Hay persoontje met foboquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
[..]
Haaaaaaaaaai fotoloos persoontje
Ik hoop voor je dat het wat gaat wordenquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.quote:
speciaal voor jouquote:
Nu nog sociaalquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.
ben getraind als soldaat en brandweerman.
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hay persoontje met fobo![]()
Overigens ben ik niet fotoloos, maar wel op Fok!
Brandweermannenquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als trainingquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierig
@ YipYip: Haha I don't know, waarschijnlijk vind hij mij niks.
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoorquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
maakt fall gereed..quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als training
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraagquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
have fun in nijmegenquote:
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto'squote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
*kriebelt YipYip onder zn kin*quote:
En was hij nice?quote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.quote:
Maar dan heb ik je al gezien dus dan weet ik niet of ik dat uberhaubt wel wil.quote:Op zondag 19 september 2010 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto's
Van iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
erg knap daar ik niet in nijmegen woonquote:
Tsja, wat is het leven zonder spanningquote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar dan heb ik je al gezien dus dan weet ik niet of ik dat uberhaubt wel wil.
quote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kriebelt YipYip onder zn kin*
Weet ik poepje
ik vraag niks. Ik verwacht dat hij dat gewoon toestuurtquote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En was hij nice?
[..]
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.
dood zijn?quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat is het leven zonder spanning
weet ik schat , ik heb je sleutel...quote:Op zondag 19 september 2010 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg knap daar ik niet in nijmegen woon
ik ben heul niet iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 02:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van iedereen![]()
Overigens heb ik jouw FaBo pagina al gezien
Je moet altijd zelfverzekerd zijn. Dat schort hem ook bij veel mannen aan. Wanneer ze niet zeker van hun zaak zijn, durven ze de knappere meisjes in de kroeg niet aan te spreken, omdat ze bang voor afwijzing zijn. Het resultaat is dat geen van die jongens die chick regelt waardoor ze met lege handen komt te staan. Daarom moet je altijd sterk in je schoenen staan en voor goud gaan, want anders blijft,in jouw geval, die leuke boy onberoerd.quote:Op zondag 19 september 2010 02:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En was hij nice?
[..]
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.
*kruipt op schoot*quote:
arme mensen waar je nu binnenvaltquote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef kitao het volgende:
[..]
weet ik schat , ik heb je sleutel...
ramt deur door de haak heen.
Straks ben je een hele lelijke vent van 30 en dan heb ik beloofd om allerlei dingen met je uit te spoken en dan wil ik dat niet meer.quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat is het leven zonder spanning
pakt naaldhak af en geeft een paar kletsen om haar te kalmeren..quote:Op zondag 19 september 2010 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kruipt op schoot*
Dus.. Je vind je rollator mooi zo?
quote:Op zondag 19 september 2010 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag niks. Ik verwacht dat hij dat gewoon toestuurt
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.quote:Op zondag 19 september 2010 02:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet altijd zelfverzekerd zijn. Dat schort hem ook bij veel mannen aan. Wanneer ze niet zeker van hun zaak zijn, durven ze de knappere meisjes in de kroeg niet aan te spreken, omdat ze bang voor afwijzing zijn. Het resultaat is dat geen van die jongens die chick regelt waardoor ze met lege handen komt te staan. Daarom moet je altijd sterk in je schoenen staan en voor goud gaan, want anders blijft,in jouw geval, die leuke boy onberoerd.
*zet zwarte spuitbus uit het zicht* Maar natuurlijk lieverdquote:Op zondag 19 september 2010 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kruipt op schoot*
Dus.. Je vind je rollator mooi zo?
YipYip is nu mijn tijger.. Optyfen kitaoquote:Op zondag 19 september 2010 02:43 schreef kitao het volgende:
[..]
pakt naaldhak af en geeft een paar kletsen om haar te kalmeren..
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval isquote:Op zondag 19 september 2010 02:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Straks ben je een hele lelijke vent van 30 en dan heb ik beloofd om allerlei dingen met je uit te spoken en dan wil ik dat niet meer.
daar gaat het niet omquote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]grote kans dat je al foto's hebt gezien, zonder dat je t weet
daar heeft zij toch niks aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval is
Tof.. Dan maak ik hem morgen weer roze met rode hartjesquote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
*zet zwarte spuitbus uit het zicht* Maar natuurlijk lieverd
Oké beschrijf jezelf dan eens, misschien voldoe je wel aan mijn droommannen lijstje.quote:Op zondag 19 september 2010 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een aantal [Singles] een heel aantal zelfs, kunnen beamen dat dit niet het geval is
Afwijzingen leer je ook weer van. Iedereen krijgt afwijzingen, hoe vervelend het ook is, je leert ermee omgaan want 9 vd10x zal t niet eens wat met jou te maken hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ben best wel onzeker, nog steeds ondanks dat ik best wel wat aandacht van mannen krijg, het blijft altijd alleen maar bij oogcontact. Ik ben gewoon zo bang voor een afwijzing en ik weet dan dat ik gewoon helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.
gotver , ik blijf niet heen en weer rijden.quote:Op zondag 19 september 2010 02:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
YipYip is nu mijn tijger.. Optyfen kitao
Mezelf omschrijven? Is dit een sollicitatie?quote:Op zondag 19 september 2010 02:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oké beschrijf jezelf dan eens, misschien voldoe je wel aan mijn droommannen lijstje.
op de stoelquote:Op zondag 19 september 2010 02:47 schreef kitao het volgende:
[..]
gotver , ik blijf niet heen en weer rijden.
waar zit die jup ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |