat maken alleen koks klaar die daar op getraind zijn zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."
Ik zou wel 2x nadenken
Hun team is later gevormd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben zij een eilandraad en niet dat andere team?
Hun team was als laatste compleet bij de proef.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben verloren, hadden als laatste hun kamp compleet bij dat graafgedoe.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Zij durfde er wat van te zeggen dat Sergio geen fuck uitvoerde.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Nienke eigenlijk allemaal misdaan dan?
Haar bek opengetrokken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Niets dan hulde dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij durfde er wat van te zeggen dat Sergio geen fuck uitvoerde.
Het is een beetje een zeikmutsje. Ik zou er ook een beetje geïrriteerd door raken denk ik...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nienke is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Sheepcidus het volgende:
wat een rotkamp alleen sebas is leuk
Ze heeft een keer op de zachtst mogelijke manier geprobeerd opbouwende kritiek te geven op Sergio, die daarna compleet van het padje ging van woede (machete). Die gast spoort niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Sinds wanneer ben je een zeikmuts als je iemand heel erg terecht op een nette manier kritiek geeft omdat hij geen zak uitvoert?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is een beetje een zeikmutsje. Ik zou er ook een beetje geïrriteerd door raken denk ik...
En dat geroddel over die machete was ook uberflauw.
Hij ging naar dat andere team terwijl hij min of meer afgesproken had om bij die Belgische dames te blijven in Kamp Noord. Wilde toen weer terug (omdat hij die mensen niet gezien had, maar alleen de blauwe vlag zagquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzoDat was het voorstukje bij de eerste reclame.
Volgens mij ging dat over dat hij bij die proef niet meer van kamp mocht wisselen.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzoDat was het voorstukje bij de eerste reclame.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef PhalanX het volgende:
Sergio in zee... cue deuntje van Jaws.
Bij de eerste proef wat John bij kamp noord gaan staan terwijl hij had afgesproken met de belgische vrouwen samen te blijven. De vrouwen wezen hem er op en toen wilde hij overstappen naar het andere kamp maar dat mocht niet meer van eddy.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Watquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
sebas, man..ik kreeg t warm van hem net bij de eilandraad..
heb ik niet snel last van
ik pak nu mn spullen in
Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef neilpad het volgende:
Toch vind ik Sergio wel een baas. Hij pakte de expeditie compleet verkeerd aan maar hij is altijd heel eerlijk en open geweest. Anders dan bijvoorbeeld Iwein. Dat vind ik pas een misselijke vent.
Nienke gaat hopelijk ook snel weg, erger me dood aan die doos.
Sergio is altijd eerlijk geweest en zei openlijk dat hij gewoon weinig uitvoerde en wat hij van plan was. Alleen helemaal op het einde toen het gedaan was met hem probeerde hij nog wat te manipuleren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.
En wie blijft er dan over 1 van die vlaamse dames ?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef.(It's all in the game)
Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was.
Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan).
Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar waarschijnlijk zelf hebben verteld. Of ben ik nu mis....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef.(It's all in the game)
Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was.
Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan).
Ja dat zeg ik, volgens mij zei ze dat zelf ook....dus...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Bloay het volgende:
[..]
Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar
Die zijn er van af aflevering 2 al uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Bloay het volgende:
en waar blijven de cocosnoten eigenlijk
Ja John kwam op mij ook meer over alsof hij 'zogenaamd' verkeerd ging staan maar er stiekem gewoon bewust voor heeft gekozen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Iwein inderdaad. als de nieuwe indeling trouwens ter bedoeling had eerlijkere kampen dan zijn de makers mooi de mist in gegaan. Al het zwakke van kamp zuid is gebleven waar ze waren en alleen Sebastiaan van kamp noord is echt een versterking. Voor de rest zijn ze met Saar Sugar en Johnny Depp de drie sterke spelers kwijt geraakt. Kan Sebastiaan straks in zijn 1tje die proeven gaan lopen doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm sergio baat? of bedoel je iwein?
Eigenlijk de mensen die je verwacht bij de samensmelting op Sebastiaan na. In ieder geval dat is mijn mening.quote:
Als je als leider geboren wordt, dan lijkt mij idd dat je op dag 1 al een geboren leider bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Bayswater het volgende:
Sebastiaan was een geboren leider na 1 dag, werd niet echt overgebracht door de camera.
hoe de vent ook praatquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
sugar mist gewoon wat hersencellen.
Ach nu was het eten beter verdeelt en iedereen blij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe de vent ook praatben blij dat het ondertiteld is, anders had ik er niks van kunnen maken
je gaat toch geen vissenkoppen eten..![]()
hadden ze beter kunnen bewaren om boullion van te trekken oid
Daarom at hij ook de koppen van zijn vissen opquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
Hij heeft in z'n bokscarrière gewoon teveel klappen op z'n hoofd gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
Gifje zou toffer zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef roos85 het volgende:
heeft iemand al een foto van Sugar die die ene vis nadoet
Ik kan me herinneren dat Sugar rond zijn 13e ofzo vanuit Ghana naar België is gekomen... is dit nu allemaal nog steeds zo gek?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe de vent ook praatben blij dat het ondertiteld is, anders had ik er niks van kunnen maken
je gaat toch geen vissenkoppen eten..![]()
hadden ze beter kunnen bewaren om boullion van te trekken oid
Deze reactie = win. Precies wat ik ook wou zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Geweldige aflevering!
Blij dat Sergio er uit is, hoewel ik zijn laatste commentaar tegen Nynke nog wel netjes en sympathiek vond - hij is iig op een nette manier vertrokken. Hopelijk nu Iwein er uit (hoewel ik nog wel meer Belle & Het Beest muziek wil horen).
En ik vind Sugar geweldig. Dat hij die vis nadeed, zo leuk.
ik vind hem niet duidelijk spreken, dat heeft mijn inziens niks met afkomst te makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Duskje het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Sugar rond zijn 13e ofzo vanuit Ghana naar België is gekomen... is dit nu allemaal nog steeds zo gek?
In profiel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
'Ja ik ben heel breed in de schouders'
Op je 13e ben je je beste leerperiode voor een vreemde taal voorbij, ik heb nog niet veel allochtonen die als wat oudere kinderen hier gekomen zijn echt duidelijk horen spreken. Als je bedoelt dat hij een beetje onsamenhangend praat geef ik je daar gelijk in, maar verder wijt ik het aan het aannemen van een tweede taal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vind hem niet duidelijk spreken, dat heeft mijn inziens niks met afkomst te maken
GMTA.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Duskje het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Sugar rond zijn 13e ofzo vanuit Ghana naar België is gekomen... is dit nu allemaal nog steeds zo gek?
[..]
Deze reactie = win. Precies wat ik ook wou zeggen.
En níet lief en schattig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtprecies een pasgeboren baby.
Maar dan supersized.
Lijkt me niet! Je kunt na je 13e prima een taal vloeiend leren spreken hoor. Met weliswaar een accent, maar dat betekent niet dat je dan ook onduidelijk praat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Duskje het volgende:
[..]
Op je 13e ben je je beste leerperiode voor een vreemde taal voorbij, ik heb nog niet veel allochtonen die als wat oudere kinderen hier gekomen zijn echt duidelijk horen spreken. Als je bedoelt dat hij een beetje onsamenhangend praat geef ik je daar gelijk in, maar verder wijt ik het aan het aannemen van een tweede taal.
Ik vind het wel heel schattig dat hij als zo'n gespierde Afrikaan met zo'n Belgisch accent praat.
Als kind leer je een taal natuurlijk. Je leert de taal intiutief aan te voelen. Op latere leeftijd moet je een taal actief gaan leren, woordjes stampen e.d. Ook dan kun je een taal nog heel goed leren spreken, maar het leerproces gaat dan heel anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:52 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Je kunt na je 13e prima een taal vloeiend leren spreken hoor. Met weliswaar een accent, maar dat betekent niet dat je dan ook onduidelijk praat..
Ja, dat is wel zo, maar dat is nog geen reden om zo onduidelijk te spreken zoals Sugar dat doetquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als kind leer je een taal natuurlijk. Je leert de taal intiutief aan te voelen. Op latere leeftijd moet je een taal actief gaan leren, woordjes stampen e.d. Ook dan kun je een taal nog heel goed leren spreken, maar het leerproces gaat dan heel anders.
inderdaad! zou hij soms teveel klappen op zijn hoofd hebben gehad?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar dat is nog geen reden om zo onduidelijk te spreken zoals Sugar dat doet
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik irriteer me aan dat viezige gebit van Nienke.
En dat witte behaarde lichaam van Iwein.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef roos85 het volgende:
heeft iemand al een foto van Sugar die die ene vis nadoet
Smurfin, opzoutuh graag.quote:
Neemt niet weg dat je nog best fatsoenlijk een tweede taal kunt leren, stukken vloeiender dan dat hij doet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als kind leer je een taal natuurlijk. Je leert de taal intiutief aan te voelen. Op latere leeftijd moet je een taal actief gaan leren, woordjes stampen e.d. Ook dan kun je een taal nog heel goed leren spreken, maar het leerproces gaat dan heel anders.
Moest ik gewoon ff doenquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik had liever Iwien eruit zien gaan, wat een ranzige man
Ja Sergio mocht ik niet, maar Iwein is gewoon te vies om naar te kijken. Trek een shirt aan ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik had liever Iwien eruit zien gaan, wat een ranzige man
Ik denk vooral omdat Sugar niet zo snugger lijkt en Anthony wel, dus dat men van Anthony zou verwachten dat ie wat beter na zou denken en meer zijn eigen mening zou vormen. En op Kim stemmen want zwak sloeg nergens op, zwak was ze absoluut niet. Dat ze naar hun eigen landgenoten toetrekken is wel weer begrijpelijk natuurlijk, toch een beetje wij-zij gevoel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef _Blair_ het volgende:
Waarom is iedereen tegen Antony en voor Sugar?
Sugar deed ook mee aan het complot en hem noemt niemand achterbaks, maar antony wel.
Sugar is dan wel schattig enzo maar dan nog.
Hoe zou jij trouwens zelf reageren als alle mensen van je eigen land je vroegen om mee te doen aan een complot? Ik denk dat veel mensen op dit forum net hetzelfde gedaan zouden hebben als Antony.
Als hij nee had gezegd, gingen ze misschien wel op hem stemmen.
Hij was trouwens zowieso van plan op kim te stemmen omdat hij haar de zwakste vond.
Ik ben blij dat er eens een knapperd in zit.
Als je Nienke, Saar, Regina vergeleken hebt met Sergio en Iwein dan zitten er sterke vrouwen in inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef _Blair_ het volgende:
Ik heb niet helemaal van het begin gekeken dus ik weet niet echt of kim sterk of zwak was.
Wel vind ik dat er dit jaar veel sterke vrouwen inzitten.
Ik vond het zo bizar dat hij en Iwein elkaar er ineens uit probeerden te werken. Een paar dagen eerder werkten ze nog zo goed samen, had dat gewoon doorgezet, en 2 Belgische mokkels overgehaald (Tatiana en die andere die toch al niet op Sergio stemde) en hij had er nog gewoon in gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef wo0dy het volgende:
Jammer dat sergio eruit ligt. Ik vond het eigenlijk wel raar hoe hij na de herindeling plotseling helemaal alleen kwam te staan. Ook de twee belgische dames, die eerst op een ander eiland hadden gezeten, lieten hem vrij links liggen.
Iwein is gezwicht voor de booty van Tatiana. Wat zij zegt, neemt hij over. Als ze nog zou zeggen dattie op zichzelf moet stemmen zou'ie het nog doenquote:Op donderdag 30 september 2010 07:46 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het zo bizar dat hij en Iwein elkaar er ineens uit probeerden te werken. Een paar dagen eerder werkten ze nog zo goed samen, had dat gewoon doorgezet, en 2 Belgische mokkels overgehaald (Tatiana en die andere die toch al niet op Sergio stemde) en hij had er nog gewoon in gezeten
quote:
Hier is het maar maandagavond op tv.quote:
Wij helpen je wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit nog in de trein dus ik volg de uitzending een beetje met jullie mee.
Balenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit nog in de trein dus ik volg de uitzending een beetje met jullie mee.
Ik help je wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet nog een half uur. Maar kleine hints zijn genoeg hoor.
Dat was het andere kamp volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef zoem het volgende:
Ah het kamp van Dennis maakt nieuwe slaapplekken.
Daar was de boel toch onder water gelopen?
Terwijl Fransie daar in Noord bang voor was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |