Tuurlijk niet, moet je kijken hoeveel ze opleest van één pagina, dat is gewoon in Arial 16 geprintquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
En ze heeft niet eensch een bril nodig om dit gelul op te lezen.
Hou je mond, vieze terrorist!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, moet je kijken hoeveel ze opleest van één pagina, dat is gewoon in Arial 16 geprint
Waag het niet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:23 schreef Laysa het volgende:
net nu het spannend is moet ik plassen
Bea lijkt me niet iemand voor een schreefloos lettertype.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, moet je kijken hoeveel ze opleest van één pagina, dat is gewoon in Arial 16 geprint
Been there, done thatquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even de PC opnieuw opstarten misschien? Of heb je dat al geprobeerd?
Als ze iets verstuurt misschien niet, maar qua leesbaarheid zou ze er voor dit soort gelegenheden zomaar een voorkeur voor kunnen hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bea lijkt me niet iemand voor een schreefloos lettertype.
Indd, komt allemaal beetje rottig haar strot uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maak mij zorgen om haar. Tijd voor pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |