Maggie is niet echt mijn type, dus ik ga oprecht voor de kwaliteit van de seriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
[..]
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilson
Overduidelijk, hij noemde zelfs nog 't woord superhero.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens, was dat nou een cameo van Stan Lee afgelopen ep? Interview na de bankoverval?
oh vandaar, kon em al nergens vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
ik zat al te zoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Frishe het volgende:
Dit is Nikita.... Niet één of ander Aziatisch Kung-fu meisje.
[ afbeelding ]
helemaal eens! al vind ik wel dat nikita erg veel mensen meeneemt naar haar schuilplaats... die ze niet eens kentquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Na 7 afleveringen zeg ik: een blijvertje
Toffe serie/setting, een leuk verhaal en dito karakters.
Agenten die stout zijn opruimen, en geliefden van agenten etc.quote:Op maandag 1 november 2010 09:43 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij kijk ik teveel series, maar wat deden die cleaners ook alweer ?
kheb nog geen henry gezien!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Henry uit was een oude grijze man uit de originele La femme Nikita, hier is het een jonge donkerharige gozer die blijkbaar los schijnt te werken van division/section.
het viel me gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |