Hay persoontje met foboquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
[..]
Haaaaaaaaaai fotoloos persoontje
Ik hoop voor je dat het wat gaat wordenquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.![]()
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.quote:
speciaal voor jouquote:
Nu nog sociaalquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik daar een leven mee kan redden , geen probleem.
ben getraind als soldaat en brandweerman.
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierigquote:Op zondag 19 september 2010 02:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hay persoontje met fobo![]()
Overigens ben ik niet fotoloos, maar wel op Fok!
Brandweermannenquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als trainingquote:Op zondag 19 september 2010 02:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee.quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja en dat is jammer want nu ben ik heel nieuwsgierig
@ YipYip: Haha I don't know, waarschijnlijk vind hij mij niks.
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoorquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
maakt fall gereed..quote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kleuterschool telt niet als training
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraagquote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
have fun in nijmegenquote:
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto'squote:Op zondag 19 september 2010 02:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
*kriebelt YipYip onder zn kin*quote:
En was hij nice?quote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
Dat kan hij toch niet zien, of hij moet stiekem een account op fok hebben en nu meelezen.quote:
Maar dan heb ik je al gezien dus dan weet ik niet of ik dat uberhaubt wel wil.quote:Op zondag 19 september 2010 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging me nog ergens mee helpen toch? Dat vind ik een goed betaalmiddel voor foto's
Van iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 02:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal, maar hij verwacht van mij (VAN MIJ!) dat ik het 3 keer via PM vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |