Geweldig toch!quote:Op zondag 19 september 2010 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, wij hebben het er al 10 jaar ofzo over dat we samen achter de rollator lopen enzoen ik zie dat echt gebeuren.. Arme wereld
ookquote:
Wij doen dat alquote:Op zondag 19 september 2010 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, wij hebben het er al 10 jaar ofzo over dat we samen achter de rollator lopen enzoen ik zie dat echt gebeuren.. Arme wereld
het is weer een van mn eigen lame ass regeldquote:
ik wil wel een keer jouw rollator uitproberenquote:
de deur zit anders nog steeds dichtquote:Op zondag 19 september 2010 01:35 schreef kitao het volgende:
Eindelijk thuis en pakt de sleutel van GvE en opent de deur..
ik vrees dat het a la benidorm bastards wordrquote:
Zit wel wat in hoor,geeft nogal eens ongemakkelijke situaties als 1 vd 2 het later niet meer wilquote:Op zondag 19 september 2010 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is weer een van mn eigen lame ass regeld
Be my guestquote:Op zondag 19 september 2010 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil wel een keer jouw rollator uitproberen
echt niet , ik deed m zachtjes open , mischien heb je het niet gehoord.quote:Op zondag 19 september 2010 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de deur zit anders nog steeds dicht
Kan je daar dan even een paar keer mee over mijn rug en schouders rijden? Dan krijg je die spieren misschien wel los daar en ben ik van mijn pijn af!quote:Op zondag 19 september 2010 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil wel een keer jouw rollator uitproberen
dus je staat nu nog steeds op de gang?quote:Op zondag 19 september 2010 01:39 schreef kitao het volgende:
[..]
echt niet , ik deed m zachtjes open , mischien heb je het niet gehoord.
dat doen we wel samenquote:Op zondag 19 september 2010 01:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan je daar dan even een paar keer mee over mijn rug en schouders rijden? Dan krijg je die spieren misschien wel los daar en ben ik van mijn pijn af!
ga je dan ook rochelend adem halen?quote:
nope , ben aan het kotsen op het toilet..quote:Op zondag 19 september 2010 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus je staat nu nog steeds op de gang?
of juist meer wilquote:Op zondag 19 september 2010 01:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wel wat in hoor,geeft nogal eens ongemakkelijke situaties als 1 vd 2 het later niet meer wil
Rochelend niet nee ...quote:Op zondag 19 september 2010 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga je dan ook rochelend adem halen?
je maakt het zelf schoonquote:Op zondag 19 september 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nope , ben aan het kotsen op het toilet..
niet eens?quote:
en waar moet ik dan suiker lenenquote:
Oh,als we eenmaal gaan slapen wel hoorquote:Op zondag 19 september 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?Maar ik vind dat snachts altijd zo sexy klinken
Bij de buurvrouwquote:Op zondag 19 september 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en waar moet ik dan suiker lenen
slapen?quote:Op zondag 19 september 2010 01:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,als we eenmaal gaan slapen wel hoor
tuurlijk , ik poets mn tanden en dan kom ik naast je liggen.quote:
volgens mij heb ik die niet eensquote:
je weet dat je niks krijgt als je hebt gekotst. Dan kan je op het matje in de keuken slapenquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk , ik poets mn tanden en dan kom ik naast je liggen.
ik heb eigenlijk best wel weer zin.
Een beetje nachtrust is soms best fijn hoorquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slapen?Wat heb jij nou weer voor een rare plannen?
Dan wordt het lastigquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die niet eens
je bent echt al oud he?quote:Op zondag 19 september 2010 01:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje nachtrust is soms best fijn hoor
jaquote:
ach , ik maak het goed met je , ik heb nog 20 over , kun je morgen lekker chinees halen , ok ?quote:Op zondag 19 september 2010 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat je niks krijgt als je hebt gekotst. Dan kan je op het matje in de keuken slapen
ik hoef geen chinees morgen. Morgen eet ik indischquote:Op zondag 19 september 2010 01:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ach , ik maak het goed met je , ik heb nog 20 over , kun je morgen lekker chinees halen , ok ?
leuk plaatje trouwens..
Heb jij weer ff mazzelquote:Op zondag 19 september 2010 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jamja, de winkel is ook op zondag geopend
ik ook, maar zie je mij mezelf aanstellen?quote:
erg fijn iddquote:
Ook jij slaapt somsquote:Op zondag 19 september 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, maar zie je mij mezelf aanstellen?
bewijs het maarquote:
Goed dan , Indisch, wat jij wil.quote:Op zondag 19 september 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef geen chinees morgen. Morgen eet ik indisch
je 104 voelen is anders dan 687 zijnquote:
je gebruikt je hand maarquote:Op zondag 19 september 2010 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Goed dan , Indisch, wat jij wil.
En ga nu maar lekker op je knietjes zitten , dan denk ik nog even aan die griet uit Kleipeda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |