quote:Op zondag 19 september 2010 03:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beter
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 03:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wordt het elke eeuw wel erger
geduld is zonde van je tijdquote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Krijg je als je als je op gevoel handelt,al kun je er soms naast zitten natuurlijk.
Maar ben er niet geduldiger op geworden
quote:Op zondag 19 september 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
valt niet mee te praten met die griet..
juist , ik had nooit moeten omkeren.quote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
varken wwerkt je straks wel de deur uitquote:Op zondag 19 september 2010 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
juist , ik had nooit moeten omkeren.
jammer maar ik slaap gewoon in de gang en niet op het balkon.
adios.
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewachtquote:Op zondag 19 september 2010 03:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geduld is zonde van je tijd
jij snapt mquote:Op zondag 19 september 2010 03:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,meer tijd voor fun is beter dan al dat afgewacht
slaap lekker Yippiemeneerquote:Op zondag 19 september 2010 04:09 schreef YipYip het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen
Sweet dreams
Zondag, de beste dag van het weekend!quote:
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?quote:Op zondag 19 september 2010 08:34 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen!!!!![]()
Redelijk geslapen ondanks de lieve buurtjes (die 3:00 een prima tijd vonden om lekker te gaan zingen)
quote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu dus een prima tijd om je karaokeset aan te zwengelen?
Zoek een leuke Anneke Grönlohklassieker uit en blèren maar.quote:
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebtquote:
Ja dank je......quote:Op zondag 19 september 2010 08:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey engel, fijn dat je goed geslapen hebt
Goedemorgen LMSquote:Op zondag 19 september 2010 08:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
En toen stond er een kitten op mijn balkon... heel zielig te mauwen..
Ik mis de optie 'een lekker ontbijtje mee maken'.quote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
Dan heb je 2 opties.... beestje vertroetelenof wegsturen....
Goedemorgen! Het is wegsturen geworden.. Poesje hoort bij de buren beneden. Maar zo klein nogquote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen LMS![]()
![]()
Dan heb je 2 opties.... beestje vertroetelenof wegsturen....
o vast wel..... krijgt het diertje niks van.... volgens mijquote:Op zondag 19 september 2010 09:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Goedemorgen! Het is wegsturen geworden.. Poesje hoort bij de buren beneden. Maar zo klein nog![]()
Ik wist niet dat ze al zo jong naar buiten mogen.
Iemand die wel een creditcard heeft lief aankijken. Wat wil je aanschaffen?quote:Op zondag 19 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
neeeeeeeeeee nu moet ik iets betalen met een creditcard ..... en die heb ik niet....
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen????
Nee joh, Ik heb gewoon eindelijk thuis internet,quote:
vlucht en hotel richting Malta....quote:Op zondag 19 september 2010 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die wel een creditcard heeft lief aankijken. Wat wil je aanschaffen?
Internetquote:Op zondag 19 september 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee joh, Ik heb gewoon eindelijk thuis internet,
Klinkt als vakantie?quote:Op zondag 19 september 2010 09:24 schreef -Engel- het volgende:
vlucht en hotel richting Malta....
de treinrit richting DE kan ik gewoon met IDeal betalen....
Mijn ouders zijn momenteel niet thuis....
Weet ik niet meer precies..... mams heeft een lang verhaal aan mij verteld terwijl ik niet lekker was......dan sla ik dat altijd minder op.... enzoquote:Op zondag 19 september 2010 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als vakantie?
Je ouders zijn niet bijtijds thuis om alsnog voor je te kunnen betalen? Alhoewel er wel een risico aan vast zal zitten dat hotel en vlucht niet meer beschikbaar zijn.
Zo veel? Waren er 3quote:Op zondag 19 september 2010 09:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
zo vroeg op na zo veel cocktails???
oo...quote:Op zondag 19 september 2010 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo veel? Waren er 3
En ik moet wel... Over 23 uur een deadline en er staat nog geen letter op papier
1 mojitoquote:Op zondag 19 september 2010 09:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oo...er kwamen wat namen langs... maar wist niet welke het uiteindelijk zijn geworden....
kan je helaas niet helpen met je stuk.... reviewen zou ik nog kunnen doen maar schrijven....laten we dat maar niet doen
Werk ze/lees ze dan!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 mojito
1 sex on the beach
1 screaming orgasm
Wel hoofdpijn nu, maar dat had ik gisteren ook. En nu kom ik erachter dat de literatuur die ik moet lezen voor mijn paper achterlijk veel is... dus ik ga daar maar eens mee beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |