quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd, komt allemaal beetje rottig haar strot uit.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft wel echt een Koninginnen stem
Die heeft Lex niet...een koninginnenstemquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanmiddag pas...lekker uitwaaien in New Yorkquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
waarom zit JP op de voorsterij, hij ging toch iets voor zichzelf doen?
Ik wou net zeggen dat ze de troonrede waarschijnlijk op heeft zitten rollen om mee te kunnen doen aan de spreekkoren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze de troonrede net in de koets gebruikt om een insect mee dood te meppen. Beetje verfrommeld ziet het er uit.
DIe zat opgerold in dr tasjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze de troonrede net in de koets gebruikt om een insect mee dood te meppen. Beetje verfrommeld ziet het er uit.
Max ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft al ruim een half uur niet kunnen blowenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat onze koningin oud is geworden en het lijkt wle of ze beeft.
Dr is net een aanslag op dr gepleegd....ik zou ook bibberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed commentaar dit, ik heb geen beeld meer nodig.
Dat was een theelichthoudertje die gegooit werdquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr is net een aanslag op dr gepleegd....ik zou ook bibberen
Ja und!? Het gaat om de gedachte erachter!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat was een theelichthoudertje die gegooit werd
Ze kent het uit haar hoofd...inclusief de spelfouten van de schrijverquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft maar 6 velletjes in haar handen maar blijft er doorheen cyclen?
Was er echt een waxinelichtje naar haar toe gegooid?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr is net een aanslag op dr gepleegd....ik zou ook bibberen
Nu een theelichtje volgende keer een baksteenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat was een theelichthoudertje die gegooit werd
Daarom was die diss van Leandra ook gewoon whack.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze kent het uit haar hoofd...inclusief de spelfouten van de schrijver
Nee, het alu cupje waar die in zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er echt een waxinelichtje naar haar toe gegooid?
Yep, dader gepakt en zit vastquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het schijnt, maar in de herhaling was het amper te zien, bovenkant van de koetsrand werd geraaktquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een Senseo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu een theelichtje volgende keer een baksteen
Niet! Het was op het venster waar Hare Majesteit achter zat te wuiven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
het schijnt, maar in de herhaling was het amper te zien, bovenkant van de koetsrand werd geraakt
Die is, in afwachting van een kabinetsformatie, toch nog gewoon Minister President? Hij ging alleen tijdens de nabespreking wat anders doen.... de afterparty kon ook wel zonder hemquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef Deisyy het volgende:
waarom zit JP op de voorsterij, hij ging toch iets voor zichzelf doen?
Ze sluit straks af met : "En jullie zijn allemaal lelijke niggers. Peace."quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
Ze zit daar ws gewoon onder zwaar protest....Die koekebakkers die geen kabinet kunnen vormen...Ik zou ook expres fouten maken
Volgend jaar, dan zit ze er onder protest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
Ze zit daar ws gewoon onder zwaar protest....Die koekebakkers die geen kabinet kunnen vormen...Ik zou ook expres fouten maken
Net als met die Suzuki Swift, alsof je daar iets mee aan kan richtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het alu cupje waar die in zitten
Ain't no party like a Balkenende partyquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is, in afwachting van een kabinetsformatie, toch nog gewoon Minister President? Hij ging alleen tijdens de nabespreking wat anders doen.... de afterparty kon ook wel zonder hem
Ze is 72.... niet helemaal meer een jonge blom leeftijd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Als ik mag kiezen heb ik liever dat cupje in mijn oog.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als met die Suzuki Swift, alsof je daar iets mee aan kan richten
Arial 16quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom was die diss van Leandra ook gewoon whack.
Doe mij maar George for Presidentquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ain't no party like a Balkenende party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |