Episodesquote:Maggie Q stars as Nikita, a young woman who was rescued from death row by a secret government agency known as Division. Division faked Nikita's execution, giving her a chance to start a new life and serve her country. At least, that's what she is told. In reality, she is trained to be a spy and assassin. After three years in hiding, Nikita seeks retribution against her former bosses who deceived her and does everything she can to expose and destroy Division's covert operation, even as Division continues recruiting and training other young people to become cold-blooded killers.
Linksquote:• Pilot - 9/09/2010
• 2.0 -9/16/2010
• Kill Jill - 9/23/2010
• Rough Trade - 9/30/2010
• The Guardian 10/07/2010
quote:
Dit dus. Waarom? Doe dan gewoon een rerun van La Femme Nikita.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:35 schreef Frishe het volgende:
Nee toch.
Na Knight Rider.... Krijgen we hier weer een remake van.
niet helemaal het is een vervolg, alleen leeft "Birkoff" ineens weer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Crutch het volgende:
Gaan ze exact dezelfde episodes maken dan?
Het lijkt mij eerder een reboot die elementen (waaronder enkele namen) leent van die diverse voorgangers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef unaco10 het volgende:
Yeeh, een Nikita Topic wat spontaan!
Even voor de goede orde, het is geen remake, het is zoals hierboven al staat een vervolg.
Nikita is ontsnapt en wil kost wat kost Division opheffen.
Eerste 2 eps waren leuk om naar te kijken
Nikita, 24, Alias, Burn Notice?quote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een reboot die elementen (waaronder enkele namen) leent van die diverse voorgangers.
Ik doelde meer op de eerdere nikita films en serie, maar als je zo begint mag je daaraan o.a. best dollhouse toevoegen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Nikita, 24, Alias, Burn Notice?
@Tegan;
Volgens mij was het een beetje het verhaal waaronder Alex nu opgenomen wordt door Division.
Vervolgens komt er nu eigenlijk een lang verhaal, maar dan zou ik ook min of meer gaan spoileren dus download Nikita "1" maar gewoon
quote:Op zondag 19 september 2010 19:46 schreef Tegan het volgende:
Wat was het verhaal van de oude serie dan?
Heb zowel de oude film als de oude serie nog nooit gezien...
quote:In the original Luc Besson film (and in the American remake Point of No Return, also released by Warner Bros.), Nikita is a drug-addicted juvenile delinquent who was accused of killing a police officer in cold blood during an attempted robbery of a pharmacy. She is later arrested and sentenced to life in prison, upon which she was secretly drugged by the government and they faked her death (suicide). Nikita is then "recruited" by a secret government organization and transformed into a highly trained assassin who cannot be traced, since as far as the outside world is concerned, she has died in prison and no longer exists.
The television series differs from the film versions in one fundamental respect: Nikita (Peta Wilson) is innocent. She is not a killer, nor a drug user, just a homeless young woman in the wrong place at the wrong time. Section One — an elite, top-secret counterterrorist organization with no affiliation to any specific government — sets Nikita up to be accused of murdering a cop and sentenced to life in prison where she supposedly commits suicide and is brought into Section One. Because Nikita will be killed (or "canceled") if she fails to comply, she is forced to carry out the organization's ruthless methods of fighting terrorism, while attempting to keep her moral integrity — and her soul — intact. This personal struggle becomes the primary conflict of the series.
Ah juist, en ahh, juist x2quote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de eerdere nikita films en serie, maar als je zo begint mag je daaraan o.a. best dollhouse toevoegen.
Ik heb dat ook, wil nog niet kijken ivm herinneringen/vergelijking met de oude seriequote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Spanky78 het volgende:
Eh, ik vond Nikita v roeger errug leuk. Maar ben bang dat het er met een soort vervolg/remake niet beter op wordt....
Zucht, sommige mensenquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, wil nog niet kijken ivm herinneringen/vergelijking met de oude serie
hahahquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
Dus, de oude Nikita speelt zich af terwijl ze bij Divisions zit en in de nieuwe is ze al ontsnapt. Was dat zo moeilijk om spoilervrij te typen.
de oude nikita eindigde op het moment dat nikita werd "vrijgelaten" , of eigelijk ontsnapte terwijl michael nakeek, volgens mij had hij haar toen ook al moeten doden, dus het is echt een vervolg.quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
Dus, de oude Nikita speelt zich af terwijl ze bij Divisions zit en in de nieuwe is ze al ontsnapt. Was dat zo moeilijk om spoilervrij te typen.
ik was daar ook bang voor met een andere nikita , maar het is op zich wel leuk om weer te volgen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Spanky78 het volgende:
Eh, ik vond Nikita v roeger errug leuk. Maar ben bang dat het er met een soort vervolg/remake niet beter op wordt....
spoilervrij ? die oude nikita seizoenen zijn bijna 10 jaar oudquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
Mij mocht je best spoilen maar dat wilde hij niet doen...quote:Op zondag 19 september 2010 21:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
spoilervrij ? die oude nikita seizoenen zijn bijna 10 jaar oud
tja, er is niemand die het aanmaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef unaco10 het volgende:
Yeeh, een Nikita Topic wat spontaan!
oeps, ik las het verkeerd, ik dacht dat je om spoilers vroeg omdat je la femme nikita nog niet gezien hadquote:Op zondag 19 september 2010 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij mocht je best spoilen maar dat wilde hij niet doen...
Mag niet van de policy.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Nanook24 het volgende:
* Nanook24 nieuwsgierig is
Kan iemand me vertellen waar ik de afleveringen ergens online terug kan kijken?
Ik vind wel iets maar dan moet ik een of andere survey invullen voor ik kan kijken.![]()
Vragen mag dus ook niet. Dusja.quote:Hou me niet langer in spanning...wat hebben jullie liever niet?
Vragen naar of aanbieden van zaken met copyrights zoals links naar divx-films, series, ondertitels of mp3's van filmmuziek. Vraag verder gewoon niet naar opnames van tv-programma's, daarvoor kun je bij de omroep terecht die het programma uitzond. Spoilers plaatsen is een doodszonde in FTR.
Als je de 720p mkv downloadt dan, genoeg die nog gewoon voor de xvid versie gaan.quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef unaco10 het volgende:
Denk dat deze wel werkt - maar als je hem download heb je 720p kwaliteit
inderdaad een hele vooruitgang maar verder vond ik het niet zo bijzonder nogquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef kahlanamnell het volgende:
Gisteren eerst aflevering 3 van Nikita gezien en wat is er met die serie gebeurd? Hij is opeens supergoed geworden, wat een aflevering! Zo spannend en goede gevechten en Maggie Q was opeens top in haar rol. Had wel een paar bier op, maar volgens mij lag het daar niet aan![]()
Dan geef ik ep3 nog een kans.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef kahlanamnell het volgende:
Iemand al episode 3 gezien? Wat was die fantastisch, de hele show is opeens een stuk beter. Echt super genoten, hoe goed kan een serie opeens worden, heel bizar.
Dat had ik ook een beetje, maar nu kijk ik wel uit naar aflevering 4. Als ze het nieuwe niveau nu een beetje vasthouden ben ik wel tevreden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef lelouch het volgende:
Na 1 en 2 had ik zo goed als besloten niet verder te kijken.
The truth is often simple.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Frishe het volgende:
Dit is Nikita.... Niet één of ander Aziatisch Kung-fu meisje.
[ afbeelding ]
Ik vind Michael echt slecht gecast, de rest is wel ok.quote:Op maandag 27 september 2010 05:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
La femme Nikita heb ik nooit gevolgt dus ik weet niet wie er beter is maar ik vind Maggie Q het goed doen. Net als de rest van de cast overigens. Ik blijf het voorlopig nog wel volgen.
Inderdaad ja, dat had ik na 4 afleveringen nog steeds niet doorquote:Op maandag 27 september 2010 08:22 schreef dapluiz het volgende:
Leuke serie idd, grappig ook dat Alex de "Daughter" is uit how i met your mother
Ik ook alleen dankzij imdb hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat had ik na 4 afleveringen nog steeds niet door
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilsonquote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps gezien en ik ben toch al wel hooked hoor
nothing beats the original idd , en ik vind het nog steeds vreemd dat birkoff leeft in dit vervolg maar ik moet zeggen dat het vervolg goed te doen is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
[..]
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilson
Ze speelde ook een rol in Desperate Housewives. De dochter van Katherine.quote:Op maandag 27 september 2010 08:22 schreef dapluiz het volgende:
Leuke serie idd, grappig ook dat Alex de "Daughter" is uit how i met your mother
´t Is geen vervolg maar een reboot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nothing beats the original idd , en ik vind het nog steeds vreemd dat birkoff leeft in dit vervolg maar ik moet zeggen dat het vervolg goed te doen is.
Uhm, nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het zit daar meer tussenin juist.
Dat is het wel degelijk; ze nemen bepaalde elementen uit het (diverse) bronmateriaal, voegen die samen met eigen ideeën en maken er hun eigen verhaal van. Waar in dit verhaal ze beginnen met vertellen en hoe ze de backstory vervolgens in hun vertelling verwerken is volgens mij helemaal aan de makers zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hou kun je het dan een reboot noemen? Dat is het namelijk gewoon niet. Anders hadden ze moeten beginnen op het moment dat Nikita bij Division kwam.
En dat is waarom je het mis hebt. Een vervolg gaat namelijk verder waar de oorspronkelijke serie/film ophield en ook dat is hier niet het geval.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vandaar dat ik zei dat het een beetje ertussen in zat. Bv. Battlestar Galactica, dat is echt een reboot. Bij Nikita is de reboot eigenlijk datgene dat voor de serie zich afspeelde.
quote:My version of Nikita is kind of a cross between a sequel and a remake.
Je toevoeging in de edit ten spijt, ben ik het er toch echt mee oneens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zeg ook niet dat het puur een vervolg is , want daarvoor zijn de verschillen te groot. Het is een vervolg op een samenraapsel van de Nikita films en de serie La Femme Nikita. Bij een reboot begin je over het algemeen weer bij het begin.
Exec. Producer Craig Silverstein heeft het volgende gezegd:
[..]
Ik geloof dat ik voor mijn standpunt genoeg argumenten heb opgeworpen, ook sluit het één het ander hierbij absoluut uit. Iets kan niet zowel een reboot als een vervolg zijn en dat het hier geen vervolg betreft is overduidelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
als het een reboot was geweest was het toch gewoon helemaal opnieuw gestart vanaf het begin?
maar als je het zelf niet eens bent met de producer dan houd het op
Maggie is niet echt mijn type, dus ik ga oprecht voor de kwaliteit van de seriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
[..]
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilson
Overduidelijk, hij noemde zelfs nog 't woord superhero.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens, was dat nou een cameo van Stan Lee afgelopen ep? Interview na de bankoverval?
oh vandaar, kon em al nergens vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
ik zat al te zoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Frishe het volgende:
Dit is Nikita.... Niet één of ander Aziatisch Kung-fu meisje.
[ afbeelding ]
helemaal eens! al vind ik wel dat nikita erg veel mensen meeneemt naar haar schuilplaats... die ze niet eens kentquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Na 7 afleveringen zeg ik: een blijvertje
Toffe serie/setting, een leuk verhaal en dito karakters.
Agenten die stout zijn opruimen, en geliefden van agenten etc.quote:Op maandag 1 november 2010 09:43 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij kijk ik teveel series, maar wat deden die cleaners ook alweer ?
kheb nog geen henry gezien!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Henry uit was een oude grijze man uit de originele La femme Nikita, hier is het een jonge donkerharige gozer die blijkbaar los schijnt te werken van division/section.
het viel me gewoon op
WTF! Hierdoor kwam ik erachter dat T-bag blijkbaar ook al in La Femme Nikita zat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Henry uit was een oude grijze man uit de originele La femme Nikita, hier is het een jonge donkerharige gozer die blijkbaar los schijnt te werken van division/section.
het viel me gewoon op
Kennelijk slechts voor één episode though.quote:Gastrollen
* Lawrence Bayne - Davenport
* Tobin Bell - Perry Bauer
* Cindy Dolenc - Kate Quinn
* Anais Granofsky - Carla
* Robert Knepper - Henry Collins
de young and improved henry is te zien op 1:20 in de afleveringquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
kheb nog geen henry gezien!
blijf dit een vermakelijke serie vinden trouwens
de oude henry heeft hele seizoenen meegespeelt hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef NotYou het volgende:
Kennelijk slechts voor één episode though.
De Henry die Robert Knepper speelde kennelijk maar 1 aflevering. Maar zelfs nu, jaren later, kun je die dan ook met geen mogelijkheid omschrijven als een "oude grijze man".quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
de oude henry heeft hele seizoenen meegespeelt hoor
Daar dacht ik gezien je omschrijving al aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
oeps, sorrie mensen!! ik haal mensen door elkaar; de oude grijze vent heette Walter (Don Francks)
[ afbeelding ]
maar de henry van nu doet het zelfde werk als de walter van toen![]()
Ik dacht dat walter henry heette in de originele nikita versie
Blasphemy!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Pilot van La Femme Nikita gezien en ik vind de nieuwe Nikita een veel leukere actrice.
Eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef byah het volgende:
Nog steeds de beste nieuwe serie van dit seizoen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef byah het volgende:
Nog steeds de beste nieuwe serie van dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Ik snap je post niet helemaal..quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Roces18 het volgende:
Het zijn toch allemaal remakes ofzo, ik heb ze niet gezien behalve de Nikita van Xena Warrior Princess.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat info over de komende ontwikkelingen:Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je haalt 2 series door elkaarquote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Roces18 het volgende:
Het zijn toch allemaal remakes ofzo, ik heb ze niet gezien behalve de Nikita van Xena Warrior Princess.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat info over de komende ontwikkelingen:Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik dacht alquote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je haalt 2 series door elkaar
hoe durf je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Pilot van La Femme Nikita gezien en ik vind de nieuwe Nikita een veel leukere actrice.
idd, it's getting old!quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Word wel tijd dat dat Jaden gedoe een keer afgelopen is.
die mag idd liever gister dan vandaag geelimineerd worden.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Zij (of haar verhaallijn) is idd een minpunt ja.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Ligt niet aan jou. Ik heb 'm net gezien: geweldige aflevering!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Nikita met de aflevering van deze week definitief haar bestaansrecht bewezen? Damn.Eerder was ik niet bijzonder onder de indruk van de serie maar als dit zo doorgaat zou 't nog wel eens iets kunnen gaan worden.
ik denk dat jij gewoon geilt op aziatische vrouwen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:38 schreef Ladyxima het volgende:
Net gekeken, en WOW! Deze serie is definitief tot een van mijn favorieten uitgegroeid
Dat zal het zijn..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef rubje het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon geilt op aziatische vrouwen...![]()
Mischien hebben de tv-makers dat gedaan voor kijkers die net inhaken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond de eerste paar afleveringen wel leuk maar nu begint het ERG eentonig te worden. Na episode 05 ben ik dan ook gestopt met kijken. Jammer dat ze telkens weer hetzelfde verhaal vertellen en niet zo een goede spanningsboog kunnen opbouwen.
dat is bij elke serie zoquote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer dat ze telkens weer hetzelfde verhaal vertellen en niet zo een goede spanningsboog kunnen opbouwen.
Ik ga een tijdje niet kjiken en dan tien afleveringen in één keer inclusief finalequote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef PirE het volgende:
Afgelopen week even de 1e 11 afleveringen gekeken, je moet wat als je griep hebt, en ik was aangenaam verrast. Leuke actie-serie die ook nog eens lekker wegkijkt, vanaf nu ga ik gewoon elke week kijken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, gezien alle positieve verhalen ga ik toch maar eens wat downloads aanzetten
Precies, het is wel vermakelijk toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Mikkie het volgende:
En het valt me niet tegen. Eerste tien afleveringen inmiddels gezien en het is het aanzien wel waard. Niet super, maar zeker niet zo erg als ik verwacht had!
Helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vond de laatste twee afleveringen minder. Hopelijk is het na de break weer top.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
quote:
Ze hadden jou daar als ugly boyneighbour moeten plaatsen. En dan hadden ze het verhaal zo kunnen laten gaan dat jij haar midden in de nacht een grote beurskrach zou komen geven, waarna ze wakker zou schrikken (want ja, ook zij houdt van geld ja tog, het is wel een vrouw ja tog, allemaal hoertjes ja tog!) en je met een schoksgewijze daling van het dak af zou pleuren, waardoor je gezicht ellendig lang langs de muur zou schrapen en je nog minder toonbaar zou worden voor de buitenwereld. Omdat the CW het hun kijkers niet aan willen doen om zolang naar zo'n jankukel te moeten kijken besluiten ze het script te wijzigen zodat Alex je daarna moet afschieten omdat je de meest nerdy agent van Division bleek te zijn waar Amanda al een flinke tijd vanaf wilde komen omdat je niet geschikt zou zijn voor het echte leven buiten Division.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
Jij bent helemaal geen lurker!quote:
Wait, whut?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
kanker vrouwen.
Trouwens Division volgt iederen buiten maar heeft geen cameras binnen zodat alex malware kan installeren? Beetje vreemd.
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:06 schreef Tegan het volgende:
Was weer een toffe aflevering deze week. Dat Michael achter het geheim komt vind ik weer jammer en snel.
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.
En ik begin Nikita steeds mooier te vinden.
Ja oke, maar d'r gezicht en haar danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoor
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oke, maar d'r gezicht en haar dan.
Die buurman van Alex?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!
Het komt gewoon allemaal zo geforceerd over, al vanaf de eerste seconde dat die buurman in beeld kwam.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat heb jij tegen vrouwen ? nog nooit een relatie gehad zeker ?
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijkenquote:
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
Oja Boehoehoe vrouwen zijn er altijd slachtoffer met een dikke laag makeup op en perfekt getuite lippenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
ik zei niet dat het niet te volgen was, ik vond het gewoon nogal vaag met dat hallucineren enzo. Het sloeg nergens op imo.. ook niet echt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoezo vaag, was goed te volgen hoor.
Choque on itquote:
Dat doe ze hoorquote:
I meant in a suffocating/near death experience kind of way.quote:
Ik herinner mij dat een reeks opeenvolgende afleveringen inderdaad erg monotoon werden maar het werd ook weer beter. En dat voorspelbare zul je houden t/m de meest recente aflevering.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik was na aflevring 6 ofzo gekapt met deze serie omdat het te voorspelbaar, monotoom en daardoor voor mij saai werd om naar te kijken. Is het sinds aflevering 6 beter geworden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
I meant in a suffocating/near death experience kind of way.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Tegan het volgende:
Ontopic maar weer.
Kijk nu de aflevering. Vind hem zo halverwege wel tegenvallen.
Dat komt hierna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik had een andere twist verwacht. Hm. Ik hoopte dat Michael ging samenwerken met Alex en Nikita.
Ik denk het ook. Maar jullie waren zo enthausiast over de twist, dat ik had verwacht dat er nog wel meer zou gebeuren deze aflevering. Vooral toen Michael Alex redde van Amanda. Toen verwachtte ik echt dat Michael met haar zou gaan praten enzo over samenwerken.quote:
Was dat in de originele nikita ook?quote:
Heerlijk. Als ik een actie-serie zou creeeren zou ik random mooiboys erin gewoon laten afschieten. Jammer dat het alleen een hallucinatie vas van Alex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef anoniemelurker het volgende:
En Nathan werd afgeknald. Daar zal Schenkstroop vast heel blij om zijn geweest!
Overdirjven is ook een Neerlandsch vak hahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef ari_zahav het volgende:
Niemand mag mooi zijn dus.
Ik zou zeggen maak een Nikita remake met Erica Terpstra
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat Michael uiteindelijk de kant van Nikita kiest.
Goed punt. Ik hoop dan dat ze nog iets gaan doen met Alex' legacyquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.
Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
kutvrouwen ook altijdquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het vreselijk als amerikaanse tv-series sterke vrouwen neerzetten die kung-fu kunnen, met wapens kunnen omgaan, schijnbaar super intelligent en bekwaam. Maar als het om mannen gaat gaan die personages in ene draaien, rekken, moeilijk doen, is het minste greingste al reden voor tranen. Blech
Rot amerikanen, wat gaat er in hun hoofd om?
dacht ik op een gegeven moment ook ja.. misschien heeft hij wel zo'n blackboxopdracht (hahah nu lijkt het wel topchef)..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.
Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
Hmm.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Zulke zaken vielen mij ook al op. De plotholes worden te groot, ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, net de laatste 2 eps gekeken en de serie is toch wel achteruit aan t aan, ik geloof het allemaal niet meer zo. Het moet bijvoorbeeld toch opvallen dat Alex en Michaels signal steeds jammed worden?
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.quote:
Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor divisionquote:Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.
ik en juuist blij dat ze eruit is, stoorzender, maar jammer van dat zendertje in haar oor .... hoezo priveleven bij een promotiequote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Tegan het volgende:
En ook erg jammer dat Jaden dood is, dat had een mooie villain kunnen worden als Alex uit Division was gestapt.
dat denk ik ook, plus het zou dom zijn om 1 van de hoofdrolspelers met nog een onafgerond verhaal zo op die manier te laten verdwijnenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor division
Dat,quote:
Idd, dat sowieso niet. Maar er was een goede spanning opgebouwd. Ik denk misschien al dat Nikita het al wist dat er iets raars was met Alex, omdat ze een teken hadden afgesproken ofzo... Zeg maar het slechte alles is toch ok want ze wist het in het begin al plot. Zelfde tussen Percy en Michael, de enige reden dat ze Michael konden laten leven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat,
Al verwacht ik niet dat Nikita dood gaat in een serie die Nikita heet
Zal wel afleidings manoeuvre zijn om haar te wijzen op dat zendertje om haar nek (die hanger van alex)
Klopt, heb er na de laatste aflevering zin inquote:
Nee, maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Is er al iets bekend over een mogelijk seizoen twee?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als die niet vernieuwd word eet ik mijn klompen op!
Ja viel me ook al opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
ben benieuwd naar het 2de seizoen, tis btw altijd lachen wanneer percy weer eens faaalt"kill thrm both!"
zelfs met al zn agents tegelijk lukt het niet
grappig dat 'amanda' uit de originiele cast weer meespeelt in de remake
Dat was tof ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
grappig dat 'amanda' uit de originiele cast weer meespeelt in de remake
en dat deze aflevering op die manier verder zou gaan had ik wel verwacht, de serie heet niet voor niks nikita, zij gaat echt nog niet doodquote:
Daar sluit ik me wel bij aan...het ging me een beetje te snel. Ik heb ook gemist waarom Amanda nou Alex gewoon liet gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Ja, er zat lekker veel actie in, maar het leek meer op een 'we moeten in 45 minuten alle verhaallijnen proberen af te ronden' show. Het was me teveel. Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat komen, ik hoop wel dat er een seizoen 2 komt.
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me wel bij aan...het ging me een beetje te snel. Ik heb ook gemist waarom Amanda nou Alex gewoon liet gaan
Maar welk belang heeft zij daarbij? Kennelijk zodat ze hoofd kan worden van het nieuwe Division, omdat Percy afgezet gaat worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.
het was misschien wat te subtiel:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.
Dood door 'shock'. En de slimme Percy trapt daarinquote:
Mooi hèquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dood door 'shock'. En de slimme Percy trapt daarin
Hebben ze de schrijvers van PrisonBreak ingehuurd?
quote:The CW renews 'Nikita,'
Freshman series Nikita is the femme of the hour. EW has learned that the series, which stars Maggie Q, has scored a second season pickup on The CW, less than one week after it enjoyed its first season finale.
Bron
Check!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
Goede start van het nieuwe seizoen. Die drones waren wel een beetje over de top maar wel heel tof.
Zou het niet erg vinden als dit het laatste seizoen is hoor. Ik vind dat veel series toch al te lang lopen. Liever twee knallende seizoenen dan vier slappe.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Glenn0 het volgende:
Sterk begin van het 2e seizoen!
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met Birkhoff en hoe ze hem bij de verhaallijn blijven betrekken.
Ratings daarentegen vallen sterk tegen, maar is ook niet heel gek wanneer het op een vrijdag wordt uitgezonden zonder lead-in. Ben bang dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden, zeker omdat Chuck binnenkort ook begint als directe concurrent op hetzelfde tijdstip.
Madeleinequote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Birkhoff was hilarisch. Had m'n twijfels om het tweede seizoen te gaan kijken, maar de eerste aflevering was best ok. Blijf voorlopig kijken.
Die oudere vrouw van Oversight (gespeeld door Alberta Watson), zou me niets verbazen dat dat Alex' moeder is. Percy hamerde erop, en het leek alsof ze een licht Russich accent had, maar het kan ook een dwaalspoor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |