Als ik een vrouw was, zou ik niet fijn kunnen slapen met Iwein in dezelfde tentje.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Inx het volgende:
Ik vind Iwein steeds viezer worden. Brr...
Iwein papagaait Tatiana na. Iwein trekt zich in het oerwoud af met haar in gedachte.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Caland het volgende:
Iwein gaat ook opeens op Sergio stemmen.
Als je moet kiezen tussen loyaliteit aan een lekker wijf, of loyaliteit aan een vetpens...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Caland het volgende:
Iwein gaat ook opeens op Sergio stemmen.
Jamaar dit is ook het eerste jaar dat de Nederlanders zowaar sympathieker zijn dan de Belgen. En harder werken!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef PhalanX het volgende:
Dit is misschien het eerste jaar waar de Nederlanders misschien zelfs een kans maken.
Niemand wil een zeurwijf in de team, niet alleen Sergio.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nienke niet bij Saar en Regina terecht kwam maar Anthony? Ik denk dat ik wat gemist heb.
Sugar laat zich volgens mij heel makkelijk overhalen. Die vind alles best.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die vlaamse mannen zijn zonder Sergio erbij ineens heel anders...
Dat andere team wilde Anthony erbij hebben, en die was gewoon sneller geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nienke niet bij Saar en Regina terecht kwam maar Anthony? Ik denk dat ik wat gemist heb.
Die Anthony net zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sugar laat zich volgens mij heel makkelijk overhalen. Die vind alles best.
quote:
Volgens mij omdat Saar, Sugar, Regina en Anthony al in dat kamp zaten. En je mocht niet meer dan 4 dezelfde personen in een kamp.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Hetaera het volgende:
Maar zo te zien is Sebas en Nienke samen erg prettig.
Iwein laat Sergio meteen vallen. Adieu
Goed punt. Bovendien lijkt het er ook verdacht veel op dat hij nieuwe kampleden wil wijsmaken dat hij actief is, terwijl een Sergio ook wel weet dat hij gewoon een lui varken is.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen loyaliteit aan een lekker wijf, of loyaliteit aan een vetpens...
Hij is ook zo wit.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik vind Iwein maar een eng mannetje.
Dit is het eerste jaar dat ik het kijk, maar toch het nog met 'onbekenden' was, werd er toen eigenlijk ook geneukt op het eiland?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Iwein papagaait Tatiana na. Iwein trekt zich in het oerwoud af met haar in gedachte.
Zo'n ventje is het wel.
De Belgen achterbakser? Dan heb ik denk ik andere jaren gekeken dan jijquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef PhalanX het volgende:
Belgen zijn in voorgaande jaren niet altijd sympathieker geweest... achterbakser dat zeker, maar niet sympathieker.
Maar uiteindelijk zijn het een Belg en een Nederlanders geweest die het meest infame duo hebben gevormd. Hiukwan had gelijk toen ze die schele belg eruit wist te werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |