Moest ik gewoon ff doenquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik had liever Iwien eruit zien gaan, wat een ranzige man
Ja Sergio mocht ik niet, maar Iwein is gewoon te vies om naar te kijken. Trek een shirt aan ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik had liever Iwien eruit zien gaan, wat een ranzige man
Ik denk vooral omdat Sugar niet zo snugger lijkt en Anthony wel, dus dat men van Anthony zou verwachten dat ie wat beter na zou denken en meer zijn eigen mening zou vormen. En op Kim stemmen want zwak sloeg nergens op, zwak was ze absoluut niet. Dat ze naar hun eigen landgenoten toetrekken is wel weer begrijpelijk natuurlijk, toch een beetje wij-zij gevoel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef _Blair_ het volgende:
Waarom is iedereen tegen Antony en voor Sugar?
Sugar deed ook mee aan het complot en hem noemt niemand achterbaks, maar antony wel.
Sugar is dan wel schattig enzo maar dan nog.
Hoe zou jij trouwens zelf reageren als alle mensen van je eigen land je vroegen om mee te doen aan een complot? Ik denk dat veel mensen op dit forum net hetzelfde gedaan zouden hebben als Antony.
Als hij nee had gezegd, gingen ze misschien wel op hem stemmen.
Hij was trouwens zowieso van plan op kim te stemmen omdat hij haar de zwakste vond.
Ik ben blij dat er eens een knapperd in zit.
Als je Nienke, Saar, Regina vergeleken hebt met Sergio en Iwein dan zitten er sterke vrouwen in inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef _Blair_ het volgende:
Ik heb niet helemaal van het begin gekeken dus ik weet niet echt of kim sterk of zwak was.
Wel vind ik dat er dit jaar veel sterke vrouwen inzitten.
Ik vond het zo bizar dat hij en Iwein elkaar er ineens uit probeerden te werken. Een paar dagen eerder werkten ze nog zo goed samen, had dat gewoon doorgezet, en 2 Belgische mokkels overgehaald (Tatiana en die andere die toch al niet op Sergio stemde) en hij had er nog gewoon in gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef wo0dy het volgende:
Jammer dat sergio eruit ligt. Ik vond het eigenlijk wel raar hoe hij na de herindeling plotseling helemaal alleen kwam te staan. Ook de twee belgische dames, die eerst op een ander eiland hadden gezeten, lieten hem vrij links liggen.
Iwein is gezwicht voor de booty van Tatiana. Wat zij zegt, neemt hij over. Als ze nog zou zeggen dattie op zichzelf moet stemmen zou'ie het nog doenquote:Op donderdag 30 september 2010 07:46 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het zo bizar dat hij en Iwein elkaar er ineens uit probeerden te werken. Een paar dagen eerder werkten ze nog zo goed samen, had dat gewoon doorgezet, en 2 Belgische mokkels overgehaald (Tatiana en die andere die toch al niet op Sergio stemde) en hij had er nog gewoon in gezeten
quote:
Hier is het maar maandagavond op tv.quote:
Wij helpen je wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit nog in de trein dus ik volg de uitzending een beetje met jullie mee.
Balenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit nog in de trein dus ik volg de uitzending een beetje met jullie mee.
Ik help je wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet nog een half uur. Maar kleine hints zijn genoeg hoor.
Dat was het andere kamp volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef zoem het volgende:
Ah het kamp van Dennis maakt nieuwe slaapplekken.
Daar was de boel toch onder water gelopen?
Terwijl Fransie daar in Noord bang voor was...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |