Het is een beetje een zeikmutsje. Ik zou er ook een beetje geïrriteerd door raken denk ik...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Nienke eigenlijk allemaal misdaan dan?
Nienke is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Sheepcidus het volgende:
wat een rotkamp alleen sebas is leuk
Ze heeft een keer op de zachtst mogelijke manier geprobeerd opbouwende kritiek te geven op Sergio, die daarna compleet van het padje ging van woede (machete). Die gast spoort niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Nienke eigenlijk allemaal misdaan dan?
Sinds wanneer ben je een zeikmuts als je iemand heel erg terecht op een nette manier kritiek geeft omdat hij geen zak uitvoert?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is een beetje een zeikmutsje. Ik zou er ook een beetje geïrriteerd door raken denk ik...
En dat geroddel over die machete was ook uberflauw.
Hij ging naar dat andere team terwijl hij min of meer afgesproken had om bij die Belgische dames te blijven in Kamp Noord. Wilde toen weer terug (omdat hij die mensen niet gezien had, maar alleen de blauwe vlag zagquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzoDat was het voorstukje bij de eerste reclame.
Volgens mij ging dat over dat hij bij die proef niet meer van kamp mocht wisselen.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzoDat was het voorstukje bij de eerste reclame.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef PhalanX het volgende:
Sergio in zee... cue deuntje van Jaws.
Bij de eerste proef wat John bij kamp noord gaan staan terwijl hij had afgesproken met de belgische vrouwen samen te blijven. De vrouwen wezen hem er op en toen wilde hij overstappen naar het andere kamp maar dat mocht niet meer van eddy.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Watquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
sebas, man..ik kreeg t warm van hem net bij de eilandraad..
heb ik niet snel last van
ik pak nu mn spullen in
Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef neilpad het volgende:
Toch vind ik Sergio wel een baas. Hij pakte de expeditie compleet verkeerd aan maar hij is altijd heel eerlijk en open geweest. Anders dan bijvoorbeeld Iwein. Dat vind ik pas een misselijke vent.
Nienke gaat hopelijk ook snel weg, erger me dood aan die doos.
Sergio is altijd eerlijk geweest en zei openlijk dat hij gewoon weinig uitvoerde en wat hij van plan was. Alleen helemaal op het einde toen het gedaan was met hem probeerde hij nog wat te manipuleren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.
En wie blijft er dan over 1 van die vlaamse dames ?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef.(It's all in the game)
Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was.
Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan).
Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar waarschijnlijk zelf hebben verteld. Of ben ik nu mis....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef.(It's all in the game)
Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was.
Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan).
Ja dat zeg ik, volgens mij zei ze dat zelf ook....dus...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Bloay het volgende:
[..]
Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar
Die zijn er van af aflevering 2 al uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Bloay het volgende:
en waar blijven de cocosnoten eigenlijk
Ja John kwam op mij ook meer over alsof hij 'zogenaamd' verkeerd ging staan maar er stiekem gewoon bewust voor heeft gekozen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Iwein inderdaad. als de nieuwe indeling trouwens ter bedoeling had eerlijkere kampen dan zijn de makers mooi de mist in gegaan. Al het zwakke van kamp zuid is gebleven waar ze waren en alleen Sebastiaan van kamp noord is echt een versterking. Voor de rest zijn ze met Saar Sugar en Johnny Depp de drie sterke spelers kwijt geraakt. Kan Sebastiaan straks in zijn 1tje die proeven gaan lopen doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm sergio baat? of bedoel je iwein?
Eigenlijk de mensen die je verwacht bij de samensmelting op Sebastiaan na. In ieder geval dat is mijn mening.quote:
Als je als leider geboren wordt, dan lijkt mij idd dat je op dag 1 al een geboren leider bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Bayswater het volgende:
Sebastiaan was een geboren leider na 1 dag, werd niet echt overgebracht door de camera.
hoe de vent ook praatquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
sugar mist gewoon wat hersencellen.
Ach nu was het eten beter verdeelt en iedereen blij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe de vent ook praatben blij dat het ondertiteld is, anders had ik er niks van kunnen maken
je gaat toch geen vissenkoppen eten..![]()
hadden ze beter kunnen bewaren om boullion van te trekken oid
Daarom at hij ook de koppen van zijn vissen opquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
Hij heeft in z'n bokscarrière gewoon teveel klappen op z'n hoofd gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Sugar is geen droogkloot
Gifje zou toffer zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef roos85 het volgende:
heeft iemand al een foto van Sugar die die ene vis nadoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |