erg zwak weerquote:
Zal mij een zorg zijnquote:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.quote:Op zondag 19 september 2010 02:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Weer richting rotterdam inmiddels , GvE heeft me de deur uitgeknikkerd..
Sweet dreams Lotusssquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
en ik dacht nog wel dat jij de ware wasquote:Op zondag 19 september 2010 02:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnDan slaap jij toch lekker niet
Ze had geen keus , ik heb haar sleutel..quote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Myraela het volgende:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.
slaap lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat jij de ware was
Was het zo gezellig,of was er geen zak aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik ben ook weer terug, vriend van me had geen zin meer dus zijn we maar terug gegaan, was ook ballen weer btw.
maar jij...quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat niet
??quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , daar heb ik ook vaak last van...negerinnen dan.
alleen maar om je hart te brekenquote:Op zondag 19 september 2010 02:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij pushed iedereen uiteindelijk weg![]()
ahhhhquote:Op zondag 19 september 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen maar om je hart te breken
Dan zal ik mijn hart eerst uit het gewapend beton moeten bikkenquote:Op zondag 19 september 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen maar om je hart te breken
Nee het was best wel saai vanavond. En eigenlijk was ik best wel moe en die vriend van me ook.quote:Op zondag 19 september 2010 02:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was het zo gezellig,of was er geen zak aan?
mag ik mn stilettohak niet door zn hart raggen?quote:
dat breek ik gewoon meequote:Op zondag 19 september 2010 02:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn hart eerst uit het gewapend beton moeten bikken
Hopen dat het positief uitpaktquote:Op zondag 19 september 2010 02:20 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee het was best wel saai vanavond. En eigenlijk was ik best wel moe en die vriend van me ook.
Ging hij nog wel even een collega van hem smsen die ik wel zie zitten, ben benieuwd wat hij terug smst
gaat op zoek naar een blik spinaziequote:Op zondag 19 september 2010 02:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je mag het wat mij betreft proberen
Rustig meid , ik snap dat je in de stress zit , maar Evie is gewoon een beetje blind.quote:Op zondag 19 september 2010 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik mn stilettohak niet door zn hart raggen?
*wacht rustig op wat komen gaat*quote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat op zoek naar een blik spinazie
Ben ik blind?quote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Rustig meid , ik snap dat je in de stress zit , maar Evie is gewoon een beetje blind.
maak je niet druk.
*verft ondertussen de rollator van YipYip roze met rode hartjes*quote:
lukt je nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef kitao het volgende:
*kitao keert om om GvE van verdere moordpogingen af te houden*
pakt hakbijlquote:Op zondag 19 september 2010 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lukt je niet
*zet haak op de deur*
Een cute broekie dusquote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja
Al is hij anderhalf jaar jonger dan ik, hij is zooooooooooooooooooo cute
surequote:
Als t redelijk onaangekondigd om half 9 er is en nu pas weggaat, tussendoor vooral steun nodig heeft. Ben ik wel weer blij even alleen te zijn. Ik doe t graag, maar kan vermoeiend zijn, daarom dequote:
Tuurlijk, wie is daar niet blij mee? Het is leuk dat ze er even zijn, maarja, mi casa es..mi casaquote:
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.quote:
Haaaaaaaaaai fotoloos persoontjequote:
quote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*verft ondertussen de rollator van YipYip roze met rode hartjes*
Hay persoontje met foboquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
[..]
Haaaaaaaaaai fotoloos persoontje
Ik hoop voor je dat het wat gaat wordenquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.quote:
speciaal voor jouquote:
Nu nog sociaalquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.
ben getraind als soldaat en brandweerman.
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hay persoontje met fobo![]()
Overigens ben ik niet fotoloos, maar wel op Fok!
Brandweermannenquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als trainingquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierig
@ YipYip: Haha I don't know, waarschijnlijk vind hij mij niks.
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoorquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
maakt fall gereed..quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als training
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraagquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
have fun in nijmegenquote:
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto'squote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
*kriebelt YipYip onder zn kin*quote:
En was hij nice?quote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.quote:
Maar dan heb ik je al gezien dus dan weet ik niet of ik dat uberhaubt wel wil.quote:Op zondag 19 september 2010 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto's
Van iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
erg knap daar ik niet in nijmegen woonquote:
Tsja, wat is het leven zonder spanningquote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar dan heb ik je al gezien dus dan weet ik niet of ik dat uberhaubt wel wil.
quote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kriebelt YipYip onder zn kin*
Weet ik poepje
ik vraag niks. Ik verwacht dat hij dat gewoon toestuurtquote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En was hij nice?
[..]
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.
dood zijn?quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat is het leven zonder spanning
weet ik schat , ik heb je sleutel...quote:Op zondag 19 september 2010 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg knap daar ik niet in nijmegen woon
ik ben heul niet iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 02:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van iedereen![]()
Overigens heb ik jouw FaBo pagina al gezien
Je moet altijd zelfverzekerd zijn. Dat schort hem ook bij veel mannen aan. Wanneer ze niet zeker van hun zaak zijn, durven ze de knappere meisjes in de kroeg niet aan te spreken, omdat ze bang voor afwijzing zijn. Het resultaat is dat geen van die jongens die chick regelt waardoor ze met lege handen komt te staan. Daarom moet je altijd sterk in je schoenen staan en voor goud gaan, want anders blijft,in jouw geval, die leuke boy onberoerd.quote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En was hij nice?
[..]
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.
*kruipt op schoot*quote:
arme mensen waar je nu binnenvaltquote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef kitao het volgende:
[..]
weet ik schat , ik heb je sleutel...
ramt deur door de haak heen.
Straks ben je een hele lelijke vent van 30 en dan heb ik beloofd om allerlei dingen met je uit te spoken en dan wil ik dat niet meer.quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat is het leven zonder spanning
pakt naaldhak af en geeft een paar kletsen om haar te kalmeren..quote:Op zondag 19 september 2010 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kruipt op schoot*
Dus.. Je vind je rollator mooi zo?
quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag niks. Ik verwacht dat hij dat gewoon toestuurt
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.quote:Op zondag 19 september 2010 02:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet altijd zelfverzekerd zijn. Dat schort hem ook bij veel mannen aan. Wanneer ze niet zeker van hun zaak zijn, durven ze de knappere meisjes in de kroeg niet aan te spreken, omdat ze bang voor afwijzing zijn. Het resultaat is dat geen van die jongens die chick regelt waardoor ze met lege handen komt te staan. Daarom moet je altijd sterk in je schoenen staan en voor goud gaan, want anders blijft,in jouw geval, die leuke boy onberoerd.
*zet zwarte spuitbus uit het zicht* Maar natuurlijk lieverdquote:Op zondag 19 september 2010 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kruipt op schoot*
Dus.. Je vind je rollator mooi zo?
YipYip is nu mijn tijger.. Optyfen kitaoquote:Op zondag 19 september 2010 02:43 schreef kitao het volgende:
[..]
pakt naaldhak af en geeft een paar kletsen om haar te kalmeren..
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval isquote:Op zondag 19 september 2010 02:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Straks ben je een hele lelijke vent van 30 en dan heb ik beloofd om allerlei dingen met je uit te spoken en dan wil ik dat niet meer.
daar gaat het niet omquote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]grote kans dat je al foto's hebt gezien, zonder dat je t weet
daar heeft zij toch niks aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval is
Tof.. Dan maak ik hem morgen weer roze met rode hartjesquote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
*zet zwarte spuitbus uit het zicht* Maar natuurlijk lieverd
Oké beschrijf jezelf dan eens, misschien voldoe je wel aan mijn droommannen lijstje.quote:Op zondag 19 september 2010 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval is
Afwijzingen leer je ook weer van. Iedereen krijgt afwijzingen, hoe vervelend het ook is, je leert ermee omgaan want 9 vd10x zal t niet eens wat met jou te maken hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.
gotver , ik blijf niet heen en weer rijden.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
YipYip is nu mijn tijger.. Optyfen kitao
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oké beschrijf jezelf dan eens, misschien voldoe je wel aan mijn droommannen lijstje.
op de stoelquote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef kitao het volgende:
[..]
gotver , ik blijf niet heen en weer rijden.
waar zit die jup ?
Ja, maar bij mij ligt het gewoon even anders. Ik ben altijd heel onzeker geweest en ik vond mezelf altijd echt heel erg lelijk. En nu ben ik dus 20 kilo afgevallen en voel ik me een stuk zekerder waardoor ik ook aandacht van mannen krijg. Maar nog niet zeker genoeg om op iemand af te stappen. Als ik bij die jongen ben waar ik het net over had dan kom ik volgens mij wel zeker over.quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afwijzingen leer je ook weer van. Iedereen krijgt afwijzingen, hoe vervelend het ook is, je leert ermee omgaan want 9 vd10x zal t niet eens wat met jou te maken hebben.
Ja, ik herken het. Bij andere chicks dan. Al zeg je 100x dat ze knap is, toch voelt ze van niet. Of dat ze zich genegeerd of minder voelt als je niet gauw terugsmst o.i.d. Zit er gewoon ingebakken, doe je niets aan. Gaat geleidelijk wel weg.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.
Nee ik ben gewoon benieuwd, ik moet even vleeskeuren!quote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?
Zeker en een open sollicitatiequote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?
*Slaat een voorraadje zwarte spuitbussen in*quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof.. Dan maak ik hem morgen weer roze met rode hartjes
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Bij andere chicks dan. Al zeg je 100x dat ze knap is, toch voelt ze van niet. Of dat ze zich genegeerd of minder voelt als je niet gauw terugsmst o.i.d. Zit er gewoon ingebakken, doe je niets aan. Gaat geleidelijk wel weg.
Je bent amateur psycholoog of je bent het niet..quote:Op zondag 19 september 2010 02:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunstquote:Op zondag 19 september 2010 02:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij ligt het gewoon even anders. Ik ben altijd heel onzeker geweest en ik vond mezelf altijd echt heel erg lelijk. En nu ben ik dus 20 kilo afgevallen en voel ik me een stuk zekerder waardoor ik ook aandacht van mannen krijg. Maar nog niet zeker genoeg om op iemand af te stappen. Als ik bij die jongen ben waar ik het net over had dan kom ik volgens mij wel zeker over.
nou dat gooi ik nog wel neerquote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon benieuwd, ik moet even vleeskeuren!
Hoe lang ben je? Kleur haar? Kleur ogen? Gespierd? Kledingstijl?
Mijn foto's staan voor vrienden van vrienden dus jij moet bevriend zijn met iemand waarmee ik ook bevriend ben?quote:Op zondag 19 september 2010 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunst), maar je ziet er goed uit
Bereid anders een beetje voor wat je wilt vragen en wilt zeggen, zodat je en begin van t gesprek hebt. Bedenk hoe jij graag staat/zit en ga ook zo staan/zitten.
*krabbelt achter het oor van YipYip*quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
*Slaat een voorraadje zwarte spuitbussen in*
Soms sms ik ook bewust later terug, gewoon om niet continu te blijven sms'n. En soms ben je gewoon ergens mee bezig en komt het niet uit (om t vervolgens te vergetenquote:Op zondag 19 september 2010 02:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.
Je hebt geen haar?quote:Op zondag 19 september 2010 02:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou dat gooi ik nog wel neer1,85m, helder blauwe ogen, slank en net casual gekleed.
Haha precies, gelukkig heb ik dat besef ook nog wel. Ik speel gewoon soms een beetje hard to get hoor! Hij mag ook wel eens moeite voor mij doen, ik sms hem iedere dag al. Morgen ga ik hem dus echt niet smsen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms sms ik ook bewust later terug, gewoon om niet continu te blijven sms'n. En soms ben je gewoon ergens mee bezig en komt het niet uit (om t vervolgens te vergeten)
*zwiept kitao onderuit en zet haar voet op zijn keel*quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef kitao het volgende:
[..]
spant haan , mooi , laatste waarschuwing : opzouten met die gast.
Met mij erbij wel.quote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*krabbelt achter het oor van YipYip*
Je begrijpt dat ik altijd win?
Er zijn meer manieren, je kan niet alles zien, maar het is heel moeilijk om alles af te schermen voor onbekenden.quote:Op zondag 19 september 2010 02:52 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn foto's staan voor vrienden van vrienden dus jij moet bevriend zijn met iemand waarmee ik ook bevriend ben?
Ja ik weet het allemaal nog niet, als het ooit zo ver komt dan zal ik dat wel doen ja, goede tip.
Voorbereiden? Het is geen presentatie of spreekbeurt. Als het niet vanzelf gaat, kan je beter meteen kappen. Het moet gewoon klikken, he.quote:Op zondag 19 september 2010 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunst), maar je ziet er goed uit
Bereid anders een beetje voor wat je wilt vragen en wilt zeggen, zodat je en begin van t gesprek hebt. Bedenk hoe jij graag staat/zit en ga ook zo staan/zitten.
shit , wat een kreng zeg , dat valt tegen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zwiept kitao onderuit en zet haar voet op zijn keel*
Een beetje respect voor mijn Yippie is op zijn plaats
Weet ik,maar zo hou ik je nog wel ff bezigquote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*krabbelt achter het oor van YipYip*
Je begrijpt dat ik altijd win?
heul nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Met mij erbij wel.
*Jup is inmiddels vanaf het balkon gesprongen*
quote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Met mij erbij wel.
*Jup is inmiddels vanaf het balkon gesprongen*
Overheen gelezenquote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt geen haar?
1.85 is wel een beetje klein voor mij hoor maar het kan er wel mee door.En de rest nice.
Huh hoe dan? En ik vind het ook niet erg hoor, mijn foto's zijn niet schokkend of zo.quote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren, je kan niet alles zien, maar het is heel moeilijk om alles af te schermen voor onbekenden.
nou, bedenk het je nu en maak het je 2e natuur, want zulke situaties komn altijd onverwacht
Ik ben 1.80quote:Op zondag 19 september 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overheen gelezenik heb (donker) blond haar met lichte krul. Hangt er ook van af wat ik er mee doe.Al wordt t boven op wel wat dunner, het zit er nog wel
![]()
Hoe lang was jij ook alweer?
ech wel , voordat je mij onderuithaalde is die blauwbek al gesprongen.quote:
Bovenop wat dunnerquote:Op zondag 19 september 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overheen gelezenik heb (donker) blond haar met lichte krul. Hangt er ook van af wat ik er mee doe.Al wordt t boven op wel wat dunner, het zit er nog wel
![]()
Hoe lang was jij ook alweer?
Maar ze is lief en mooi en leuk en en en en en.quote:Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Get over it pup,je laat je gek maken
beter bied je je nederige excuses aan aan mijn Yippiequote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
shit , wat een kreng zeg , dat valt tegen.
Haha inderdaad, I guess so.quote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Bovenop wat dunneris dat mannentaal voor licht kalend?
daar zijn betere manieren voorquote:Op zondag 19 september 2010 02:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik,maar zo hou ik je nog wel ff bezig
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.quote:Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Huh hoe dan? En ik vind het ook niet erg hoor, mijn foto's zijn niet schokkend of zo.
Ja dat zul je net zien hè. Nou het was wel grappig want hij is dus een collega van een goede vriend van mij. En wij waren even langs zijn werk gegaan vorige week en toen vertelde de leuke jongen dat hij was gezakt voor z'n praktijk rijbewijs. Dus die vriend van me zei dat et best wel zeldzaam was als je in één keer geslaagd was en dat hij eigenlijk niemand kende die in één keer was geslaagd. Dus ik zei 'Ehh ik had het allebei in één keer hoor.' En toen moest leuke jongen lachen. En paar dagen later tijdens uitgaan kwamen we hem tegen. Vriend van me en leuke jongen zeiden elkaar gedag en toen zag hij mij en toen zei hij: Jij bent toch degene die in één keer was geslaagd?
Ik vond het schattig dat hij dat had onthouden.
Als je dichtslaat, kan het handig zijn om een paar dingen te hebben die jezelf zekerder laten voelen, niks mis mee om ff een start-up voor te bereiden. Zolang je maar niet t hele gesprek gaat scriptenquote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voorbereiden? Het is geen presentatie of spreekbeurt. Als het niet vanzelf gaat, kan je beter meteen kappen. Het moet gewoon klikken, he.
Net zoals je beste maten die je op je eerste schooldag hebt leren kennen. Je maakt uiteindelijk toch wel vrienden en de chille bazen vinden elkaar toch wel, daarvoor hoef je voor je eerste schooldag ook geen gesprekstof voorbereiden..
Aah, dat heeft wel wat, weet ik sinds kortquote:
never...ik schiet hem net zo makkelijk overhoop als in zijn atavar.quote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beter bied je je nederige excuses aan aan mijn Yippie
Ik zal nog eens eerlijk zijnquote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Bovenop wat dunneris dat mannentaal voor licht kalend?
Die draag ik niet vaak, alleen met familiefeestjes of met Kerst of zo.quote:Op zondag 19 september 2010 03:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dat heeft wel wat, weet ik sinds kortalleen wel uitkijken met hakken aan
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houdenquote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ze is lief en mooi en leuk en en en en en.
Dan moet je kerel dus 1.90m zijn of zelf kleine hakken dragen?quote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die draag ik niet vaak, alleen met familiefeestjes of met Kerst of zo.![]()
Oh en als ik ga trouwen wil ik hakken aan.
Ik hoop dat dat bij hem ook zo werkt.quote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.
Vandaar dat ik zo slecht in namen ben...quote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.
[..]
Als je dichtslaat, kan het handig zijn om een paar dingen te hebben die jezelf zekerder laten voelen, niks mis mee om ff een start-up voor te bereiden. Zolang je maar niet t hele gesprek gaat scripten
Wie is MYV??quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houden
Het liefst heb ik een vent van 1.90 ja. Maar ook weer niet veel groter dan 1.95 want dan zijn mannen zo vaak uit proportie...quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je kerel dus 1.90m zijn of zelf kleine hakken dragen?
Joh,daar zou ik nou nooit aan denkenquote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar zijn betere manieren voor
Trustequote:
Voor deze keerquote:
Dank jequote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
*doet kusje op geeft*
Schattiggggg!
*drukt haar hak iets dieper in de keel van kitao*quote:Op zondag 19 september 2010 03:01 schreef kitao het volgende:
[..]
never...ik schiet hem net zo makkelijk overhoop als in zijn atavar.
doe er dan wat meequote:Op zondag 19 september 2010 03:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Joh,daar zou ik nou nooit aan denken
kill me now or be sorry later..quote:Op zondag 19 september 2010 03:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*drukt haar hak iets dieper in de keel van kitao*
Ik waarschuw niet meer.. Bied je excuses aan
Wut?quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houden
ik vind mannen van 2 meter en iets langer vaak wel iets hebben hoor, niet iedereen heeft reuzengroeiquote:Op zondag 19 september 2010 03:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het liefst heb ik een vent van 1.90 ja. Maar ook weer niet veel groter dan 1.95 want dan zijn mannen zo vaak uit proportie...
je bent het niet waard om mn schoenen vies te makenquote:
*Evils aandacht verslapt en kitao laat haar alle hoeken van de kamer zien*quote:Op zondag 19 september 2010 03:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mannen van 2 meter en iets langer vaak wel iets hebben hoor, niet iedereen heeft reuzengroei
Ik zag vandaag een achterneef die denk ik 2.10 was.. Erg mooi.. Jammer dat het familie is
die hoeken zijn niet zo spannendquote:Op zondag 19 september 2010 03:10 schreef kitao het volgende:
[..]
*Evils aandacht verslapt en kitao laat haar alle hoeken van de kamer zien*
ok , mag ik nu weer bij je slapen dan ?quote:Op zondag 19 september 2010 03:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent het niet waard om mn schoenen vies te maken
Aha, veel succesquote:
En dit zijn de dingen waar jij die ook mee gaat krijgenquote:Op zondag 19 september 2010 03:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeg het
Jij hebt meer levenservaring. ()
zit er een plattegrond bij deze post?quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
kijk maar uit voo Varken, zelfs zij kan
Aha, veel succes
Teach me wise old man.quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dit zijn de dingen waar jij die ook mee gaat krijgen
Live and learn
quote:Op zondag 19 september 2010 03:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
zit er een plattegrond bij deze post?
neequote:Op zondag 19 september 2010 03:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , mag ik nu weer bij je slapen dan ?
please ?
is dat zo? Ik heb wek een beetje haast eigenlijkquote:
whut?quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
kijk maar uit voo Varken, zelfs zij kan
Aha, veel succes
ik ben moe schat , je kunt me nu niet meer terug sturen naar rotterdam.quote:
Gooi me maar in het diepe.quote:Op zondag 19 september 2010 03:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan leer je het nooitKom er zelf maar achter.
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?quote:Op zondag 19 september 2010 03:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat zo? Ik heb wek een beetje haast eigenlijk
drink dat pak optimel maar leegquote:Op zondag 19 september 2010 03:20 schreef kitao het volgende:
*plundert inmiddels de koelkast van GvE*
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegtquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.quote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
drink dat pak optimel maar leeg
oja, die moest ik nog weggooienquote:Op zondag 19 september 2010 03:23 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.
*smikkel , smikkel*
smaakt prima anders.quote:Op zondag 19 september 2010 03:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, die moest ik nog weggooien
Ik heb al sinds dinsdag niet meer thuis gegeten
moge je er ziek van wordenquote:Op zondag 19 september 2010 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
smaakt prima anders.
ben je toch nog ergens goed voor.
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegt
Have funquote:Op zondag 19 september 2010 03:27 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac ligt in bed en gaat z'n kussen knuffelen
misschien wordt het elke eeuw wel ergerquote:
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beterquote:Op zondag 19 september 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
eviltje , weet je zeker dat ik vannacht weer op de betonnenvloer moet slapen ?
quote:Op zondag 19 september 2010 03:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beter
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 03:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wordt het elke eeuw wel erger
geduld is zonde van je tijdquote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.
Maar ben er niet geduldiger op geworden
quote:Op zondag 19 september 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
valt niet mee te praten met die griet..
juist , ik had nooit moeten omkeren.quote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
varken wwerkt je straks wel de deur uitquote:Op zondag 19 september 2010 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
juist , ik had nooit moeten omkeren.
jammer maar ik slaap gewoon in de gang en niet op het balkon.
adios.
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewachtquote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
jij snapt mquote:Op zondag 19 september 2010 03:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewacht
slaap lekker Yippiemeneerquote:Op zondag 19 september 2010 04:09 schreef YipYip het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen
Sweet dreams
Zondag, de beste dag van het weekend!quote:
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?quote:Op zondag 19 september 2010 08:34 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen!!!!![]()
Redelijk geslapen ondanks de lieve buurtjes (die 3:00 een prima tijd vonden om lekker te gaan zingen)
quote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?
Zoek een leuke Anneke Grönlohklassieker uit en blèren maar.quote:
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebtquote:
Ja dank je......quote:Op zondag 19 september 2010 08:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebt
Goedemorgen LMSquote:Op zondag 19 september 2010 08:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
En toen stond er een kitten op mijn balkon... heel zielig te mauwen..
Ik mis de optie 'een lekker ontbijtje mee maken'.quote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
Dan heb je 2 opties.... beestje vertroetelenof wegsturen....
Goedemorgen! Het is wegsturen geworden.. Poesje hoort bij de buren beneden. Maar zo klein nogquote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen LMS![]()
![]()
Dan heb je 2 opties.... beestje vertroetelenof wegsturen....
o vast wel..... krijgt het diertje niks van.... volgens mijquote:Op zondag 19 september 2010 09:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Goedemorgen! Het is wegsturen geworden.. Poesje hoort bij de buren beneden. Maar zo klein nog![]()
Ik wist niet dat ze al zo jong naar buiten mogen.
Iemand die wel een creditcard heeft lief aankijken. Wat wil je aanschaffen?quote:Op zondag 19 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
neeeeeeeeeee nu moet ik iets betalen met een creditcard ..... en die heb ik niet....
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen????
Nee joh, Ik heb gewoon eindelijk thuis internet,quote:
vlucht en hotel richting Malta....quote:Op zondag 19 september 2010 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die wel een creditcard heeft lief aankijken. Wat wil je aanschaffen?
Internetquote:Op zondag 19 september 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee joh, Ik heb gewoon eindelijk thuis internet,
Klinkt als vakantie?quote:Op zondag 19 september 2010 09:24 schreef -Engel- het volgende:
vlucht en hotel richting Malta....
de treinrit richting DE kan ik gewoon met IDeal betalen....
Mijn ouders zijn momenteel niet thuis....
Weet ik niet meer precies..... mams heeft een lang verhaal aan mij verteld terwijl ik niet lekker was......dan sla ik dat altijd minder op.... enzoquote:Op zondag 19 september 2010 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als vakantie?
Je ouders zijn niet bijtijds thuis om alsnog voor je te kunnen betalen? Alhoewel er wel een risico aan vast zal zitten dat hotel en vlucht niet meer beschikbaar zijn.
Zo veel? Waren er 3quote:Op zondag 19 september 2010 09:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
zo vroeg op na zo veel cocktails???
oo...quote:Op zondag 19 september 2010 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo veel? Waren er 3
En ik moet wel... Over 23 uur een deadline en er staat nog geen letter op papier
1 mojitoquote:Op zondag 19 september 2010 09:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oo...er kwamen wat namen langs... maar wist niet welke het uiteindelijk zijn geworden....
kan je helaas niet helpen met je stuk.... reviewen zou ik nog kunnen doen maar schrijven....laten we dat maar niet doen
Werk ze/lees ze dan!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 mojito
1 sex on the beach
1 screaming orgasm
Wel hoofdpijn nu, maar dat had ik gisteren ook. En nu kom ik erachter dat de literatuur die ik moet lezen voor mijn paper achterlijk veel is... dus ik ga daar maar eens mee beginnen
quote:
Hoiquote:
morgen Samzz>>>> beterschap!!quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds verkouden en lamlendig
hi goedemorgenquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:
[..]!!
[..]
Hoi![]()
Die man heeft echt volstrekt onleesbare artikelen opgegeven. Ik dacht dat het gisteren aan mijn hoofdpijn lag, maar nu ben ik helderder en kan ik het nog niet lezen
Nu ben ik nieuwsgierig naar die artikelen ... ik heb geleerd arresten te lezen en dat is ook geen normale kostquote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:
Die man heeft echt volstrekt onleesbare artikelen opgegeven. Ik dacht dat het gisteren aan mijn hoofdpijn lag, maar nu ben ik helderder en kan ik het nog niet lezen
Hoiquote:Op zondag 19 september 2010 10:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen Samzz>>>> beterschap!!
[..]
hi goedemorgen
Beterschapquote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
* zakdoekje, deken en een kopje thee..quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Vrees van wel...quote:
Wil je ze hebben?quote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar die artikelen ... ik heb geleerd arresten te lezen en dat is ook geen normale kost
ja lijkt me interessant om te lezen.... >>> ik stuur ff een pm met mijn emailadres....quote:Op zondag 19 september 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:
Wil je ze hebben?
Gaat over neurale representaties van gedrag
Ik lust geen theequote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
* zakdoekje, deken en een kopje thee..
Hehe, eindelijk iemand die ook geen thee lustquote:
Hmm, wordt lastig helpen zonder t gelezen te hebben (al betwijfel ik of ik t wel zou snappen).quote:Op zondag 19 september 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
Eerste artikel bijna klaar, snap de grote lijn wel... Maar echt GEEN idee hoe ik het moet verwerken in een thought paper![]()
Warme choco wel iddquote:Op zondag 19 september 2010 11:00 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Warme chocomel dan?! of koffie..
Thanks, maar ik denk idd dat als ik het al niet snap (met voorkennis van 3 jaarquote:Op zondag 19 september 2010 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die ook geen thee lust![]()
[..]
Hmm, wordt lastig helpen zonder t gelezen te hebben (al betwijfel ik of ik t wel zou snappen).
Dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 19 september 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warme choco wel iddKoffie is vies.
Zulk slecht weer is het hier niet eensquote:Op zondag 19 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zo. Pumps inlopen.
Ik zie er veel te zomers uit voor dit weer.
Nee, dat is juist slimquote:Op zondag 19 september 2010 11:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks, maar ik denk idd dat als ik het al niet snap (met voorkennis van 3 jaar), dat jij er dan ook niet echt uit zal komen.
Heb even een tweedejaars masterstudent gemaild of ze tips heeft.
Is dat heel slecht?
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzoquote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is juist slim2x t wiel uitvinden is een beetje nutteloos.
doe dat!!!quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef Yuki het volgende:
Oh, m'n broer is hier
Die gaat zo de Dam tot Damloop lopen
Even gedag zeggen
Je hebt toch zelfstandig 't initiatief genomen of niet dan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzo
Dat betekend niet dat je gen hulp mag vragenquote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzo
Heb t ook al gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je gen hulp mag vragen
Wat stelt dit figuur voor?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Fok heeft weer iets nieuws:
[ afbeelding ]
Waarom sta ik zo druk in het middelpunt?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nee, je gaat voor de beste uitkomst, dit is de manier om die te bereikenquote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb t ook al gedaan
Maar voelt toch een beetje... weak
Wat de neuk is datquote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Het viel mij ook al op jaquote:Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom sta ik zo druk in het middelpunt?Van Singles, that is..
En waar heb je die vandaan?
Had 'm gevonden ondertussenquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op jaen dat het bij mij echt 2 groepen zijn
![]()
Hier kan je t aanvragen, verder kan je hier je vrienden lijstje opzoeken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Dat is hoe vaak je iemand quotequote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had 'm gevonden ondertussen
Nu afwachten hoe mijn graaf er uit gaat zien
Misschien wel zo:quote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had 'm gevonden ondertussen
Nu afwachten hoe mijn graaf er uit gaat zien
Aaah, dan val ik door de mandquote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hoe vaak je iemand quote
Dag Engelquote:
Tijnquote:
Vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik ben juist blij dat Eurosport eens wat meer dan de routine sporten uitzendt...quote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef PeuRac het volgende:
Tafeltennis op Europsport![]()
waar is de tijd dat ze er nog stoere dingen lieten zien? TruckTrials, Rally, Race of the champions, etc
Eerder waren er nog echt dingen die je nergens anders zag, nu zijn die verplaatst naar een 2e zender die ik niet kan ontvangenquote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat Eurosport eens wat meer dan de routine sporten uitzendt...
Arme jijquote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder waren er nog echt dingen die je nergens anders zag, nu zijn die verplaatst naar een 2e zender die ik niet kan ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |