En lelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is ook zo wit.
En dik.
En harig.
Ik kan me niet echt iets neukachtigs herinneren. Wel soms iets dat op een stelletje leek.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik het kijk, maar toch het nog met 'onbekenden' was, werd er toen eigenlijk ook geneukt op het eiland?
Ben trouwens benieuwd wie er van Noord nu de zwakste schakel is. Hoop John.
Als Nienke in mijn team wilde zou ik ervoor gaan staan zodat ze er niet doorkonquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
sugar is ook niet bij zn volle verstand hoor'
maar eerst sergio eruit
en stomme sebas zit op t verkeerde eilandwaarom regina hem niet riep ipv anthony ? of nienke idd?
(voor mij part sugar eruit, sebas erin
Sowieso niet 1 aflevering per dag, want ze zitten er wel een paar weken in totaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef mr-green het volgende:
Dit is echt een vette aflevering
Maar kan iemand mij vertellen hoe het nou zit met de tijd daar? Ik bedoel is elke aflevering 1 dag of een paar momenten van dagen? Want hoelang zitten ze daar al bij aflevering 3? Dat vind ik wel belangrijk omdat het wel raar zou zijn als ze zo verlangen naar 1 snoepje als je daar nog maar 3 dagen zit
En dat na al een week in de zonquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is ook zo wit.
En dik.
En harig.
Ja dat vond ik ook vreemd, vooral omdat Regina en Saar weten dat Anthony een ontzettende meeloper is.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
sugar is ook niet bij zn volle verstand hoor'
maar eerst sergio eruit
en stomme sebas zit op t verkeerde eilandwaarom regina hem niet riep ipv anthony ? of nienke idd?
(voor mij part sugar eruit, sebas erin
John is tof. Ik hoop Anthony.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wie er van Noord nu de zwakste schakel is. Hoop John.
Ze zitten er nu 8 dagen geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso niet 1 aflevering per dag, want ze zitten er wel een paar weken in totaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |