quote:Op zondag 19 september 2010 03:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beter
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 03:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wordt het elke eeuw wel erger
geduld is zonde van je tijdquote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.
Maar ben er niet geduldiger op geworden
quote:Op zondag 19 september 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
valt niet mee te praten met die griet..
juist , ik had nooit moeten omkeren.quote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
varken wwerkt je straks wel de deur uitquote:Op zondag 19 september 2010 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
juist , ik had nooit moeten omkeren.
jammer maar ik slaap gewoon in de gang en niet op het balkon.
adios.
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewachtquote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
jij snapt mquote:Op zondag 19 september 2010 03:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewacht
slaap lekker Yippiemeneerquote:Op zondag 19 september 2010 04:09 schreef YipYip het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen
Sweet dreams
Zondag, de beste dag van het weekend!quote:
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?quote:Op zondag 19 september 2010 08:34 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen!!!!![]()
Redelijk geslapen ondanks de lieve buurtjes (die 3:00 een prima tijd vonden om lekker te gaan zingen)
quote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?
Zoek een leuke Anneke Grönlohklassieker uit en blèren maar.quote:
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebtquote:
Ja dank je......quote:Op zondag 19 september 2010 08:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebt
Goedemorgen LMSquote:Op zondag 19 september 2010 08:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
En toen stond er een kitten op mijn balkon... heel zielig te mauwen..
Ik mis de optie 'een lekker ontbijtje mee maken'.quote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
Dan heb je 2 opties.... beestje vertroetelenof wegsturen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |