Er is inderdaad wat vel afgeschaafd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
zonder gekheid, die pens van sergio is al een stuk slanker
Is blijven hangen onder dat houten hekquote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is inderdaad wat vel afgeschaafd.
Ik zat te denken dat hij zijn buik inhield, omdat zijn borstkas zo vooruitstak.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
zonder gekheid, die pens van sergio is al een stuk slanker
Beetje simpel lijkt ie wel ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Sugar is ook wel raar, net alsof hij niet helemaal goed bij zijn hoofd is (teveel klappen gehad misschien).
Ik vind hem wel grappig.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Sugar is ook wel raar, net alsof hij niet helemaal goed bij zijn hoofd is (teveel klappen gehad misschien).
Is het echt kogelvis dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef padlarf het volgende:
Maar serieus he, die vis kun je niet eten
Zou jij het er op wagen?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is het echt kogelvis dan?
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is het echt kogelvis dan?
Haha iddquote:
Ja, maar volgens mij heeft zo'n kogelvis altijd stekels toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."
Ik zou wel 2x nadenken
\quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef padlarf het volgende:
Ik ga echt heulemaal kapot als Sergio de munt heeft
Als dat zo is, moet hij die munt NU inzetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef padlarf het volgende:
Ik ga echt heulemaal kapot als Sergio de munt heeft
Klopt en je kunt hem wel eten, maar dan moet je hem op een bepaalde manier fileren. Dat maken alleen koks klaar die daar op getraind zijn zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Wikipedia over de kogelvis: "De kogelvis is erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif."
Ik zou wel 2x nadenken
Hun team is later gevormd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben zij een eilandraad en niet dat andere team?
Hun team was als laatste compleet bij de proef.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben verloren, hadden als laatste hun kamp compleet bij dat graafgedoe.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Zij durfde er wat van te zeggen dat Sergio geen fuck uitvoerde.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Nienke eigenlijk allemaal misdaan dan?
Haar bek opengetrokken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Nienke eigenlijk allemaal misdaan dan?
Niets dan hulde dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij durfde er wat van te zeggen dat Sergio geen fuck uitvoerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |