erg zwak weerquote:
Zal mij een zorg zijnquote:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.quote:Op zondag 19 september 2010 02:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Weer richting rotterdam inmiddels , GvE heeft me de deur uitgeknikkerd..
Sweet dreams Lotusssquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
en ik dacht nog wel dat jij de ware wasquote:Op zondag 19 september 2010 02:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnDan slaap jij toch lekker niet
Ze had geen keus , ik heb haar sleutel..quote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Myraela het volgende:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.
slaap lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat jij de ware was
Was het zo gezellig,of was er geen zak aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik ben ook weer terug, vriend van me had geen zin meer dus zijn we maar terug gegaan, was ook ballen weer btw.
maar jij...quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat niet
??quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , daar heb ik ook vaak last van...negerinnen dan.
alleen maar om je hart te brekenquote:Op zondag 19 september 2010 02:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij pushed iedereen uiteindelijk weg![]()
ahhhhquote:Op zondag 19 september 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen maar om je hart te breken
Dan zal ik mijn hart eerst uit het gewapend beton moeten bikkenquote:Op zondag 19 september 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen maar om je hart te breken
Nee het was best wel saai vanavond. En eigenlijk was ik best wel moe en die vriend van me ook.quote:Op zondag 19 september 2010 02:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was het zo gezellig,of was er geen zak aan?
mag ik mn stilettohak niet door zn hart raggen?quote:
dat breek ik gewoon meequote:Op zondag 19 september 2010 02:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn hart eerst uit het gewapend beton moeten bikken
Hopen dat het positief uitpaktquote:Op zondag 19 september 2010 02:20 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee het was best wel saai vanavond. En eigenlijk was ik best wel moe en die vriend van me ook.
Ging hij nog wel even een collega van hem smsen die ik wel zie zitten, ben benieuwd wat hij terug smst
gaat op zoek naar een blik spinaziequote:Op zondag 19 september 2010 02:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je mag het wat mij betreft proberen
Rustig meid , ik snap dat je in de stress zit , maar Evie is gewoon een beetje blind.quote:Op zondag 19 september 2010 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik mn stilettohak niet door zn hart raggen?
*wacht rustig op wat komen gaat*quote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat op zoek naar een blik spinazie
Ben ik blind?quote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Rustig meid , ik snap dat je in de stress zit , maar Evie is gewoon een beetje blind.
maak je niet druk.
*verft ondertussen de rollator van YipYip roze met rode hartjes*quote:
lukt je nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef kitao het volgende:
*kitao keert om om GvE van verdere moordpogingen af te houden*
pakt hakbijlquote:Op zondag 19 september 2010 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lukt je niet
*zet haak op de deur*
Een cute broekie dusquote:Op zondag 19 september 2010 02:24 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja
Al is hij anderhalf jaar jonger dan ik, hij is zooooooooooooooooooo cute
surequote:
Als t redelijk onaangekondigd om half 9 er is en nu pas weggaat, tussendoor vooral steun nodig heeft. Ben ik wel weer blij even alleen te zijn. Ik doe t graag, maar kan vermoeiend zijn, daarom dequote:
Tuurlijk, wie is daar niet blij mee? Het is leuk dat ze er even zijn, maarja, mi casa es..mi casaquote:
haha ik vind het zelf wel meevallen, ik had hem ouder geschat.quote:
Haaaaaaaaaai fotoloos persoontjequote:
quote:Op zondag 19 september 2010 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*verft ondertussen de rollator van YipYip roze met rode hartjes*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |