Het liefst heb ik een vent van 1.90 ja. Maar ook weer niet veel groter dan 1.95 want dan zijn mannen zo vaak uit proportie...quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je kerel dus 1.90m zijn of zelf kleine hakken dragen?
Joh,daar zou ik nou nooit aan denkenquote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar zijn betere manieren voor
Trustequote:
Voor deze keerquote:
Dank jequote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
*doet kusje op geeft*
Schattiggggg!
*drukt haar hak iets dieper in de keel van kitao*quote:Op zondag 19 september 2010 03:01 schreef kitao het volgende:
[..]
never...ik schiet hem net zo makkelijk overhoop als in zijn atavar.
doe er dan wat meequote:Op zondag 19 september 2010 03:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Joh,daar zou ik nou nooit aan denken
kill me now or be sorry later..quote:Op zondag 19 september 2010 03:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*drukt haar hak iets dieper in de keel van kitao*
Ik waarschuw niet meer.. Bied je excuses aan
Wut?quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houden
ik vind mannen van 2 meter en iets langer vaak wel iets hebben hoor, niet iedereen heeft reuzengroeiquote:Op zondag 19 september 2010 03:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het liefst heb ik een vent van 1.90 ja. Maar ook weer niet veel groter dan 1.95 want dan zijn mannen zo vaak uit proportie...
je bent het niet waard om mn schoenen vies te makenquote:
*Evils aandacht verslapt en kitao laat haar alle hoeken van de kamer zien*quote:Op zondag 19 september 2010 03:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mannen van 2 meter en iets langer vaak wel iets hebben hoor, niet iedereen heeft reuzengroei
Ik zag vandaag een achterneef die denk ik 2.10 was.. Erg mooi.. Jammer dat het familie is
die hoeken zijn niet zo spannendquote:Op zondag 19 september 2010 03:10 schreef kitao het volgende:
[..]
*Evils aandacht verslapt en kitao laat haar alle hoeken van de kamer zien*
ok , mag ik nu weer bij je slapen dan ?quote:Op zondag 19 september 2010 03:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent het niet waard om mn schoenen vies te maken
Aha, veel succesquote:
En dit zijn de dingen waar jij die ook mee gaat krijgenquote:Op zondag 19 september 2010 03:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zeg het
Jij hebt meer levenservaring. ()
zit er een plattegrond bij deze post?quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
kijk maar uit voo Varken, zelfs zij kan
Aha, veel succes
Teach me wise old man.quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dit zijn de dingen waar jij die ook mee gaat krijgen
Live and learn
quote:Op zondag 19 september 2010 03:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
zit er een plattegrond bij deze post?
neequote:Op zondag 19 september 2010 03:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , mag ik nu weer bij je slapen dan ?
please ?
is dat zo? Ik heb wek een beetje haast eigenlijkquote:
whut?quote:Op zondag 19 september 2010 03:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
kijk maar uit voo Varken, zelfs zij kan
Aha, veel succes
ik ben moe schat , je kunt me nu niet meer terug sturen naar rotterdam.quote:
Gooi me maar in het diepe.quote:Op zondag 19 september 2010 03:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan leer je het nooitKom er zelf maar achter.
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?quote:Op zondag 19 september 2010 03:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat zo? Ik heb wek een beetje haast eigenlijk
drink dat pak optimel maar leegquote:Op zondag 19 september 2010 03:20 schreef kitao het volgende:
*plundert inmiddels de koelkast van GvE*
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegtquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Na al die eeuwen nog steeds geen geduld?
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.quote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
drink dat pak optimel maar leeg
oja, die moest ik nog weggooienquote:Op zondag 19 september 2010 03:23 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar , ik heb al macaroni gevonden.
*smikkel , smikkel*
smaakt prima anders.quote:Op zondag 19 september 2010 03:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, die moest ik nog weggooien
Ik heb al sinds dinsdag niet meer thuis gegeten
moge je er ziek van wordenquote:Op zondag 19 september 2010 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
smaakt prima anders.
ben je toch nog ergens goed voor.
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 19 september 2010 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben een beetje ongeduldig aangelegt
Have funquote:Op zondag 19 september 2010 03:27 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac ligt in bed en gaat z'n kussen knuffelen
misschien wordt het elke eeuw wel ergerquote:
je hebt gelijk,, het hout van het balkon is veel beterquote:Op zondag 19 september 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
eviltje , weet je zeker dat ik vannacht weer op de betonnenvloer moet slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |