abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:44:57 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86665287
Und so weiter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86665370
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom hebben die sukkels 't toch steeds over 1 groep, dan vraag je om moeilijkheden :N. Maak generieke wetgeving.

mogguh c_/, van mist word je nat.
Omdat die groep (de Roma) vooralsnog het grootste probleem is (jaren geleden al met telkens ergens anders hun caravans neerzetten als ze weer eens terecht weggestuurd waren) en omdat het een groep is die hier eigenlijk niets van doen heeft, het zijn geen woonwagenbewoners/zigeuners/kampers zoals de familie van Frans Bauer hè. Dit is echt een hele andere tak.
Ik heb ook niet het idee dat ze welkom zijn op de kampen waar de "gewone" NL woonwagenbewoners staan, ook niet op de grote, onoverzichtelijke, "vrijstaat-achtige" kampen zoals de Vinkenslag.

Môgguh c_/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86665430
*O* goedemorgen *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86665616
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
ZIjn mensen in woonwagenkampen per definitie zigeuners eigenlijk?
In principe niet, hoewel een klein deel wel zigeuners zijn, maar de meeste "reizigers" stammen af van landarbeiders die met hun woonwagen door het land trokken op zoek naar werk.

http://mens-en-samenlevin(...)en-geschiedenis.html
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86665795
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

In principe niet, hoewel een klein deel wel zigeuners zijn, maar de meeste "reizigers" stammen af van landarbeiders die met hun woonwagen door het land trokken op zoek naar werk.

http://mens-en-samenlevin(...)en-geschiedenis.html
Dus toch niet. Vond het ook al vreemd, woonwagenfamilies met Joodse namen enzo. :?

Het is trouwens gebruikelijk dat illegale criminelen het land uit gekieperd worden, toch?
Juist vreemd dat er nu pas wordt bedacht dat dat ook moet gebeuren als degene Roma is.
Ik heb het idee dat de media het een beetje de kant op stuurt van: :o :o :o Ze gaan alle Roma uitzetten!! Racistuuuhh! :o :o
Surprise, surprise. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86665801
er is wel degelijk verschil tussen een woonwagenbewoner en een zigeuner, een woonwagenbewoner (kamper)woont gewoon op een vaste plek terwijl een zigeuner van land naar land trekt.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:08:25 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86665854
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
er is wel degelijk verschil tussen een woonwagenbewoner en een zigeuner, een woonwagenbewoner (kamper)woont gewoon op een vaste plek terwijl een zigeuner van land naar land trekt.
Volgens mij is dat laatste ook nog amper het geval.
pi_86665861
de roma zigeuners worden al eeuwen overal uitgezet, het merendeel van takken van de romafamilie`s roven en stelen, in engeland woont een hele groep waar ze meisjes van 8 a 9 jaar al leren zakkenrollen etc.etc.
vind het triest want er zijn ook familieleden die gewoon werken om hun gezin onderhouden maar die worden ook overal weggepest.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:09:35 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_86665882
EU-burgers kan en mag je helemaal niet zomaar uitzetten.

Goeiemorgen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:09:43 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86665885
Ik krijg juist het idee dat die media schreeuwen dat alle Roma crimineel zijn en ons land naar de afgrond jagen.
Zo toch maar een duit in zijn Romazakje doen.
pi_86665932
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij is dat laatste ook nog amper het geval.
zigeuners horen nu eenmaal van stad naar stad en land naar land te trekken, vroeger kon dat makelijk, je pakte je boeltje en hop naar belgie of duitsland, nu kunnen ze het ook wel maar worden gelijk weer weggestuurd en daarom blijven ze steeds op plekken staan waar nog niemand hun er op heeft gewezen dat ze dat niet mogen.
een zigeuner hoort gewoon te reizen, dat zit in hun bloed.
pi_86665939
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
EU-burgers kan en mag je helemaal niet zomaar uitzetten.

Goeiemorgen.
Ah, natuurlijk, dat is 't hele probleem. Vond 't al zo vreemd dat ze niet over 1 kam geschoren werden met de Marokkanen. Maar hoe doet Sarkozy dat dan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86665949
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg juist het idee dat die media schreeuwen dat alle Roma crimineel zijn en ons land naar de afgrond jagen.
Zo toch maar een duit in zijn Romazakje doen.
Ook dat.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 10:12:38 #14
184769 crew  Deisyy
pi_86665972
Nespresso Roma c_/

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86665988
ik zal vandaag even die doc. opzoeken ( weet niet meer waar en hoe het heet ) gaat over de romazigeuners.
pi_86665993
Wij hebben hier een groep Roma en die wonen hier al minstens 20 jaar,
Niemand heeft werk, als er een inval wordt gedaan komen er vuurwapens tevoorschijn., wat moeten die gasten met viuurwapens.

IN Spanje is het precies hetzelfde, die twee carjacks , dat waren Roma.
Je hebt in Barcelona daar hele buurten, waar ze wonen, en ga er maar niet in, want levensgevaarlijk.
Ook al die toofpartijen in Barcelona is werk van de Roma.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:13:29 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_86666002
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk, dat is 't hele probleem. Vond 't al zo vreemd dat ze niet over 1 kam geschoren werden met de Marokkanen. Maar hoe doet Sarkozy dat dan?
Die doet het gewoon en krijgt daarom nu dus de hele EU over zich heen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:13:31 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86666004
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:

zigeuners horen nu eenmaal van stad naar stad en land naar land te trekken, vroeger kon dat makelijk, je pakte je boeltje en hop naar belgie of duitsland, nu kunnen ze het ook wel maar worden gelijk weer weggestuurd en daarom blijven ze steeds op plekken staan waar nog niemand hun er op heeft gewezen dat ze dat niet mogen.
een zigeuner hoort gewoon te reizen, dat zit in hun bloed.
Volgens mij is dat de laatste decennia aardig uit het bloed verdwenen.
pi_86666043
Als ze hier in het winkelcentrum lopen, staan er minstens 5 man bij de deur om ze in de gaten te houden.
pi_86666056
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind dat dat moet kunnen mits idd crimineel. Rechten als EU-burger m'n hol, die heb je dan verspeeld als het aan mij lag. :6
pi_86666144
12:35 NOS Ned.1 Prinsjesdag
met de leukste hoedjes van dit jaar :N
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:20:40 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_86666175
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind dat dat moet kunnen mits idd crimineel. Rechten als EU-burger m'n hol, die heb je dan verspeeld als het aan mij lag. :6
Ik vind het maar een eng precedent. En andere lidstaten met jouw problemen opzadelen is ook niet echt tof. Als je het per geval bekijkt prima, maar je je kan mensen niet zomaar je land uitschoppen omdat ze toevallig bij een bepaalde groep horen.

Vind ik.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:20:57 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666182
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch was het voor de gemeente Driebergen in 2000 ook al een probleem dat zich niet liet oplossen, ook niet met het betalen van 600.000,= gulden aan "oprotpremie" en toen waren die landen nog geen onderdeel van de EU.

Blijft natuurlijk wel het simpele feit dat je in NL (en de meeste andere landen) niet zomaar kunt gaan wildkamperen, en geen vestigingsrecht in een bepaalde gemeente krijgt omdat je in eerste instantie zomaar ergens je caravan neerzet.

Als je op een recreatiepark in je eigen recreatiewoning, op je eigen grond, gaat wonen dan is de kans ook groot dat je uit die woning moet vertrekken omdat het niet geschikt is voor permanente bewoning, maar dat wil niet zeggen dat de desbetreffende gemeente ook gelijk jouw dakloosheid dan maar moet oplossen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86666185
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef hondjes het volgende:
Wij hebben hier een groep Roma en die wonen hier al minstens 20 jaar,
Niemand heeft werk, als er een inval wordt gedaan komen er vuurwapens tevoorschijn., wat moeten die gasten met viuurwapens.

IN Spanje is het precies hetzelfde, die twee carjacks , dat waren Roma.
Je hebt in Barcelona daar hele buurten, waar ze wonen, en ga er maar niet in, want levensgevaarlijk.
Ook al die toofpartijen in Barcelona is werk van de Roma.
ja, maar moeten dan alle zigeuners over 1 kam worden geschoren??? ik kan die doc. niet vinden ging ook over een roma familie die gewoon werkte voor hun brood.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:23:38 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666254
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de laatste decennia aardig uit het bloed verdwenen.
Bij woonwagenbewoners wel, maar die hebben ook gewoon woonwagen kampen (of kampjes).
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:24:28 #26
104871 remlof
Europees federalist
pi_86666275
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toch was het voor de gemeente Driebergen in 2000 ook al een probleem dat zich niet liet oplossen, ook niet met het betalen van 600.000,= gulden aan "oprotpremie" en toen waren die landen nog geen onderdeel van de EU.

Blijft natuurlijk wel het simpele feit dat je in NL (en de meeste andere landen) niet zomaar kunt gaan wildkamperen, en geen vestigingsrecht in een bepaalde gemeente krijgt omdat je in eerste instantie zomaar ergens je caravan neerzet.

Als je op een recreatiepark in je eigen recreatiewoning, op je eigen grond, gaat wonen dan is de kans ook groot dat je uit die woning moet vertrekken omdat het niet geschikt is voor permanente bewoning, maar dat wil niet zeggen dat de desbetreffende gemeente ook gelijk jouw dakloosheid dan maar moet oplossen.
Hey, laat Teun er nou buiten :{w :')
pi_86666302
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind het maar een eng precedent. En andere lidstaten met jouw problemen opzadelen is ook niet echt tof. Als je het per geval bekijkt prima, maar je je kan mensen niet zomaar je land uitschoppen omdat ze toevallig bij een bepaalde groep horen.

Vind ik.
Dat vind ik ook. Maar dat vind ik niet gelden voor criminelen uit een ander land.
pi_86666303
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja, maar moeten dan alle zigeuners over 1 kam worden geschoren??? ik kan die doc. niet vinden ging ook over een roma familie die gewoon werkte voor hun brood.
Het zijn hele families en harstikke crimineel.
Of je nu in Praag loopt of Mallorca, Italie of Spanje, overal hetzelfde liedje.
Een enkeling zal zich misschien aanpassen, maar het merendeel leeft van een uitkering en stelen, klinkt hard ,maar de cijfers liegen er gewoon niet om/
En ik heb het nu over Roma en niet over zigeuners.
pi_86666311
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

oh daar hoorde ik van de week ook iets over, 14 poolse arbeiders in zo een bungalow dat park werd ook ontruimd of zoiets. want in bijna alle huisjes woonde polen die moeten weer het land worden uitgezet.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:26:51 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, laat Teun er nou buiten :{w :')
Nou ja, laten we eerlijk zijn; als Nederlander mag je niet eens in je eigen (recreatie)woning op je eigen grond gaan wonen, terwijl het probleem hier een groep is die zomaar ergens zijn caravan neerzet en vervolgens verwacht dat ze daar (gratis) mogen verblijven....

Zo werkt dat simpelweg niet, niet als het een parkeerplaats is, niet als het een weiland van een boer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 10:27:08 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_86666355
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:

Het gaat ook om overlastgevende Roma.
Hier heb ik geen enkel probleem mee. :N
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_86666375
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij woonwagenbewoners wel, maar die hebben ook gewoon woonwagen kampen (of kampjes).
En die woonwagens zijn niet eens verplaatsbaar, zo zijn ze vaak uitgebouwd :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:28:40 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666388
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar hoorde ik van de week ook iets over, 14 poolse arbeiders in zo een bungalow dat park werd ook ontruimd of zoiets. want in bijna alle huisjes woonde polen die moeten weer het land worden uitgezet.
Nou, in sommige parken controleren ze gewoon veel meer, en gezien de woningen niet voor permanente bewoning zijn.....

Het zijn recreatiewoningen, geen veredelde huurwoningen, dus als ze wel als zodanig gebruikt worden dan is dat misschien lekker makkelijk voor degenen die huren, maar het mag niet.
En om ze nou wel te laten zitten terwijl je Nederlanders die hetzelfde doen er wel uitzet zou ook niet kloppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86666391
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:25 schreef hondjes het volgende:

[..]

Het zijn hele families en harstikke crimineel.
Of je nu in Praag loopt of Mallorca, Italie of Spanje, overal hetzelfde liedje.
Een enkeling zal zich misschien aanpassen, maar het merendeel leeft van een uitkering en stelen, klinkt hard ,maar de cijfers liegen er gewoon niet om/
En ik heb het nu over Roma en niet over zigeuners.
deze familie behoort ook tot de Roma Familie maar had gewoon ergens een bestaan opgebouwd met hun wagens, werden nu ook door een gemeente ergens uitgezet omdat ze de Naam Roma dragen terwijl deze mensen gewoon werken etc.etc.

maar ja dat gebeurd toch ook met marokanen, als er wat gebeurt dan is het alle marokanen het land uit en meer van dat geschreeuw, hoop dat je snapt wat ik bedoel.
pi_86666425
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

nou verderop staat er zo een wonnwagenkamp, en er staan mooie tussen, hele villa`s eraan gebouwd is geen straf om daar te wonen hoor.
pi_86666445
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

deze familie behoort ook tot de Roma Familie maar had gewoon ergens een bestaan opgebouwd met hun wagens, werden nu ook door een gemeente ergens uitgezet omdat ze de Naam Roma dragen terwijl deze mensen gewoon werken etc.etc.

maar ja dat gebeurd toch ook met marokanen, als er wat gebeurt dan is het alle marokanen het land uit en meer van dat geschreeuw, hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Als ze gewoon werken kunnen ze ook een huis huren, in plaats van hun caravan ergens neer te planten waar ze willen. Heeft dus niets met de naam Roma te maken, maar alles met de koppigheid die daarbij hoort.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:31:24 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666453
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou... je moest eens weten hoe makkelijk dat nog gaat, net als met de gemiddelde recreatiewoning :Y

Maar, net als met recreatiewoningen zijn er ook op de kampen al hele villa's die idd gewoon een fundering (en soms zelfs een kelder) hebben, die zijn niet verplaatsbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86666475
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou verderop staat er zo een wonnwagenkamp, en er staan mooie tussen, hele villa`s eraan gebouwd is geen straf om daar te wonen hoor.
Dat geloof ik graag, het staat ook altijd helemaal vol met van die vet overdreven kitsch, prachtig vind ik dat :D
pi_86666498
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, in sommige parken controleren ze gewoon veel meer, en gezien de woningen niet voor permanente bewoning zijn.....

Het zijn recreatiewoningen, geen veredelde huurwoningen, dus als ze wel als zodanig gebruikt worden dan is dat misschien lekker makkelijk voor degenen die huren, maar het mag niet.
En om ze nou wel te laten zitten terwijl je Nederlanders die hetzelfde doen er wel uitzet zou ook niet kloppen.
ja daar ben ik het wel mee eens, je mag gewoon niet permanent wonen in zo een woning, maar gaf alleen aan dat ik er van de week over hoorde, en zat alweer te rekennen, iemand die zijn woning verhuurt aan een pool zal er genoeg voor vangen, ( van de week was er ook iets op tv dat iemand net deed of ie ilegaal roemeen was )
pi_86666521
Heksje van de 400 werkt er 1....
Dit zijn gewoon harde cijfers, laatst nog bij Paul en Witteman. te zien.
En criminaliteit is 98%.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:34:32 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86666547
Maar goed, op zich is het wel een aardig gegeven dat je dus kennelijk een willekeurige gemeente kunt dwingen jou uit te kopen door maar gewoon je caravan op een parkeerplaats neer te zetten, en te weigeren nog te vertrekken...

Hoewel ik bang ben dat in mijn situatie mijn entourage niet indrukwekkend genoeg is om de politie angst aan te jagen, en ze mijn caravan gewoon aan de trekhaak koppelen en verplaatsen :(

Verdorie, en ik wilde de gemeente Bloemendaal nog wel afdwingen een dusdanig riante oprotpremie te geven dat ik daar een huisje kon kopen ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86666554
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag, het staat ook altijd helemaal vol met van die vet overdreven kitsch, prachtig vind ik dat :D
Mera gewoon alles wit he, van dak met mooie steentjes tot uitbouw pilaren en veel plantjes er om heen, nee in de buurt zitten nu 4 kampen hier maar dat is allemaal netjes geen troep rond om nee kleine woonwijken op zich.
pi_86666565
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:33 schreef hondjes het volgende:
En criminaliteit is 98%.
Die 2%, die komt er wel!
pi_86666615
quote:
En criminaliteit is 98%.
ik geloof je, en dat zei ik eerder, er zijn ook romafam. die hun kinderen al met 8 a 9 jaar het pad op sturen om te gaan zakkenrollen, was een kind die liet het zien met de verborgen camara hoe goed *ze* het kon, dat was een engelse doc.
pi_86666630
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Die 2%, die komt er wel!
_O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:44:14 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86666836
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:

Mera gewoon alles wit he, van dak met mooie steentjes tot uitbouw pilaren en veel plantjes er om heen,
Heel veel plantjes ...

Ik blijf het eng en naar vinden mensen als totaalgroep aan te spreken.
pi_86666945
quote:
En criminaliteit is 98%.
Vorige week op t.v.: een groep die in de buurt van Utrecht woont, al decennia. Maar nog steeds gaan de meesten niet naar school, heeft 75 % van de jongeren een strafblad, werkt er nauwelijks iemand etc. etc.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 10:58:33 #48
184769 crew  Deisyy
pi_86667228
Is het niet vreselijk :{

quote:
Johnny de Mol opmerkelijk openhartig over Bridget Maasland
door van onze redactie
Johnny de Mol liet tijdens Paul de Leeuws Madiwodovrijdagshow in niet mis te verstane woorden weten dat hij zich enorm vermaakt met Bridget Maasland.
Johnny was in het programma te gast om de nieuwe afleveringen van Waar is De Mol? te promoten, en deed dat op effectieve wijze... Hij begon vrijwel meteen over zijn affaire met Bridget, met wie hij voor het programma naar Suriname afreisde.

"Doe je het met haar?", vroeg Paul direct. "Ja zeker wel!", riep Johnny verheugd. Hij zwoer dat het geen publiciteitsstunt betreft, maar van echte liefde wil hij nog niet spreken. "We hebben nog geen relatie, we zijn aan het daten. Het is nog pril, maar ik vind haar onwijs leuk."

Tijdens hun reis naar Suriname klikte het al wel, maar pas daarna liep het 'uit de klauwen'. "Ik had het toen nog niet zo door. Toen zijn we gaan daten."

Paul vertelde dat hij wel eens een aanvaring heeft gehad met Bridget: "Ze is wel een felle hé? Ik ben een keer door haar klem gezet tegen een muur. Ik was doodsbang. Ik had iets over haar geschreven in een column. Ik stond echt met mijn bek vol tanden." "Ja, dat heb ik ook af en toe met haar", reageerde Johnny fijntjes...
Ik vind Johnny atlijd zo'n schatje en dan doet hij het met Bridget. Bridget :r
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:00:30 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86667272
Ik geloof er niks van. Weet bijna zeker dat het wel een suffe, slecht gelukte publiciteitsstunt is om dat 'Ik zoek een man' programma van Maasland onder de aandacht te brengen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:04:53 #50
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:05:16 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_86667404
Of Bridget, wahtever.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:06:15 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_86667432
Echte Roma-zigeuners zijn geen kampers. Stelen en roven zit in hun cultuur, dat is voor hen niet verderfelijk, eerder gewenst. Dat is gewoon reëel en als je daar je ogen voor wilt sluiten moet je dat natuurlijk lekker doen. Maar weet dat zij geen respect hebben voor jouw normen en waarden, iedereen is natuurlijk vrij om dat wel te hebben voor die van hun, ik dus niet! Aanpakken die lui!
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:07:37 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_86667472
Ja alle Roma en Marokkanen het land uit! Ow en doe de Joden ook maar dan, als we toch bezig zijn :')

:{w
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:08:11 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86667486
Mijn Roma schooier groet altijd zo aardig, ook als ik hem niks geef (negen van de tien keer, dus). Die hou ik liever voor ogen dan dat geschetste schrikbeeld waar ik persoonlijk nog nooit mee ben geconfronteerd.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:16:10 #55
241662 Jian
Well, well, well
pi_86667732
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
Ja alle Roma en Marokkanen het land uit! Ow en doe de Joden ook maar dan, als we toch bezig zijn :')

:{w
Dat is natuurlijk weer zo'n typische kort door de bocht redenering, die zo kenmerkend is voor een deel, let wel een deel van het "linkse" volk, de fanatici of daarnaar neigende tak zeg maar. Het stigmatiseren, jawel ze doen het, van één ieder die wat durft te zeggen over een bepaalde cultuur want dat is dan direct een racist of vreemdelingenhater. Naïef, bekrompen volk! :{w
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:20:00 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86667853
:')

Gelukkig nam je die bocht breed.

Liedje!

Die heb ik nog op school geleerd!
Faria!
pi_86667952
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Is het niet vreselijk :{
[..]

Ik vind Johnny atlijd zo'n schatje en dan doet hij het met Bridget. Bridget :r
vanavond gaat Johnny op stap met patty brard.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:24:12 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_86667991
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer zo'n typische kort door de bocht redenering, die zo kenmerkend is voor een deel, let wel een deel van het "linkse" volk, de fanatici of daarnaar neigende tak zeg maar. Het stigmatiseren, jawel ze doen het, van één ieder die wat durft te zeggen over een bepaalde cultuur want dat is dan direct een racist of vreemdelingenhater. Naïef, bekrompen volk! :{w
Ik zeg alleen maar dat je heel voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Mensen zijn individuen, je moet ze dus ook per individu behandelen, niet als groep.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:25:16 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668029
En trouwens, waar wou je Roma zonder nationaliteit naar uitzetten?
pi_86668125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat je heel voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Mensen zijn individuen, je moet ze dus ook per individu behandelen, niet als groep.
Frankrijk zet ze al als individu uit..iedereen met 300 euro.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:28:43 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_86668133
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:

Gelukkig nam je die bocht breed.

Vanzelfsprekend, ik behoor niet tot het gilde der fanaten, van geen één kant. Ik sluit me in dit geval aan bij Nebahat Albayrak; "groepen, ongeacht hun ras of nationaliteit, die zich niet aan de regels houden en denken dat het legitiem is anderen burgers te terroriseren, keihard aanpakken" :)
pi_86668159
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef hondjes het volgende:

[..]

Frankrijk zet ze al als individu uit..iedereen met 300 euro.
ja, maar naar welk land, of worden ze gewoon ergens bij een willekurige grens neergezet en dat het volgende land het dan maar kan uitzoeken.
pi_86668233
Binnen de kortste keren komen ze naar Nederland en Duitsland, dus we kunnen er nog wat verwachten.
pi_86668263
Vandaar natuurlijk dat men in Nederland en Duitsland nu al zegt..dat Roma het land uitgestuurd kunnen worden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:03 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86668288
Lekker leuren met mensen. Dat zet zoden aan de dijk.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:34:09 #66
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668320
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Lekker leuren met mensen. Dat zet zoden aan de dijk.
Ja, de gevolgen aanpakken in plaats van de oorzaak van de problemen. Goed bezig :{
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:35:26 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86668365
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:25 schreef remlof het volgende:
Romanië :')

Overigens trek ik op straat m'n portemonnee niet.... per definitie niet, het sociale stelsel in NL is dusdanig dat iedereen die hier legaal is recht heeft op een uitkering die hoog genoeg is om van te kunnen wonen in een verwarmd huis, eten en drinken.
Het is geen vetpot, maar het is ook geen onmogelijke opgaaf, hoewel het na een paar jaar bestaansminimum en geen zicht op verbetering wel aan de grens van onmogelijk is.

Bedelen op welke wijze dan ook, wordt door mij in NL niet beloond, mocht ik toevallig een paar croissantjes bij me hebben terwijl me om geld voor eten wordt gevraagd dan bied ik die echter wel aan, en uiteraard werden die (op het station in Amersfoort) geweigerd....

In Philadelphia had ik na een tijdje wel door welke zwerver waar zat te bedelen, en omdat zij de Mac niet binnenmochten kocht ik dan gewoon een hamburger en een kop koffie, hoefde ik m'n portemonnee niet op straat te trekken en hadden ze wel wat warms te eten en te drinken, en ging mijn geld als bijkomend voordeel ook nog een keer niet op aan een verslaving waar ik zelf een afkeer van heb.
Overigens waren de homeless in de VS wel altijd erg blij met die hamburger en koffie.... maar daar heb je dan ook geen sociaal stelsel wat voldoende waarborgt dat niemand op straat hoeft te leven, plus dat het grote probleem daar was dat de regering Reagan in de jaren 80 heel veel (public) psychiatrische inrichtingen heeft gesloten, en als de familie dan geen geld (over) had voor de opname in een private inrichting kwamen die mensen dus op straat te staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:35:30 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_86668367
quote:
De meeste Roma hebben gewoon de Roemeense nationaliteit! En als ze geen nationaliteit hebben (die ze dan vaak heus wel hebben), zijn het dus geen Europese burgers en hebben ze hier zonder werk of vaste verblijfplaats dus niets te zoeken. Dan mogen ze via de geldende wegen proberen om een Europese nationaliteit te verkrijgen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:35:52 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668380
diederiksamsom Uitzetten kan vaak niet en lost zeker niks op. Wel: Leerplichtambtenaar die ingrijpt ipv wegkijkt; kinderopvang; werk ipv uitkering. #roma
5 minutes ago via web

Dat dus.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:36:22 #70
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86668399
quote:
dezelfde methode als de autochtone moslimcriminelen: met een blok aan het been de noordzee in :')
pi_86668444
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, de gevolgen aanpakken in plaats van de oorzaak van de problemen. Goed bezig :{
Ze zijn toch al minstens 20 jaar bezig, maar lukt nog steeds niet.
Kinderen gaan niet naar school etc................
Dus aan wie ligt het nu?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:37:41 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86668463
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Jian het volgende:

De meeste Roma hebben gewoon de Roemeense nationaliteit! En als ze geen nationaliteit hebben (die ze dan vaak heus wel hebben), zijn het dus geen Europese burgers en hebben ze hier zonder werk of vaste verblijfplaats dus niets te
zoeken. Dan mogen ze via de geldende wegen proberen om een Europese nationaliteit te verkrijgen.
En in de tussentijd in niemandsland wonen?

Zwervers geef ik ook niets. Straatkrantverkopers wel, zonder de krant mee te nemen.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:21 #73
184769 crew  Deisyy
pi_86668524
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vanavond gaat Johnny op stap met patty brard.
Ik vind het een altijd leuk programma, maar ik vergeet heel vaak dat het komt.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:48 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86668545
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bedelen op welke wijze dan ook, wordt door mij in NL niet beloond, mocht ik toevallig een paar croissantjes bij me hebben terwijl me om geld voor eten wordt gevraagd dan bied ik die echter wel aan, en uiteraard werden die (op het station in Amersfoort) geweigerd....

Van de week zag ik iets soortgelijks bij de appie
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:41:37 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86668595
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]

Zwervers geef ik ook niets. Straatkrantverkopers wel, zonder de krant mee te nemen.
En wat als er onder schooltijd een overduidelijk minderjarige straatkrantverkoopster staat??

Geen idee of het een Roma was, zou op basis van uiterlijk zomaar kunnen, maar dat irriteert me dus mateloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:21 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86668650
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

En wat als er onder schooltijd een overduidelijk minderjarige straatkrantverkoopster staat??

Geen idee of het een Roma was, zou op basis van uiterlijk zomaar kunnen, maar dat irriteert me dus mateloos.
Die ben ik nog nooit tegengekomen hier. Op zaterdag staat er soms eentje met een accordeon, maar de krantenverkopers zijn altijd volwassenen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:48 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668666
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan pak je die op en lever je af bij de ouders waar dan een goed gesprek mee gevoerd moet worden. En bij herhaling een boete.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:53 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86668669
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van de week zag ik iets soortgelijks bij de appie
Daar baalde ik echt van, het waren verdorie verse croissantjes van de bakker.... als je vindt dat je op het station in Amersfoort moet vragen om geld voor eten, en je weigert dan simpelweg zoiets dan loop je de boel te besodemieteren en heb je het dus ergens anders voor nodig.

Overigens was dat op een vroege ochtend in ongeveer 1995, tegenwoordig loop ik eigenlijk nooit meer met een lunch op het station in Amersfoort :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86668673
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef remlof het volgende:
diederiksamsom Uitzetten kan vaak niet en lost zeker niks op. Wel: Leerplichtambtenaar die ingrijpt ipv wegkijkt; kinderopvang; werk ipv uitkering. #roma
5 minutes ago via web

Dat dus.
Als PvdA zegt 'ingrijpen' bedoelen ze 'een kringgesprek houden'. :')
Dat helpt natuurlijk nog veel beter. :Y :D :|W
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:44:51 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86668699
Waar is de onderwijsinspectie in deze?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:44:57 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86668704
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan pak je die op en lever je af bij de ouders waar dan een goed gesprek mee gevoerd moet worden. En bij herhaling een boete.
Ik? Of laat ik die oppakken??

Beetje lastig om dat persoonlijk op te pakken als het om een ongeveer 9-jarig kind gaat wat overduidelijk geen buurmeisje is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86668735
Melkbroodje en een kopje koffie c_/
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:46:14 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668745
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje lastig om dat persoonlijk op te pakken als het om een ongeveer 9-jarig kind gaat wat overduidelijk geen buurmeisje is.
De overheid dus. En inderdaad de onderwijsinspectie er op zetten.
pi_86668750
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat, want dan ben je strafbaar. En de politie doet het ook niet.
pi_86668757
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Boetes wordt niet betaald, denk je nu echt dat dit al niet lang geprobeerd is.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:47:39 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86668817
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Waar is de onderwijsinspectie in deze?
De onderwijsinspectie reageert alleen op kinderen die ingeschreven staan in de GBA, en iemand die illegaal woont zal zijn/haar kind niet makkelijk inschrijven....... die kinderen worden dus ook niet gemist.

Mocht jij of ik daarentegen een dag te vroeg met ons schatje Vlinder willen uitvliegen naar een fijne vakantiebestemming dan staat er een delegatie van de onderwijsinspectie klaar op Schiphol om te controleren en te beboeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:00 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_86668839
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef hondjes het volgende:

[..]

Boetes wordt niet betaald, denk je nu echt dat dit al niet lang geprobeerd is.
Ouders die weigeren hun kinderen naar school te sturen dienen uit de ouderlijke macht te worden gezet. Dan moet zo'n kind maar naar een pleeggezin of een internaat.
pi_86668857
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef remlof het volgende:

[..]

De overheid dus. En inderdaad de onderwijsinspectie er op zetten.
Je krijgt de meeste luie Nederlanders (die je dus verstaan en de normen en waarden hier in ieder geval begrijpen) al niet van hun kont met 'gesprekjes'. Laat staan mensen van een totaal afgezonderde cultuur.
pi_86668885
Weet je hoe ze hier het kamp opgaan..met de hele politie eenheid.
Gewapend, en met kogelvrije vesten.
Dan na een paar uur trekt de politie zich terug..te gevaarlijk, de boel loopt uit de hand.

En dan wil jij een man sturen omdat er geen kind naar school gaat.
pi_86668896
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Ouders die weigeren hun kinderen naar school te sturen dienen uit de ouderlijke macht te worden gezet. Dan moet zo'n kind maar naar een pleeggezin of een internaat.
Een internaat! *O*
De mensen die ik ken die naar een internaat zijn gestuurd zijn stuk voor stuk dik crimineel geworden _O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:49:55 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86668909
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:

De onderwijsinspectie reageert alleen op kinderen die ingeschreven staan in de GBA, en iemand die illegaal woont zal zijn/haar kind niet makkelijk inschrijven....... die kinderen worden dus ook niet gemist.
Misschien moet daar dan eens verandering in komen? Je weet immers waar de Roma zich bevinden en dus kun je ook die kinderen opsporen en naar school sturen. Desnoods met schoolbussen.
Opvoeden gebeurt op diverse niveaus.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:50:50 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86668945
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar baalde ik echt van, het waren verdorie verse croissantjes van de bakker.... als je vindt dat je op het station in Amersfoort moet vragen om geld voor eten, en je weigert dan simpelweg zoiets dan loop je de boel te besodemieteren en heb je het dus ergens anders voor nodig.

Overigens was dat op een vroege ochtend in ongeveer 1995, tegenwoordig loop ik eigenlijk nooit meer met een lunch op het station in Amersfoort :')
Het meisje dat ik een koek zag aanbieden haalde haar schouders op en zei 'dan niet'. En ik dacht: nou, die lekkere koek wil ik wel :')
pi_86668980
Het is zo'n onverbeterlijk volk dat ze het over zichzelf afroepen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:52:10 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86668983
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een internaat! *O*
De mensen die ik ken die naar een internaat zijn gestuurd zijn stuk voor stuk dik crimineel geworden _O-
Zitten ze daar precies op hun plek zou je zeggen. Oh nee, das overbodig natuurlijk. Vandaar dat je ze gewoon aan het werk ziet :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 11:52:15 #95
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86668985
Koffie c_/
pi_86669013
Naar ik meen stuurt Roemenië ze weer terug naar hun niemandsland want die zit er ook niet op te wachten.
Zoiets meen ik te hebben gelezen in het NWS (nieuws en achtergronden, Heksie) topic van nog niet zo lang geleden. Spuitje was enorm voor, dat weet ik nog.
Go hard or go home
pi_86669014
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien moet daar dan eens verandering in komen? Je weet immers waar de Roma zich bevinden en dus kun je ook die kinderen opsporen en naar school sturen. Desnoods met schoolbussen.
Goed, en naar wat voor school stuur je ze dan? Toch zeker als ze 10 jaar of ouder zijn, denk je dat ze braaf in de schoolbanken stil gaan zitten, of dat ze de stof begrijpen, of sociaal om kunnen gaan met andere kinderen? :{
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:53:19 #98
241662 Jian
Well, well, well
pi_86669028
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ha ha ha, echte Roma gaan echt geen procedure volgen om hier brave burgers in een doorzonwoning te worden, degenen die dat wel willen, bied ze gerust de mogelijkheid, inclusief een gecontroleerd verblijf tijdens de lopende procedure :)
Het probleem van veel mensen, in dit soort kwesties is, dat zij veelal redeneren vanuit hun eigen cultuur en daarbij horende normen en waarden. De kunst is om je enigszins te verdiepen in de cultuur van anderen en zaken te bezien vanuit hun standpunten en normen en waarden en daar zeker niet je ogen voor te sluiten :) Die kennis en het eventueel daaruit voortvloeiende begrip dienen overigens niet verward te worden met acceptatie!
pi_86669031
Maar daar kan Dalaiblama/SHE vast meer over vertellen, over de Roma-kwestie.
Go hard or go home
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:56:09 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_86669121
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
Maar daar kan Dalaiblama/SHE vast meer over vertellen, over de Roma-kwestie.
Voor zover ik weet is SHE Roemeens en niet Roma.
pi_86669135
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het een altijd leuk programma, maar ik vergeet heel vaak dat het komt.
Door dat programma vond ik hem opeens een leuk en stoer joch. Terwijl ik dacht dat het zo'n verwaand verwijfd type zou zijn. Helemaal verkeerd ingeschat.
Go hard or go home
pi_86669190
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Ik zeg ook niet dat ze Roma is. Heb je het topic in NWS gelezen?
Go hard or go home
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:58:58 #103
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:00:02 #104
241662 Jian
Well, well, well
pi_86669247
quote:

[..]

Een beetje Roma, pakt in dat geval, uiteindelijk zijn boeltje op en verdwijnt naar het volgende land, zij zijn vrij en houden zich aan hun eigen wetten, niet aan de jouwe :N (Dat heeft ook wel wat trouwens en ik begrijp het zelfs, hetgeen u niet dient te verwarren met acceptatie, want mijn normen en waarden zijn dat ze van mij spullen afblijven, dus als je dat niet doet, donder dan uit mijn buurt)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:01:31 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86669297
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er mag van mij best verandering in komen, maar het kan natuurlijk ook gewoon een kind zijn dat hier op vakantie is met papa en mama en in het land van herkomst braaf naar school gaat.... hoewel die kans klein is als ze hier staat te bedelen of een straatkrant verkoopt, maar niet ieder kind wat onder schooltijd losloopt ontduikt de regels.

En een kind wat hier feitelijk niet woont.... dat is waarschijnlijk het lastigst aan het verhaal; op een moment dat iemand hier illegaal is dan woont hij/zij hier niet, dus in hoeverre moet die aan de regels voldoen die voor inwoners van NL gelden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:03:54 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669371
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

Goed, en naar wat voor school stuur je ze dan? Toch zeker als ze 10 jaar of ouder zijn, denk je dat ze braaf in de schoolbanken stil gaan zitten, of dat ze de stof begrijpen, of sociaal om kunnen gaan met andere kinderen? :{
Naar de basisschool. Gewoon, van voren af aan. Je moet ergens beginnen toch?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:04:20 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86669387
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Een beetje Roma, pakt in dat geval, uiteindelijk zijn boeltje op en verdwijnt naar het volgende land, zij zijn vrij en houden zich aan hun eigen wetten, niet aan de jouwe :N (Dat heeft ook wel wat trouwens en ik begrijp het zelfs, hetgeen u niet dient te verwarren met acceptatie, want mijn normen en waarden zijn dat ze van mij spullen afblijven, dus als je dat niet doet, donder dan uit mijn buurt)
Dus eigenlijk los je met het verplicht naar school sturen van de kinderen het hele probleem in één keer op? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86669401
Met daarbij de opmerking dat ik wel geloof dat ze weet waarover ze lult en dat Roemenië ze dus zo weer terugstuurt naar niks. Dat is dus niet echt een oplossing lijkt me zo.
Go hard or go home
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:04:45 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669405
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, echte Roma gaan echt geen procedure volgen om hier brave burgers in een doorzonwoning te worden, degenen die dat wel willen, bied ze gerust de mogelijkheid, inclusief een gecontroleerd verblijf tijdens de lopende procedure :)
Het probleem van veel mensen, in dit soort kwesties is, dat zij veelal redeneren vanuit hun eigen cultuur en daarbij horende normen en waarden. De kunst is om je enigszins te verdiepen in de cultuur van anderen en zaken te bezien vanuit hun standpunten en normen en waarden en daar zeker niet je ogen voor te sluiten :) Die kennis en het eventueel daaruit voortvloeiende begrip dienen overigens niet verward te worden met acceptatie!
De vraag was en is: waar stuur je ze dan naartoe.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:05:44 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669446
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef remlof het volgende:

Maar pappa en mamma werken allebei bij het IND. Dus!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:06:27 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86669472
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
Met daarbij de opmerking dat ik wel geloof dat ze weet waarover ze lult en dat Roemenië ze dus zo weer terugstuurt naar niks. Dat is dus niet echt een oplossing lijkt me zo.
Aan de andere kant is het wel de vraag waar ze zelf willen zijn?
En dan bedoel ik niet alleen aanwezig zijn, maar wonen en aanpassen aan de daar geldende normen en waarden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:07:51 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669514
Ik refereerde weer naar een DalaiSHE post in dit topic:
Nederlandse Roma nu ook ongewenst
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:08:25 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_86669528
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus eigenlijk los je met het verplicht naar school sturen van de kinderen het hele probleem in één keer op? :D
Als je druk genoeg uitoefent, ja...... en nee, het probleem keert gewoon weer terug natuurlijk, dat wel. Maar ik zei het al, al die mensen die denken dat je echte Zigeuners kunt onderwerpen aan jouw normen en waarden, succes gewenst ^O^
pi_86669554
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Naar de basisschool. Gewoon, van voren af aan. Je moet ergens beginnen toch?
Dat kan natuurlijk niet op een gewone basisschool. Daar zouden dan speciale basisscholen voor opgericht moeten worden, en waarschijnlijk zou daar zeer strenge controle en wellicht zelfs beveiliging voor moeten komen. Is toch zeker in deze tijd niet haalbaar, me dunkt.
Komt hoogstwaarschijnlijk nog bij dat geen enkele buurt zo'n school wil hebben. En dan?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:10:10 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669586
And when a child is born into this world
It has no concept of the tone of skin it's living in
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:12:20 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669653
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat kan natuurlijk niet op een gewone basisschool. Daar zouden dan speciale basisscholen voor opgericht moeten worden, en waarschijnlijk zou daar zeer strenge controle en wellicht zelfs beveiliging voor moeten komen. Is toch zeker in deze tijd niet haalbaar, me dunkt.
Komt hoogstwaarschijnlijk nog bij dat geen enkele buurt zo'n school wil hebben. En dan?
Buurten die er geen zin in hebben, vind ik geen criteria. Die zien in gemeenschap alles als het grote kwaad dat de buurt binnensijpelt.
Je kunt toch speciale klassen inrichten. Juist integratie is een groot goed, dat creëer je niet met aparte scholen. Juist niet. En extra beveiliging omdat?
pi_86669696
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
And when a child is born into this world
It has no concept of the tone of skin it's living in

dinsdag 21 september 2010 @ 12:14:10 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_86669703
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

De vraag was en is: waar stuur je ze dan naartoe.
Het antwoord staat er al, maar goed om het nog eens simpel te stellen; Als ze een nationaliteit en een paspoort hebben naar het land van herkomst en anders (dat zijn er echt niet zo veel) volg de procedure ter verkrijging van een nationaliteit, zo niet terug naar het land waar ze vandaan gekomen zijn en wedden dat je dan uiteindelijk weer in Roemenië uitkomt :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:14:14 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86669706
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]
En extra beveiliging omdat?
Omdat anders de tafels en stoelen binnen een dag zijn weggehaald _O-

:@

Maar die moet je gewoon goed verankeren, is dat ook weer opgelost. En de leerkracht een harnas aantrekken.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:17:25 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669791
quote:
Mooi!
pi_86669796
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
Naar ik meen stuurt Roemenië ze weer terug naar hun niemandsland want die zit er ook niet op te wachten.
Zoiets meen ik te hebben gelezen in het NWS (nieuws en achtergronden, Heksie) topic van nog niet zo lang geleden. Spuitje was enorm voor, dat weet ik nog.
Ja, als het alleen om de mensen gaat die overlast bezorgen wel.
pi_86669861
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Buurten die er geen zin in hebben, vind ik geen criteria. Die zien in gemeenschap alles als het grote kwaad dat de buurt binnensijpelt.
Je kunt toch speciale klassen inrichten. Juist integratie is een groot goed, dat creëer je niet met aparte scholen. Juist niet. En extra beveiliging omdat?
Respect voor je sociale kennis en kunde hoor, maar ik zit niet te wachten op een school (of school met een klas) in mijn buurt met kinderen die zijn opgevoed in die cultuur. En beveiliging omdat ze anders echt niet blijven zitten daar, danwel opgehaald worden door hun ouders.
Het is een lastig probleem, ben blij dat ik niet de aangewezene ben om het op te lossen want je eigen cultuur opdringen aan mensen die juist zich juist éxtra onderscheiden en vooral afzetten daartegen lijkt me een onmogelijke opgave.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:21:10 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669893
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:14 schreef Jian het volgende:

Het antwoord staat er al, maar goed om het nog eens simpel te stellen; Als ze een nationaliteit en een paspoort hebben naar het land van herkomst en anders (dat zijn er echt niet zo veel) volg de procedure ter verkrijging van een nationaliteit, zo niet terug naar het land waar ze vandaan gekomen zijn en wedden dat je dan uiteindelijk weer in Roemenië uitkomt :)
Je antwoord ging nogal verloren in een muur van ongevraagde input.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:22:44 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86669930
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Respect voor je sociale kennis en kunde hoor, maar ik zit niet te wachten op een school (of school met een klas) met kinderen die zijn opgevoed in die cultuur. En beveiliging omdat ze anders echt niet blijven zitten daar, danwel opgehaald worden door hun ouders.
Het is een lastig probleem, ben blij dat ik niet de aangewezene ben om het op te lossen want je eigen cultuur opdringen aan mensen die juist zich juist éxtra onderscheiden en vooral afzetten daartegen lijkt me een onmogelijke opgave.
Wie heeft het over cultuur opdringen? En hoezo zit je niet op een oplossing te wachten, voor een probleem dat je in je hoofd al tien keer zo groot gemaakt hebt met beveiliging en shit?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:25:47 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86670013
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Respect voor je sociale kennis en kunde hoor, maar ik zit niet te wachten op een school (of school met een klas) in mijn buurt met kinderen die zijn opgevoed in die cultuur. En beveiliging omdat ze anders echt niet blijven zitten daar, danwel opgehaald worden door hun ouders.

NIMBY
pi_86670094
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie heeft het over cultuur opdringen? En hoezo zit je niet op een oplossing te wachten, voor een probleem dat je in je hoofd al tien keer zo groot gemaakt hebt met beveiliging en shit?
Zo zullen zij het opvatten, cultuur opdringen. Naar school moeten, werken voor je geld, dat hoort bij ónze cultuur. En dat willen wij hen opdringen (want vrijwillig doen ze het niet) zodat ze functioneren in onze samenleving. Ik geloof niet dat die types (let wel, ik spreek over hen die voldoen aan het stereotype dat hier geschetst wordt) daar zin in hebben. Sterker nog, ik vind het een beetje Happy-Pink-Pony-Rainbow om te denken dat ze zich wel zullen gedragen als we de kinderen dwingen om naar school te gaan, iets dat in hun hoofd helemaal niet relevant is. :D
pi_86670137
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

NIMBY
Jij zou jouw kinderen wél zonder zorgen naar diezelfde school sturen? :?
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:30:34 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86670166
Uhm scholing is opgenomen in de universele rechten van de mens, van het kind zelfs geloof ik. Heeft dus niks met de Nederlandse cultuur an sich te maken.
Weer bij voorbaat al die beren opwerpen, het is bijna een kunst.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 12:31:05 #130
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86670181
Prinsjesdag! Ik vind die ene prins met die lelijk hoed altijd zon droeftoeter!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:31:16 #131
241662 Jian
Well, well, well
pi_86670188
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je antwoord ging nogal verloren in een muur van ongevraagde input.
In die ongevraagde input schuilt het antwoord op de vraag waarom de pogingen van al die goedwillenden om de trotse, vrije Roma aan de leiband te leggen, maar niet willen slagen :) (Overigens niet alleen van toepassing op de Roma) Misschien verlicht het je enigszins, zo niet, scrollen maar :)
pi_86670194
In scholing en opvoeding ligt m.i. wel de oplossing en daar zullen nog generaties over heengaan. Kinderen die nu opgroeien zonder onderwijs staan dermate onder invloed van hun ongeschoolde en starre omgeving dat ze niets anders leren dan wat hun voorouders deden en dachten.

Ik vrees een toekomst waarin een soort algemeen denken ontstaat dat Friezen, zoals ik, dusdanig stug en onvriendelijk zijn dat je ze maar beter niet in leidinggevende functies kan aannemen. Voor het humanistische gedachtengoed waarin iedereen als individu beschouwd wordt, lijkt in Nederland steeds minder plaats te zijn.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:32:08 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86670216
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
In scholing en opvoeding ligt m.i. wel de oplossing en daar zullen nog generaties over heengaan. Kinderen die nu opgroeien zonder onderwijs staan dermate onder invloed van hun ongeschoolde en starre omgeving waarin ze niets anders leren dan wat hun voorouders deden en dachten.

Ik vrees een toekomst waarin een soort algemeen denken ontstaat dat Friezen, zoals ik, dusdanig stug en onvriendelijk zijn dat je ze maar beter niet in leidinggevende functies kan aannemen. Voor het humanistische gedachtengoed waarin iedereen als individu beschouwd wordt, lijkt in Nederland steeds minder plaats te zijn.
Juist!
Lange termijndenken. Niet korte termijnvrezen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:32:55 #134
241662 Jian
Well, well, well
pi_86670251
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zo zullen zij het opvatten, cultuur opdringen. Naar school moeten, werken voor je geld, dat hoort bij ónze cultuur. En dat willen wij hen opdringen (want vrijwillig doen ze het niet) zodat ze functioneren in onze samenleving. Ik geloof niet dat die types (let wel, ik spreek over hen die voldoen aan het stereotype dat hier geschetst wordt) daar zin in hebben. Sterker nog, ik vind het een beetje Happy-Pink-Pony-Rainbow om te denken dat ze zich wel zullen gedragen als we de kinderen dwingen om naar school te gaan, iets dat in hun hoofd helemaal niet relevant is. :D
Meisje O+
pi_86670257
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
Uhm scholing is opgenomen in de universele rechten van de mens, van het kind zelfs geloof ik. Heeft dus niks met de Nederlandse cultuur an sich te maken.
Weer bij voorbaat al die beren opwerpen, het is bijna een kunst.
Een recht is wat anders dan een plicht. Hier is het een plicht, en ik denk niet dat onze vrienden dat zo zien.
Maar dat ligt natuurlijk aan mijn beren. O+
pi_86670290
:W ben ff op visite bij de Koningin op ned.1
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:36:08 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86670342
In de eerste plaats is het toch echt een recht voor élk kind. Om toekomstperspectief te bieden. En nee, dat gaat ook zonder beren niet van de ene op de andere dag. Maar om het bij voorbaat al als mislukt af te doen, vind ik te makkelijk, te negatief, te destructief.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:36:20 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86670350
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij zou jouw kinderen wél zonder zorgen naar diezelfde school sturen? :?
Als het gaat om een school waar toevallig wat roma kinderen op zitten (al lijkt me die kans klein, roma kinderen zie ik dan nog eerder naar een openbare school gaan?) dan maakt dat voor mij eigenlijk weinig verschil. Hij zit nu ook tussen de 'criminele marokkaantjes' :D :')
pi_86670531
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef Copycat het volgende:
In de eerste plaats is het toch echt een recht voor élk kind. Om toekomstperspectief te bieden. En nee, dat gaat ook zonder beren niet van de ene op de andere dag. Maar om het bij voorbaat al als mislukt af te doen, vind ik te makkelijk, te negatief, te destructief.
Maar goed dat ik niet in de regering zit dan :D
Ik zou zeggen, overspoel Den Haag met je uitzonderlijk positieve visie, misschien hoort iemand het. :Y
De stropdassen in de Kamers is het de afgelopen tientallen jaren ook niet gelukt met andere, zelfs mínder problematische 'probleemgroepen'. Maar daarvan heeft ook de meerderheid last van beren ;(
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:42:21 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_86670538
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
In scholing en opvoeding ligt m.i. wel de oplossing en daar zullen nog generaties over heengaan. Kinderen die nu opgroeien zonder onderwijs staan dermate onder invloed van hun ongeschoolde en starre omgeving dat ze niets anders leren dan wat hun voorouders deden en dachten.

De starre omgeving van de Roma, of de starre omgeving van ons "boeren", zoals de Roma ons plachten te noemen :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:43:40 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86670590
Change needs time ...

En dogs need to be walked.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 12:48:44 #142
184769 crew  Deisyy
pi_86670712
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een internaat! *O*
Ik ken 3 mensen die op een internaat hebben gezeten en dat zijn gewoon hardwerkende mensen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:50:18 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86670748
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef Copycat het volgende:
Maar het recht op scholing is in NL een plicht, en als je je kind daaraan onttrekt dan ben je strafbaar....
Ook als het kind zelf geen gebruik wenst te maken van het recht dan is de ouder strafbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:51:09 #144
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670773
Wat de hell heeft Thiemme op d'r hoofd?
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:51:43 #145
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670791
Een koksmuts met visjes erop? :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:52:37 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86670812
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken 3 mensen die op een internaat hebben gezeten en dat zijn gewoon hardwerkende mensen.
Ligt waarschijnlijk een beetje aan het internaat.... vroeger gingen er nog wel eens kinderen naar een veredelde kostschool, en die kinderen waren daar over het algemeen in een keurige omgeving.

Tegenwoordig is "internaat" vrijwel synoniem voor uithuis plaatsing, en dan komt het kind dat om wat voor reden dan ook thuis niet te handhaven is, meestal tussen kinderen terecht die nog erger zijn, of wegens gebrek aan ruimte simpelweg in een jeugdgevangenis.... en daar wordt een kind over het algemeen niet beter van.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86670837
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Een koksmuts met visjes erop? :')
Het is afschuwelijk ;(
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:54:24 #148
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670866
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het is afschuwelijk ;(
Al die andere wijven dan met hele fruitschalen op hun harses :') Stel idioten :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:55:23 #149
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670887
Het zou vet zijn als ze dit gedoe met hummers zouden doen :D

De koningin in een Gouden Hummer, die zo over de straat bounced :D Met led-verlichting eronder 8-)
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:55:41 #150
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670900
Nog beter: Gouden Tanks :7
pi_86670905
_O-
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:57:08 #152
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670945
En dat Bea het volk toespreekt met: "WAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!?"
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:57:30 #153
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86670949
"Luister niggaz, smoken gaat weer meer doekoes kosten, jewaidz, no spang"
pi_86670958
quote:
Zijn het nu EU burgers of zijn ze nu zonder nationaliteit? Het zijn vaak willens en wetens onaangepaste mensen die in veel gevallen ook nog eens een eigen rechtspraak hanteren, zich volledig onttrekken aan de reguliere samenleving maar daar wel van alles van verlangen.

Opzouten met die gasten :W
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 12:57:53 #155
184769 crew  Deisyy
pi_86670959
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat Bea het volk toespreekt met: "WAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!?"
en "LOOSERS" roept!
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 12:59:04 #156
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671006
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

en "LOOSERS" roept!
"Kijk al die arme niggaz buiten in de regen staan, mang! Wahaah, mensen hebben weinig geld _O- Die bitches hebben geeneens zo'n chille hoed als ik, weetje. Wehehee arme mensen :')"
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 12:59:57 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671037
Lekkere stoel heeft die baas! ^O^
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:00:08 #158
184769 crew  Deisyy
pi_86671045
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

"Kijk al die arme niggaz buiten in de regen staan, mang! Wahaah, mensen hebben weinig geld _O- Die bitches hebben geeneens zo'n chille hoed als ik, weetje. Wehehee arme mensen :')"
_O-
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:00:58 #159
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671069
Met z'n staatshoofd.
pi_86671079
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef remlof het volgende:
5 minutes ago via web

Dat dus.
Diederik zit in een ivoren toren en weet bij God niet hoe één en ander in elkaar steekt. Dat is dan ook een echt Tweede Kamer probleem, al die pipo's staan zo ver van de rauwe werkelijkheid af dat ze bij God niet meer weten waar ze het over hebben.

Hulpverlenende instanties blijven die politici maar voeren want dat betekend werk en inkomen voor hen. En zo houdt men elkaar blijvend voor de gek.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:01:39 #161
184769 crew  Deisyy
pi_86671092
Ik word de hele tijd van Fok! geknald met de melding dat de bewerking niet kan worden uitgevoerd ofzo }:|
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:01:48 #162
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671098
Diederik Samsom :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:02:24 #163
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671111
Wat een vieze voorzitter.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:03:28 #164
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671145
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een vieze voorzitter.
Dat toch de ene voorzitter als de andere er niet is? De vieze-voorzitter?
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:04:05 #165
184769 crew  Deisyy
pi_86671164
"Wat ruikt je Plas sterk". :|W
pi_86671188
:D
pi_86671198
tromtromtromtrommerdetrom w/
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:05:46 #168
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671216
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:05:53 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671222
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik word de hele tijd van Fok! geknald met de melding dat de bewerking niet kan worden uitgevoerd ofzo }:|
Je had ook "losers" met dubbel o gepost hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:06:18 #170
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671234
Kijk ze allemaal vet chagrijnig rondlopen met hun trommeltjes :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:06:21 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671236
Goed nieuwsgierig geworden heb ik m toch maar effe opgezet, de grote tante Bea-show ^O^
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:06:37 #172
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671244
Overal paardenschijt :') _O- _O_
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:07:35 #173
184769 crew  Deisyy
pi_86671275
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je had ook "losers" met dubbel o gepost hè :')
Ik neem gewoon geen tijd om mijn posts te checken op tikfouten, zo bang ben ik dat eraf geknald word voordat ik op invoeren heb gedrukt ;)
pi_86671282
tralalalavanjetralala tromtromtrommerdetrom w/
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:08:08 #175
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671288
En daar loop je dan! In je 19e eeuws fopkostuum!
pi_86671291
quote:

[..]

Dat is ook een soort van deporteren hè :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:08:37 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671298
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon geen tijd om mijn posts te checken op tikfouten, zo bang ben ik dat eraf geknald word voordat ik op invoeren heb gedrukt ;)
En ik maar denken dat het probleem na die post begon :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671299
We moeten even naar het gezeik van mingelen luisteren :{
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:08:55 #179
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671305
wtf?
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:09:09 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671317
Oew er is een voorwerp naar de Gouden Koets gegooid ....... :D
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:09:16 #181
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671321
iemand heeft shit naar de gouden koets lopen gooien en daarom is er geen verbinding :o :o Aanslag!1!1 :o :o
pi_86671323
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
wtf?
Astrid is weggevallen -O-
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:09:53 #183
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671335
Een beetje koningin had gewoon wat teruggegooid :(
pi_86671351
kinderachtig bah bah deze mooie dag verpesten :r
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:10:51 #185
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671369
Wim-Lex is uitgestapt en heeft de man op zijn bek gehoekt.
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:11:02 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671378
Weet je wat ik eigenlijk mis bij zo'n prinsjesdag??

Twee van die oude balkon-knarren zoals in de Muppet-show.... Waldorf en Statler.

Kunnen Teun en Jian die rollen niet spelen?
Gewoon een soort Prinsjesdag COS :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:11:12 #187
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671384
Politie aan de telefoon, het was een projectiel, dat klinkt heftig. Maar het viel nogal mee volgens de politiemeneer
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:15 #188
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671418
Een waxinelichthoudertje...

...

:|W
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:23 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671426
Ja, een leeg Cola-blikje is ook een projectiel.

Maar wegens het gevaar van bomaanslagen zullen de prullenbakken wel verwijderd zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:29 #190
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671431
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wim-Lex is uitgestapt en heeft de man op zijn bek gehoekt.
Beetje lafjes, vroeger werd gewoon die vent z'n kop er ter plekke afgehakt met de blanke sabel *O*
pi_86671437
gezwel hij zei gezwel :D :X
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:44 #192
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671442
Een koninklijk gezwel! :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:12:52 #193
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671447
Één of andere klootviool slingert een waxinelichthoudertje tegen de koets en iedereen begint over Apeldoorn :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:13:19 #194
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671461
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een koninklijk gezwel! :')
_O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:13:41 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671475
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis bij zo'n prinsjesdag??

Twee van die oude balkon-knarren zoals in de Muppet-show.... Waldorf en Statler.

[ afbeelding ]

Kunnen Teun en Jian die rollen niet spelen?
Gewoon een soort Prinsjesdag COS :')
Alsof ik commentaar op de Hare Majesteit zou leveren :P
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:14:31 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671503
Bea!1!!! O+ O+ O+
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:14:50 #197
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671516
Daar is ze O+ En ze ziet er weer fan-tas-tisch uit!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:15:05 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671523
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof ik commentaar op de Hare Majesteit zou leveren :P
Nee, maar de hoedjes, de rijtoer en wat mij betreft de kleding.

En inhoudelijk op de troonrede natuurlijk....

Wat? Intergreren? Is ze helemaal van de ratten besnuffeld? Aanpassen of opzouten!
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:15:11 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671527
Kiek d'r giechelen dan! :D

*;
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:15:16 #200
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671530
Ow Kek hoedje heeft Max weer op ^O^
pi_86671538
net of majesteit antwoord gaat geven :|W
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:15:33 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671545
Oh, dat lila met zilvergrijs is wel een mooie combinatie O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:16:15 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671571
Het was serieus dat bakje waar een waxinelichtje in zit :') Het stelde zo weinig voor dat het niet te zien was en Bea nieteens ophield met zwaaien :')_!
pi_86671574
een alu houdertje :|W
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:16:31 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671584
12 politieagenten rammen die vent vakkundig tegen de vlakte, ik dacht effe snel te zien dat het een Roma was :7
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:16:36 #206
184769 crew  Deisyy
pi_86671588
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het probleem na die post begon :')
Het probleem is er al vanaf vanmorgen 9 uur :{

En net nu mijn werkschema iets losser is ;)
pi_86671598
Ze kleurt prachtig bij de bloemen
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:16:52 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671601
Kijk Bea in d'r bazenstoel.
pi_86671615
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:16 schreef Jian het volgende:
12 politieagenten rammen die vent vakkundig tegen de vlakte, ik dacht effe snel te zien dat het een Roma was :7
Uitzetten die hap w/
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:17:20 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671623
O+
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:17:38 #211
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671631
Ja! Bea, zeg het ze! Stabiel bestuur willen we hebben, eikels!
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:17:50 #212
184769 crew  Deisyy
pi_86671641
Zijn er streams van deze kekke hoedjesdag?
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:17:51 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671642
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het probleem is er al vanaf vanmorgen 9 uur :{

En net nu mijn werkschema iets losser is ;)
Even de PC opnieuw opstarten misschien? Of heb je dat al geprobeerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:17:55 #214
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671646
Wat zegt ze?
Nederlands van 1831 wordt niet zo vaak meer gebezigd! w/
pi_86671648
Ze mag weer een jaartje blijven...Vin ik dan w/
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:18:07 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671654
En ze heeft niet eensch een bril nodig om dit gelul op te lezen.
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:18:29 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671670
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef Laysa het volgende:
Ze mag weer een jaartje blijven...Vin ik dan w/
Bea for life!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:18:34 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671672
Welke demissionaire minister heeft de troonrede deze keer geschreven eigenlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671680
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zegt ze?
Nederlands van 1831 wordt niet zo vaak meer gebazigd! w/
w/ fixed that
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:19:02 #220
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671688
Als ik ooit een hamster in een balletje krijg vernoem ik haar naar Beatrix O+
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:19:23 #221
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671693
Hihi, ze versprak zich :D
pi_86671697
Ik wil ook O+ Bea O+ kijken! :'(
Doe eens wat caps? Pls? *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:19:32 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671698
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er streams van deze kekke hoedjesdag?
Als er bij de NOS geen stream is dan zou ik Politiek 24 even proberen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671712
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, ze versprak zich :D
komt door die verdomde Mingelen :( en dat cupdingetje :{
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:20:07 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671716
Ik ben verliefd op Bea :@
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:20:28 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671724
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
En ze heeft niet eensch een bril nodig om dit gelul op te lezen.
Tuurlijk niet, moet je kijken hoeveel ze opleest van één pagina, dat is gewoon in Arial 16 geprint ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671741
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben verliefd op Bea :@
Als ik man was nouhouuuuuu oO<
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:20:56 #228
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671744
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, moet je kijken hoeveel ze opleest van één pagina, dat is gewoon in Arial 16 geprint ;)
Hou je mond, vieze terrorist!
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:21:40 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671760
Marco Kroon nog even in beeld.... wellicht voor het laatst :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671761
Ze is wat van slag hoor -O-
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:22:08 #231
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671778
Zit Donner nou te slapen? -O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:22:16 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671784
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je mond, vieze terrorist!
:6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671793
kees jan de J zit daar glunderend op zn stoeltje
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:22:36 #234
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671797
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
Ze is wat van slag hoor -O-
Ze maakt zich zorgen om ons :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:22:54 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671809
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit Donner nou te slapen? -O-
Die doet gewoon net als op zondag in de Kerk..... valt z'n incompetentie niet zo op ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:23:05 #236
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671817
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

:6
Sorry, ik bedoelde uiteraard: Vice Terrorist.
pi_86671826
net nu het spannend is moet ik plassen ;(
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:23:38 #238
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671839
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:23 schreef Laysa het volgende:
net nu het spannend is moet ik plassen ;(
Waag het niet!
pi_86671841
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bea lijkt me niet iemand voor een schreefloos lettertype.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:23:42 #240
184769 crew  Deisyy
pi_86671843
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even de PC opnieuw opstarten misschien? Of heb je dat al geprobeerd?
Been there, done that :{

Hebbes!

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:23:44 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671846
Oh damn, zo Donner de troonrede (mee)geschreven hebben? :o
Zou zomaar kunnen eigenlijk.... dan zit hij gewoon in z'n hoofd al mee te lezen of ze het wel goed zegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:24:16 #242
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671861
Verhagen ziet eruit alsof hij na haar toespraak voor haar op zijn knieën gaat met de woorden:
"You have my sword..."
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:24:38 #243
241662 Jian
Well, well, well
pi_86671869
Ze zit er toch maar mooi :{
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:24:42 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86671871
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ze maakt zich zorgen om ons :Y
En ik maak mij zorgen om haar. Tijd voor pensioen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:25:01 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86671880
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bea lijkt me niet iemand voor een schreefloos lettertype.
Als ze iets verstuurt misschien niet, maar qua leesbaarheid zou ze er voor dit soort gelegenheden zomaar een voorkeur voor kunnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86671886
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Waag het niet!
:@ Solly
pi_86671896
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

En ik maak mij zorgen om haar. Tijd voor pensioen.
Indd, komt allemaal beetje rottig haar strot uit.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:25:33 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86671901
Onze stijgende levensverwachting? :')
Bea heeft het verkeerde patiëntendossier voor dr snufferd! _O-
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:26:01 #249
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671920
Ze heeft wel echt een Koninginnen stem O+
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:26:18 #250
184769 crew  Deisyy
pi_86671927
waarom zit JP op de voorsterij, hij ging toch iets voor zichzelf doen?
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:26:22 #251
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671930
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:25 schreef danaqui het volgende:

[..]

Indd, komt allemaal beetje rottig haar strot uit.
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
:{ }:|
pi_86671937
quote:
Die heeft Lex niet...een koninginnenstem :D
pi_86671940
Volgens mij heeft ze de troonrede net in de koets gebruikt om een insect mee dood te meppen. Beetje verfrommeld ziet het er uit.
pi_86671951
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag pas...lekker uitwaaien in New York O+
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:15 #255
184769 crew  Deisyy
pi_86671959
Ik vind dat onze koningin oud is geworden en het lijkt wle of ze beeft.
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:24 #256
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671962
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze de troonrede net in de koets gebruikt om een insect mee dood te meppen. Beetje verfrommeld ziet het er uit.
Ik wou net zeggen dat ze de troonrede waarschijnlijk op heeft zitten rollen om mee te kunnen doen aan de spreekkoren.
pi_86671967
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
DIe zat opgerold in dr tasje :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:30 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86671972
quote:
Max ook :Y
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:52 #259
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86671980
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft al ruim een half uur niet kunnen blowen :{w
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:53 #260
184769 crew  Deisyy
pi_86671982
Er zit er 1 in zjin neus te peuteren :D
pi_86671987
quote:
Dr is net een aanslag op dr gepleegd....ik zou ook bibberen :(
pi_86672000
Goed commentaar dit, ik heb geen beeld meer nodig :').
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:28:32 #263
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672006
Ze heeft maar 6 velletjes in haar handen maar blijft er doorheen cyclen? :D
pi_86672009
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed commentaar dit, ik heb geen beeld meer nodig :').
Graag gedaan :*
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:28:43 #265
184769 crew  Deisyy
pi_86672010
Camiel is het er helemaal mee eens :Y
pi_86672014
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat was een theelichthoudertje die gegooit werd
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:28:48 #267
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672015
quote:
Er zit er 1 in zjin neus te peuteren :D
OFF WITH HIS HEAD11!!!!1
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:29:05 #268
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672026
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef danaqui het volgende:

[..]

Ja und!? Het gaat om de gedachte erachter!
pi_86672032
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft maar 6 velletjes in haar handen maar blijft er doorheen cyclen? :D
Ze kent het uit haar hoofd...inclusief de spelfouten van de schrijver :Y
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:29:26 #270
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672041
Yes, we zijn goed in exporteren van landbouwproducten *O*
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:29:30 #271
184769 crew  Deisyy
pi_86672045
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Was er echt een waxinelichtje naar haar toe gegooid? :D
pi_86672051
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef danaqui het volgende:

[..]

Nu een theelichtje volgende keer een baksteen ;(
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:29:45 #273
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672053
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ze kent het uit haar hoofd...inclusief de spelfouten van de schrijver :Y
Daarom was die diss van Leandra ook gewoon whack.
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:30:01 #274
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672062
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee, het alu cupje waar die in zitten :')
pi_86672065
quote:

[..]

Yep, dader gepakt en zit vast _O_
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:30:46 #276
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672083
"Versterking van mansenrachten" O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:30:49 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86672085
quote:

[..]

het schijnt, maar in de herhaling was het amper te zien, bovenkant van de koetsrand werd geraakt
pi_86672088
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nu een theelichtje volgende keer een baksteen ;(
Of een Senseo.
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:31:20 #279
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672098
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

het schijnt, maar in de herhaling was het amper te zien, bovenkant van de koetsrand werd geraakt
Niet! Het was op het venster waar Hare Majesteit achter zat te wuiven.
pi_86672100
Ze zit daar ws gewoon onder zwaar protest....Die koekebakkers die geen kabinet kunnen vormen...Ik zou ook expres fouten maken
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:31:31 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86672103
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Die is, in afwachting van een kabinetsformatie, toch nog gewoon Minister President? Hij ging alleen tijdens de nabespreking wat anders doen.... de afterparty kon ook wel zonder hem :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:31:46 #282
241662 Jian
Well, well, well
pi_86672114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef danaqui het volgende:

[..]

Yep, dader gepakt en zit vast _O_
Die wordt nu onderworpen aan een uurtje waterboarden :7
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:31:55 #283
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672120
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
Ze zit daar ws gewoon onder zwaar protest....Die koekebakkers die geen kabinet kunnen vormen...Ik zou ook expres fouten maken
Ze sluit straks af met : "En jullie zijn allemaal lelijke niggers. Peace."
pi_86672122
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
Volgend jaar, dan zit ze er onder protest.
pi_86672123
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Of een Senseo.
:o neee
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:02 #286
184769 crew  Deisyy
pi_86672127
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee, het alu cupje waar die in zitten :')
Net als met die Suzuki Swift, alsof je daar iets mee aan kan richten :')
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:36 #287
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672148
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die is, in afwachting van een kabinetsformatie, toch nog gewoon Minister President? Hij ging alleen tijdens de nabespreking wat anders doen.... de afterparty kon ook wel zonder hem :')
Ain't no party like a Balkenende party :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:41 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86672151
quote:
Ze is 72.... niet helemaal meer een jonge blom leeftijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:32:58 #289
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672159
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Net als met die Suzuki Swift, alsof je daar iets mee aan kan richten :')
Als ik mag kiezen heb ik liever dat cupje in mijn oog.
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:33:10 #290
241662 Jian
Well, well, well
pi_86672165
Waar zit Geert ?
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:33:21 #291
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672171
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Jian het volgende:
Waar zit Geert ?
Bij Plasterk.
pi_86672174
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Jian het volgende:
Waar zit Geert ?
Bijna naast Job :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:34:33 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86672213
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom was die diss van Leandra ook gewoon whack.
Arial 16 :6 :6 :6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86672219
(clap) w/
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:34:41 #295
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672222
LEVE DE KONINGIN!!1!1 *O* *O* *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:34:55 #296
241662 Jian
Well, well, well
pi_86672233
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Bij Plasterk.
Gaat ie straks nog roepen dat ze Knettergek is, net als Vogelaar :P
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:16 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86672247
Gods zegen!
en Bidden!
Lang leve de koningin! Hoera, hoera hoera! w/
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:23 #298
241662 Jian
Well, well, well
pi_86672254
Nu al, dat is snel verdiend weer -O-
pi_86672256
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ain't no party like a Balkenende party :')
Doe mij maar George for President >:O

En Bootsy als vice-president
  FOK!Babe dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:43 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86672265
Het waxinelicht houdertje raakte het deurtje.
pi_86672268
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
LEVE DE KONINGIN!!1!1 *O* *O* *O*
dude :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')