abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:12:43 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85416500
quote:
Frankrijk begint met uitzetten zigeuners

PARIJS - De autoriteiten in Frankrijk beginnen donderdag met het uitzetten van circa zevenhonderd zigeuners naar Roemenië. Dat heeft Eric Besson, de Franse minister van Immigratie, dinsdag bekendgemaakt.

In eerste instantie zal een groep van 79 personen op een chartervliegtuig richting de Roemeense hoofdstad Boekarest worden gezet. Later volgen meer vluchten.
De regering van Frankrijk wil de komende maanden driehonderd van de zeshonderd illegale zigeunerkampen in het land opheffen en de bewoners terugsturen naar het land van herkomst. De repatrianten krijgen van de overheid een vliegticket en 300 euro startkapitaal per volwassen zigeuner mee. Voor vertrekkende zigeunerkinderen betaalt de Franse regering 100 euro.
Volgens schattingen zijn er ongeveer 15.000 zigeuners en Roma uit Oost-Europa in Frankrijk. Volgens de oppositie wil de regering met de zigeuneractie de aandacht afleiden van het schandaal rond de illegale financiering van de UMP-partij van president Nicolas Sarkozy.
Nu werden de plannen van WIlders om immigratie (vanuit niet-EU landen) te remmen als onhaalbaar gekwalificeerd. Maar als Frankrijk zonder consequenties zigeuners mag deporteren (nota bene uit een EU-land!), waarom zouden wij dan geen illegalen mogen tegenhouden?
The End Times are wild
pi_85416641
Ligt er een beetje aan of ze gedwongen worden terug te gaan of een oprotpremie krijgen. Een slimme zigeuner pakt die 300 euro en reist dan terug (zwart uiteraard) en int die premie nogmaals
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_85416669
Omdat Nederland geen Frankrijk is.
Google is your friend, abuse your friends
pi_85416814
Omdat elk EU land nog wel zijn eigen wetten en regels heeft?

Zo mag Nederland nu nog niet goksites blokkeren en doet Frankrijk dit wel, hoewel Brussel anders bevolen heeft
  Donald Duck held dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:24:27 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85417079
Kijk, zo doe je het. Wegbonjouren die gasten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_85417129
Frankrijk heeft gewoon meer ballen.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was dat ook al wel duidelijk.
pi_85417333
Zal verdomme ook eens tijd worden.
pi_85418196
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef Wijze_appel het volgende:
Tijdens de Tweede Wereldoorlog werden de zigeuners......... :|W
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:54:34 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85418337
quote:
Jij hebt teveel Allo Allo gekeken. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85418404
Volgens mij zet NL al met regelmaat van de klok ongewenste vreemdelingen op het vliegtuig. 2 dagen later staan de boefjes gewoon weer te skimmen in Amsterdam, lost niks op dus.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:59:29 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85418557
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:D!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85418970
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:{²
Want?
pi_85419007
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:51 schreef Poncke_Princen het volgende:

[..]

Tijdens de Tweede Wereldoorlog werden de zigeuners......... :|W
Heb ik het over Zigeuners of over "ballen hebben"?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:46:43 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85420494
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu werden de plannen van WIlders om immigratie (vanuit niet-EU landen) te remmen als onhaalbaar gekwalificeerd. Maar als Frankrijk zonder consequenties zigeuners mag deporteren (nota bene uit een EU-land!), waarom zouden wij dan geen illegalen mogen tegenhouden?
Omdat wij altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn :')
En zodoende altijd de sukkel is waarvan misbruik wordt gemaakt
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:57:02 #15
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85420820
quote:
Frankrijk is het enige land dat de Tweede Wereldoorlog twee keer verloren heeft, eerst tegen de Duitsers, toen sloten ze zich vrolijk aan bij de Duitsers en verloren van de Geallieerden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:10:40 #16
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_85421219
kut fransen met hun trianon-verdrag
pi_85421302
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:57 schreef Viajero het volgende:

[..]

Frankrijk is het enige land dat de Tweede Wereldoorlog twee keer verloren heeft, eerst tegen de Duitsers, toen sloten ze zich vrolijk aan bij de Duitsers en verloren van de Geallieerden.
Dat eerste is geen schande. Heel Europa verloor ervan
Dat tweede is een nieuwtje voor mij. Ze sloten zich aan bij de Duitsers? Heb je daar bronnen voor?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:28:23 #18
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85421667
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:13 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat eerste is geen schande. Heel Europa verloor ervan
Dat tweede is een nieuwtje voor mij. Ze sloten zich aan bij de Duitsers? Heb je daar bronnen voor?
Ja hoor.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vichy-Frankrijk

De Fransen hebben op verschillende plaatsen keihard tegen de geallieerden gevochten. De Franse marine en de Franse kolonies stonden volop aan Duitse kant.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_85421893
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:28 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja hoor.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vichy-Frankrijk

De Fransen hebben op verschillende plaatsen keihard tegen de geallieerden gevochten. De Franse marine en de Franse kolonies stonden volop aan Duitse kant.
Voor ik dat hele artikel lees: is het een beetje een zichzelf afzettende groep tegen de gevestigde orde? Zoals de NSB'er hier in Nederland?
Want dan maakt het weer net ff wat anders dan ik dacht dat je bedoelde.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:42:34 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85421971
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:38 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Voor ik dat hele artikel lees: is het een beetje een zichzelf afzettende groep tegen de gevestigde orde? Zoals de NSB'er hier in Nederland?
Want dan maakt het weer net ff wat anders dan ik dacht dat je bedoelde.
Nee, want heel Nederland werd bezet door de Duitsers, de Nederlandse kolonies en de Nederlandse marine vochten tegen de Duitsers, niet tegen de geallieerden.

Collaborateurs had je natuurlijk overal, maar een eigen regering in een deel van het land dat zich bondgenoot van de Duitsers verklaart, en dat de marine en de kolonies zich daar ook netjes aan houden is natuurlijk een heel ander verhaal.
pi_85422810
Blijkbaar is het niet zo boeiend als het om Roma gaat?
pi_85423546
Ik erger me aan het gebruik van het woord "deporteren", alsof die mensen in treinen naar concentratiekampen worden afgevoerd. De realiteit is bijna 180 graden anders: mensen die illegaal in Frankrijk verblijven in tentenkampen (een onwenselijke situatie) worden keurig per vliegtuig (dus ook nog relatief snel en comfortabel in vergelijking met reizen per auto) teruggestuurd naar Roemenië. En het kost ze niets. Sterker nog, ze krijgen zelfs nog een geldbedrag mee.

Het lijken mij prima maatregelen, die ook nog eens op een humane manier worden uitgevoerd.
pi_85423549
quote:
Ja hoor.. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:08:10 #24
314156 Falconetti
I'm a bad motherfucker
pi_85423565
Straks krijgen de fransen op een fora een bericht als: "Nederland begint met deporteren moslims".

En we zeiden niets. :X
I'll fuck you up real hard!
pi_85423775
Ik heb eens op een Franse camping gestaan, tussen de Zigeuners, d'r stonden wel 100 caravans. Wat een bloedmooie vrouwen liepen daar tussen! Ik heb m'n ogen uitgekeken. Geen problemen gehad, integendeel.

Daarnaast heb ik in Frankrijk ook veel Zigeunerfamilies gezien die zich echt niet konden gedragen. Dat was echt een probleem daar, en ik kan me goed voorstellen dat de Fransen die lui zat zijn. Of dit een oplossing is? Natuurlijk niet. Ze staan binnen de kortste keren weer bij je op de stoep.

De enige oplossing is om mensen die crimineel zijn, lang op te sluiten. 't kost wat, maar dan heb je ook wat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')