Dat is ook een soort van deporteren hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ouders die weigeren hun kinderen naar school te sturen dienen uit de ouderlijke macht te worden gezet. Dan moet zo'n kind maar naar een pleeggezin of een internaat.
En ik maar denken dat het probleem na die post begonquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon geen tijd om mijn posts te checken op tikfouten, zo bang ben ik dat eraf geknald word voordat ik op invoeren heb gedrukt
Beetje lafjes, vroeger werd gewoon die vent z'n kop er ter plekke afgehakt met de blanke sabelquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wim-Lex is uitgestapt en heeft de man op zijn bek gehoekt.
Alsof ik commentaar op de Hare Majesteit zou leverenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis bij zo'n prinsjesdag??
Twee van die oude balkon-knarren zoals in de Muppet-show.... Waldorf en Statler.
[ afbeelding ]
Kunnen Teun en Jian die rollen niet spelen?
Gewoon een soort Prinsjesdag COS
Nee, maar de hoedjes, de rijtoer en wat mij betreft de kleding.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof ik commentaar op de Hare Majesteit zou leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |