Ja, maar bij mij ligt het gewoon even anders. Ik ben altijd heel onzeker geweest en ik vond mezelf altijd echt heel erg lelijk. En nu ben ik dus 20 kilo afgevallen en voel ik me een stuk zekerder waardoor ik ook aandacht van mannen krijg. Maar nog niet zeker genoeg om op iemand af te stappen. Als ik bij die jongen ben waar ik het net over had dan kom ik volgens mij wel zeker over.quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afwijzingen leer je ook weer van. Iedereen krijgt afwijzingen, hoe vervelend het ook is, je leert ermee omgaan want 9 vd10x zal t niet eens wat met jou te maken hebben.
Ja, ik herken het. Bij andere chicks dan. Al zeg je 100x dat ze knap is, toch voelt ze van niet. Of dat ze zich genegeerd of minder voelt als je niet gauw terugsmst o.i.d. Zit er gewoon ingebakken, doe je niets aan. Gaat geleidelijk wel weg.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.
Nee ik ben gewoon benieuwd, ik moet even vleeskeuren!quote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?
Zeker en een open sollicitatiequote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?
*Slaat een voorraadje zwarte spuitbussen in*quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof.. Dan maak ik hem morgen weer roze met rode hartjes
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Bij andere chicks dan. Al zeg je 100x dat ze knap is, toch voelt ze van niet. Of dat ze zich genegeerd of minder voelt als je niet gauw terugsmst o.i.d. Zit er gewoon ingebakken, doe je niets aan. Gaat geleidelijk wel weg.
Je bent amateur psycholoog of je bent het niet..quote:Op zondag 19 september 2010 02:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunstquote:Op zondag 19 september 2010 02:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij ligt het gewoon even anders. Ik ben altijd heel onzeker geweest en ik vond mezelf altijd echt heel erg lelijk. En nu ben ik dus 20 kilo afgevallen en voel ik me een stuk zekerder waardoor ik ook aandacht van mannen krijg. Maar nog niet zeker genoeg om op iemand af te stappen. Als ik bij die jongen ben waar ik het net over had dan kom ik volgens mij wel zeker over.
nou dat gooi ik nog wel neerquote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon benieuwd, ik moet even vleeskeuren!
Hoe lang ben je? Kleur haar? Kleur ogen? Gespierd? Kledingstijl?
Mijn foto's staan voor vrienden van vrienden dus jij moet bevriend zijn met iemand waarmee ik ook bevriend ben?quote:Op zondag 19 september 2010 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunst), maar je ziet er goed uit
Bereid anders een beetje voor wat je wilt vragen en wilt zeggen, zodat je en begin van t gesprek hebt. Bedenk hoe jij graag staat/zit en ga ook zo staan/zitten.
*krabbelt achter het oor van YipYip*quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
*Slaat een voorraadje zwarte spuitbussen in*
Soms sms ik ook bewust later terug, gewoon om niet continu te blijven sms'n. En soms ben je gewoon ergens mee bezig en komt het niet uit (om t vervolgens te vergetenquote:Op zondag 19 september 2010 02:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dit herken ik serieus echt. Ik smste een jongen vanmiddag en ik heb nu nog niks terug. Maar ik zal m'n ware aard nog niet laten zien door een boos smsje te sturen. Ik denk altijd: misschien is z'n telefoon wel leeg of heeft hij 'm wel gelezen maar was hij bezig en is hij nu vergeten terug te smsen.
Je hebt geen haar?quote:Op zondag 19 september 2010 02:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou dat gooi ik nog wel neer1,85m, helder blauwe ogen, slank en net casual gekleed.
Haha precies, gelukkig heb ik dat besef ook nog wel. Ik speel gewoon soms een beetje hard to get hoor! Hij mag ook wel eens moeite voor mij doen, ik sms hem iedere dag al. Morgen ga ik hem dus echt niet smsen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms sms ik ook bewust later terug, gewoon om niet continu te blijven sms'n. En soms ben je gewoon ergens mee bezig en komt het niet uit (om t vervolgens te vergeten)
*zwiept kitao onderuit en zet haar voet op zijn keel*quote:Op zondag 19 september 2010 02:49 schreef kitao het volgende:
[..]
spant haan , mooi , laatste waarschuwing : opzouten met die gast.
Met mij erbij wel.quote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*krabbelt achter het oor van YipYip*
Je begrijpt dat ik altijd win?
Er zijn meer manieren, je kan niet alles zien, maar het is heel moeilijk om alles af te schermen voor onbekenden.quote:Op zondag 19 september 2010 02:52 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn foto's staan voor vrienden van vrienden dus jij moet bevriend zijn met iemand waarmee ik ook bevriend ben?
Ja ik weet het allemaal nog niet, als het ooit zo ver komt dan zal ik dat wel doen ja, goede tip.
Voorbereiden? Het is geen presentatie of spreekbeurt. Als het niet vanzelf gaat, kan je beter meteen kappen. Het moet gewoon klikken, he.quote:Op zondag 19 september 2010 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ff je foto's bekeken, ook op je Hyves (afschermen is een kunst), maar je ziet er goed uit
Bereid anders een beetje voor wat je wilt vragen en wilt zeggen, zodat je en begin van t gesprek hebt. Bedenk hoe jij graag staat/zit en ga ook zo staan/zitten.
shit , wat een kreng zeg , dat valt tegen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zwiept kitao onderuit en zet haar voet op zijn keel*
Een beetje respect voor mijn Yippie is op zijn plaats
Weet ik,maar zo hou ik je nog wel ff bezigquote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*krabbelt achter het oor van YipYip*
Je begrijpt dat ik altijd win?
heul nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Met mij erbij wel.
*Jup is inmiddels vanaf het balkon gesprongen*
quote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Met mij erbij wel.
*Jup is inmiddels vanaf het balkon gesprongen*
Overheen gelezenquote:Op zondag 19 september 2010 02:53 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt geen haar?
1.85 is wel een beetje klein voor mij hoor maar het kan er wel mee door.En de rest nice.
Huh hoe dan? En ik vind het ook niet erg hoor, mijn foto's zijn niet schokkend of zo.quote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren, je kan niet alles zien, maar het is heel moeilijk om alles af te schermen voor onbekenden.
nou, bedenk het je nu en maak het je 2e natuur, want zulke situaties komn altijd onverwacht
Ik ben 1.80quote:Op zondag 19 september 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overheen gelezenik heb (donker) blond haar met lichte krul. Hangt er ook van af wat ik er mee doe.Al wordt t boven op wel wat dunner, het zit er nog wel
![]()
Hoe lang was jij ook alweer?
ech wel , voordat je mij onderuithaalde is die blauwbek al gesprongen.quote:
Bovenop wat dunnerquote:Op zondag 19 september 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overheen gelezenik heb (donker) blond haar met lichte krul. Hangt er ook van af wat ik er mee doe.Al wordt t boven op wel wat dunner, het zit er nog wel
![]()
Hoe lang was jij ook alweer?
Maar ze is lief en mooi en leuk en en en en en.quote:Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Get over it pup,je laat je gek maken
beter bied je je nederige excuses aan aan mijn Yippiequote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
shit , wat een kreng zeg , dat valt tegen.
Haha inderdaad, I guess so.quote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Bovenop wat dunneris dat mannentaal voor licht kalend?
daar zijn betere manieren voorquote:Op zondag 19 september 2010 02:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik,maar zo hou ik je nog wel ff bezig
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.quote:Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Huh hoe dan? En ik vind het ook niet erg hoor, mijn foto's zijn niet schokkend of zo.
Ja dat zul je net zien hè. Nou het was wel grappig want hij is dus een collega van een goede vriend van mij. En wij waren even langs zijn werk gegaan vorige week en toen vertelde de leuke jongen dat hij was gezakt voor z'n praktijk rijbewijs. Dus die vriend van me zei dat et best wel zeldzaam was als je in één keer geslaagd was en dat hij eigenlijk niemand kende die in één keer was geslaagd. Dus ik zei 'Ehh ik had het allebei in één keer hoor.' En toen moest leuke jongen lachen. En paar dagen later tijdens uitgaan kwamen we hem tegen. Vriend van me en leuke jongen zeiden elkaar gedag en toen zag hij mij en toen zei hij: Jij bent toch degene die in één keer was geslaagd?
Ik vond het schattig dat hij dat had onthouden.
Als je dichtslaat, kan het handig zijn om een paar dingen te hebben die jezelf zekerder laten voelen, niks mis mee om ff een start-up voor te bereiden. Zolang je maar niet t hele gesprek gaat scriptenquote:Op zondag 19 september 2010 02:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voorbereiden? Het is geen presentatie of spreekbeurt. Als het niet vanzelf gaat, kan je beter meteen kappen. Het moet gewoon klikken, he.
Net zoals je beste maten die je op je eerste schooldag hebt leren kennen. Je maakt uiteindelijk toch wel vrienden en de chille bazen vinden elkaar toch wel, daarvoor hoef je voor je eerste schooldag ook geen gesprekstof voorbereiden..
Aah, dat heeft wel wat, weet ik sinds kortquote:
never...ik schiet hem net zo makkelijk overhoop als in zijn atavar.quote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beter bied je je nederige excuses aan aan mijn Yippie
Ik zal nog eens eerlijk zijnquote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Bovenop wat dunneris dat mannentaal voor licht kalend?
Die draag ik niet vaak, alleen met familiefeestjes of met Kerst of zo.quote:Op zondag 19 september 2010 03:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dat heeft wel wat, weet ik sinds kortalleen wel uitkijken met hakken aan
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houdenquote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ze is lief en mooi en leuk en en en en en.
Dan moet je kerel dus 1.90m zijn of zelf kleine hakken dragen?quote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die draag ik niet vaak, alleen met familiefeestjes of met Kerst of zo.![]()
Oh en als ik ga trouwen wil ik hakken aan.
Ik hoop dat dat bij hem ook zo werkt.quote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.
Vandaar dat ik zo slecht in namen ben...quote:Op zondag 19 september 2010 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd positief, ik onthoud allen dingen van mensen die mij boeien.
[..]
Als je dichtslaat, kan het handig zijn om een paar dingen te hebben die jezelf zekerder laten voelen, niks mis mee om ff een start-up voor te bereiden. Zolang je maar niet t hele gesprek gaat scripten
Wie is MYV??quote:Op zondag 19 september 2010 03:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snap ik,maar laat jezelf nou niet aan het lijntje houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |