erg zwak weerquote:
Zal mij een zorg zijnquote:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.quote:Op zondag 19 september 2010 02:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Weer richting rotterdam inmiddels , GvE heeft me de deur uitgeknikkerd..
Sweet dreams Lotusssquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
en ik dacht nog wel dat jij de ware wasquote:Op zondag 19 september 2010 02:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnDan slaap jij toch lekker niet
Ze had geen keus , ik heb haar sleutel..quote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Myraela het volgende:
Dat ze je uberhaupt heeft binnengelaten.
slaap lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 02:10 schreef Lotusss het volgende:
Het Paaz-klantje heeft helaas weer de TT mogen bemachtigen (waarbij hij NOG STEEDS NIET de OP post![]()
![]()
)
Dus tijd voor mij te gaan slapen.
Truste YipYip en Zusje!!!!
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat nietquote:Op zondag 19 september 2010 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat jij de ware was
Was het zo gezellig,of was er geen zak aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik ben ook weer terug, vriend van me had geen zin meer dus zijn we maar terug gegaan, was ook ballen weer btw.
maar jij...quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal je even uit de droom helpen... De ware bestaat niet
??quote:Op zondag 19 september 2010 02:13 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , daar heb ik ook vaak last van...negerinnen dan.
alleen maar om je hart te brekenquote:Op zondag 19 september 2010 02:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij pushed iedereen uiteindelijk weg![]()
ahhhhquote:Op zondag 19 september 2010 02:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen maar om je hart te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |