ik ben moe schat , je kunt me nu niet meer terug sturen naar rotterdam.quote:
Gooi me maar in het diepe.quote:Op zondag 19 september 2010 03:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan leer je het nooitKom er zelf maar achter.
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?quote:Op zondag 19 september 2010 03:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat zo? Ik heb wek een beetje haast eigenlijk
drink dat pak optimel maar leegquote:Op zondag 19 september 2010 03:20 schreef kitao het volgende:
*plundert inmiddels de koelkast van GvE*
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegtquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.quote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
drink dat pak optimel maar leeg
oja, die moest ik nog weggooienquote:Op zondag 19 september 2010 03:23 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.
*smikkel , smikkel*
smaakt prima anders.quote:Op zondag 19 september 2010 03:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, die moest ik nog weggooien
Ik heb al sinds dinsdag niet meer thuis gegeten
moge je er ziek van wordenquote:Op zondag 19 september 2010 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
smaakt prima anders.
ben je toch nog ergens goed voor.
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegt
Have funquote:Op zondag 19 september 2010 03:27 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac ligt in bed en gaat z'n kussen knuffelen
misschien wordt het elke eeuw wel ergerquote:
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beterquote:Op zondag 19 september 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
eviltje , weet je zeker dat ik vannacht weer op de betonnenvloer moet slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |