en waar moet ik dan suiker lenenquote:
Oh,als we eenmaal gaan slapen wel hoorquote:Op zondag 19 september 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?Maar ik vind dat snachts altijd zo sexy klinken
Bij de buurvrouwquote:Op zondag 19 september 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en waar moet ik dan suiker lenen
slapen?quote:Op zondag 19 september 2010 01:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,als we eenmaal gaan slapen wel hoor
tuurlijk , ik poets mn tanden en dan kom ik naast je liggen.quote:
volgens mij heb ik die niet eensquote:
je weet dat je niks krijgt als je hebt gekotst. Dan kan je op het matje in de keuken slapenquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk , ik poets mn tanden en dan kom ik naast je liggen.
ik heb eigenlijk best wel weer zin.
Een beetje nachtrust is soms best fijn hoorquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slapen?Wat heb jij nou weer voor een rare plannen?
Dan wordt het lastigquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die niet eens
je bent echt al oud he?quote:Op zondag 19 september 2010 01:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje nachtrust is soms best fijn hoor
jaquote:
ach , ik maak het goed met je , ik heb nog 20 over , kun je morgen lekker chinees halen , ok ?quote:Op zondag 19 september 2010 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat je niks krijgt als je hebt gekotst. Dan kan je op het matje in de keuken slapen
ik hoef geen chinees morgen. Morgen eet ik indischquote:Op zondag 19 september 2010 01:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ach , ik maak het goed met je , ik heb nog 20 over , kun je morgen lekker chinees halen , ok ?
leuk plaatje trouwens..
Heb jij weer ff mazzelquote:Op zondag 19 september 2010 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jamja, de winkel is ook op zondag geopend
ik ook, maar zie je mij mezelf aanstellen?quote:
erg fijn iddquote:
Ook jij slaapt somsquote:Op zondag 19 september 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, maar zie je mij mezelf aanstellen?
bewijs het maarquote:
Goed dan , Indisch, wat jij wil.quote:Op zondag 19 september 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef geen chinees morgen. Morgen eet ik indisch
je 104 voelen is anders dan 687 zijnquote:
je gebruikt je hand maarquote:Op zondag 19 september 2010 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Goed dan , Indisch, wat jij wil.
En ga nu maar lekker op je knietjes zitten , dan denk ik nog even aan die griet uit Kleipeda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |