doe dat!!!quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef Yuki het volgende:
Oh, m'n broer is hier
Die gaat zo de Dam tot Damloop lopen
Even gedag zeggen
Je hebt toch zelfstandig 't initiatief genomen of niet dan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzo
Dat betekend niet dat je gen hulp mag vragenquote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzo
Heb t ook al gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je gen hulp mag vragen
Wat stelt dit figuur voor?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Fok heeft weer iets nieuws:
[ afbeelding ]
Waarom sta ik zo druk in het middelpunt?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nee, je gaat voor de beste uitkomst, dit is de manier om die te bereikenquote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb t ook al gedaan
Maar voelt toch een beetje... weak
Wat de neuk is datquote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Het viel mij ook al op jaquote:Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom sta ik zo druk in het middelpunt?Van Singles, that is..
En waar heb je die vandaan?
Had 'm gevonden ondertussenquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op jaen dat het bij mij echt 2 groepen zijn
![]()
Hier kan je t aanvragen, verder kan je hier je vrienden lijstje opzoeken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Dat is hoe vaak je iemand quotequote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had 'm gevonden ondertussen
Nu afwachten hoe mijn graaf er uit gaat zien
Misschien wel zo:quote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had 'm gevonden ondertussen
Nu afwachten hoe mijn graaf er uit gaat zien
Aaah, dan val ik door de mandquote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hoe vaak je iemand quote
Dag Engelquote:
Tijnquote:
Vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik ben juist blij dat Eurosport eens wat meer dan de routine sporten uitzendt...quote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef PeuRac het volgende:
Tafeltennis op Europsport![]()
waar is de tijd dat ze er nog stoere dingen lieten zien? TruckTrials, Rally, Race of the champions, etc
Eerder waren er nog echt dingen die je nergens anders zag, nu zijn die verplaatst naar een 2e zender die ik niet kan ontvangenquote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat Eurosport eens wat meer dan de routine sporten uitzendt...
Arme jijquote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder waren er nog echt dingen die je nergens anders zag, nu zijn die verplaatst naar een 2e zender die ik niet kan ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |