quote:
Hoiquote:
morgen Samzz>>>> beterschap!!quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds verkouden en lamlendig
hi goedemorgenquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:
[..]!!
[..]
Hoi![]()
Die man heeft echt volstrekt onleesbare artikelen opgegeven. Ik dacht dat het gisteren aan mijn hoofdpijn lag, maar nu ben ik helderder en kan ik het nog niet lezen
Nu ben ik nieuwsgierig naar die artikelen ... ik heb geleerd arresten te lezen en dat is ook geen normale kostquote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:
Die man heeft echt volstrekt onleesbare artikelen opgegeven. Ik dacht dat het gisteren aan mijn hoofdpijn lag, maar nu ben ik helderder en kan ik het nog niet lezen
Hoiquote:Op zondag 19 september 2010 10:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen Samzz>>>> beterschap!!
[..]
hi goedemorgen
Beterschapquote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
* zakdoekje, deken en een kopje thee..quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Vrees van wel...quote:
Wil je ze hebben?quote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar die artikelen ... ik heb geleerd arresten te lezen en dat is ook geen normale kost
ja lijkt me interessant om te lezen.... >>> ik stuur ff een pm met mijn emailadres....quote:Op zondag 19 september 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:
Wil je ze hebben?
Gaat over neurale representaties van gedrag
Ik lust geen theequote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
* zakdoekje, deken en een kopje thee..
Hehe, eindelijk iemand die ook geen thee lustquote:
Hmm, wordt lastig helpen zonder t gelezen te hebben (al betwijfel ik of ik t wel zou snappen).quote:Op zondag 19 september 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
Eerste artikel bijna klaar, snap de grote lijn wel... Maar echt GEEN idee hoe ik het moet verwerken in een thought paper![]()
Warme choco wel iddquote:Op zondag 19 september 2010 11:00 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Warme chocomel dan?! of koffie..
Thanks, maar ik denk idd dat als ik het al niet snap (met voorkennis van 3 jaarquote:Op zondag 19 september 2010 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die ook geen thee lust![]()
[..]
Hmm, wordt lastig helpen zonder t gelezen te hebben (al betwijfel ik of ik t wel zou snappen).
Dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 19 september 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warme choco wel iddKoffie is vies.
Zulk slecht weer is het hier niet eensquote:Op zondag 19 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zo. Pumps inlopen.
Ik zie er veel te zomers uit voor dit weer.
Nee, dat is juist slimquote:Op zondag 19 september 2010 11:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks, maar ik denk idd dat als ik het al niet snap (met voorkennis van 3 jaar), dat jij er dan ook niet echt uit zal komen.
Heb even een tweedejaars masterstudent gemaild of ze tips heeft.
Is dat heel slecht?
Ja, maar iets met zelfstandig werken enzoquote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is juist slim2x t wiel uitvinden is een beetje nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |