abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86767300
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het is een beetje een zeikmutsje. Ik zou er ook een beetje geïrriteerd door raken denk ik...

En dat geroddel over die machete was ook uberflauw.
Sinds wanneer ben je een zeikmuts als je iemand heel erg terecht op een nette manier kritiek geeft omdat hij geen zak uitvoert?

Maar iig, Oh oh Sergio! :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_86767348
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzo :? Dat was het voorstukje bij de eerste reclame.
Hij ging naar dat andere team terwijl hij min of meer afgesproken had om bij die Belgische dames te blijven in Kamp Noord. Wilde toen weer terug (omdat hij die mensen niet gezien had, maar alleen de blauwe vlag zag :')... in zijn fanatisme... ofzo) maar dat mocht niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86767359
quote:
Wat was er nou met John die iets niet meer mocht doen ofzo :? Dat was het voorstukje bij de eerste reclame.
Volgens mij ging dat over dat hij bij die proef niet meer van kamp mocht wisselen.
Feauteaux
pi_86767368
Helaas, jaws eruit ;(

quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef PhalanX het volgende:
Sergio in zee... cue deuntje van Jaws.
pi_86767435
quote:
Bij de eerste proef wat John bij kamp noord gaan staan terwijl hij had afgesproken met de belgische vrouwen samen te blijven. De vrouwen wezen hem er op en toen wilde hij overstappen naar het andere kamp maar dat mocht niet meer van eddy.
pi_86767442
Hij was op het eind wel heel lief, ik moest bijna huiluh. :'(
Koel en donker bewaren
pi_86767645
sebas, man..ik kreeg t warm van hem net bij de eilandraad..

heb ik niet snel last van

ik pak nu mn spullen in :+
  donderdag 23 september 2010 @ 21:55:10 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86768347
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
sebas, man..ik kreeg t warm van hem net bij de eilandraad..

heb ik niet snel last van

ik pak nu mn spullen in :+
Wat :') ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:56:00 #184
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_86768396
Dju...Sergio eruit! Hij bracht zo mooie tv!

En Sugar is gewoon een regelrechte bruut! ^O^
Trotse Belg.
  Moderator donderdag 23 september 2010 @ 21:56:01 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86768400
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat :') ?
Sop. Sop. Sop.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 23 september 2010 @ 21:58:03 #186
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_86768519
In dat voorstukje voor volgende week zagen die voeten er best ranzig uit :P
pi_86769753
Toch vind ik Sergio wel een baas. Hij pakte de expeditie compleet verkeerd aan maar hij is altijd heel eerlijk en open geweest. Anders dan bijvoorbeeld Iwein. Dat vind ik pas een misselijke vent.

Nienke gaat hopelijk ook snel weg, erger me dood aan die doos.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_86770075
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef neilpad het volgende:
Toch vind ik Sergio wel een baas. Hij pakte de expeditie compleet verkeerd aan maar hij is altijd heel eerlijk en open geweest. Anders dan bijvoorbeeld Iwein. Dat vind ik pas een misselijke vent.

Nienke gaat hopelijk ook snel weg, erger me dood aan die doos.
Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.
pi_86770490
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Iwein speelt het zelfde spelletje als Sergio. Alleen heeft hij wel de hersenen om het goed in uitvoering te brengen. Sergio heeft daarbij ook zijn leiderschap veelte veel uitgebuit.
Sergio is altijd eerlijk geweest en zei openlijk dat hij gewoon weinig uitvoerde en wat hij van plan was. Alleen helemaal op het einde toen het gedaan was met hem probeerde hij nog wat te manipuleren.
Vind Iwein veel slinkser en gewoon een vieze kerel eigenlijk. Zou veel liever met iemand als Sergio daar zitten dan met Iwein. Terecht dat hij eruit is natuurlijk maar Iwein gaat het dus ook nooit halen. Sterke persoonlijkheden houden het gewoon niet lang vol, kijk maar wie er al uit is nu.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_86771260
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef. :Y) (It's all in the game)

Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was. :D

Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan). ;)
pi_86771699
Van die machete, Nienke zei toch daarna "Tenminste, dat vertelde 'Johnny Depp'"...? Dus dan had hij dat toch verzonnen?
  donderdag 23 september 2010 @ 23:02:08 #192
268260 Dr.Mikey
pi_86771717
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Johnny Depp's voet snel geneest nadat die manchete erin werd gegooid door Sergio, oh nee Nienke overdreef. :Y) (It's all in the game)

Ik denk dat Regina die Dennis nooit zal vergeten, ze herkende hem ook meteen nadat ze eindelijk uitgegraven was. :D

Volgens mij vind John het helemaal niet zo erg dat hij in het verkeerde kamp zat, denk wel dat die twee Belgen geëlimineerd gaan worden (Maar dat geldt waarschijnlijk ook voor Nienke en Sebastiaan). ;)
En wie blijft er dan over 1 van die vlaamse dames ?
R.I.P DTS.
pi_86771916
Was dat nou Beauty & The Beast als muziek toen Iwein (toch?) zat te geilen op die Belgische MIss?

edit: ja, dus :)
pi_86772123
quote:

Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar waarschijnlijk zelf hebben verteld. Of ben ik nu mis....

En ik denk ook dat John best bij dat andere kamp wou/ het niet erg vind ;)
pi_86772166
en waar blijven de cocosnoten eigenlijk :'(
pi_86772185
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Bloay het volgende:

[..]

Maar volgens mij was Nienke er niet bij toen Sergio die machete gooide, dus dat zal Johnny Depp haar
Ja dat zeg ik, volgens mij zei ze dat zelf ook....dus...
  donderdag 23 september 2010 @ 23:15:19 #197
268260 Dr.Mikey
pi_86772204
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Bloay het volgende:
en waar blijven de cocosnoten eigenlijk :'(
Die zijn er van af aflevering 2 al uit.
R.I.P DTS.
pi_86773042
quote:

Ja John kwam op mij ook meer over alsof hij 'zogenaamd' verkeerd ging staan maar er stiekem gewoon bewust voor heeft gekozen.
Feauteaux
  vrijdag 24 september 2010 @ 00:10:38 #199
202546 Baszh
The Dude abides
pi_86774235
Roosbeef :D

Mooie aflevering, eerst Sergio - straks Iwein!
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  vrijdag 24 september 2010 @ 00:50:21 #200
268260 Dr.Mikey
pi_86775227
Ik verwacht nog wel eerst Nienke eigenlijk,
Ik denk dat Sergio baat heeft bij de vlaamse dames tot grote ergernis van Sebastiaan..
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')