Ik vind Michael echt slecht gecast, de rest is wel ok.quote:Op maandag 27 september 2010 05:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
La femme Nikita heb ik nooit gevolgt dus ik weet niet wie er beter is maar ik vind Maggie Q het goed doen. Net als de rest van de cast overigens. Ik blijf het voorlopig nog wel volgen.
Inderdaad ja, dat had ik na 4 afleveringen nog steeds niet doorquote:Op maandag 27 september 2010 08:22 schreef dapluiz het volgende:
Leuke serie idd, grappig ook dat Alex de "Daughter" is uit how i met your mother
Ik ook alleen dankzij imdb hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat had ik na 4 afleveringen nog steeds niet door
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilsonquote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 2 eps gezien en ik ben toch al wel hooked hoor
nothing beats the original idd , en ik vind het nog steeds vreemd dat birkoff leeft in dit vervolg maar ik moet zeggen dat het vervolg goed te doen is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
[..]
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilson
Ze speelde ook een rol in Desperate Housewives. De dochter van Katherine.quote:Op maandag 27 september 2010 08:22 schreef dapluiz het volgende:
Leuke serie idd, grappig ook dat Alex de "Daughter" is uit how i met your mother
´t Is geen vervolg maar een reboot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nothing beats the original idd , en ik vind het nog steeds vreemd dat birkoff leeft in dit vervolg maar ik moet zeggen dat het vervolg goed te doen is.
Uhm, nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het zit daar meer tussenin juist.
Dat is het wel degelijk; ze nemen bepaalde elementen uit het (diverse) bronmateriaal, voegen die samen met eigen ideeën en maken er hun eigen verhaal van. Waar in dit verhaal ze beginnen met vertellen en hoe ze de backstory vervolgens in hun vertelling verwerken is volgens mij helemaal aan de makers zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hou kun je het dan een reboot noemen? Dat is het namelijk gewoon niet. Anders hadden ze moeten beginnen op het moment dat Nikita bij Division kwam.
En dat is waarom je het mis hebt. Een vervolg gaat namelijk verder waar de oorspronkelijke serie/film ophield en ook dat is hier niet het geval.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vandaar dat ik zei dat het een beetje ertussen in zat. Bv. Battlestar Galactica, dat is echt een reboot. Bij Nikita is de reboot eigenlijk datgene dat voor de serie zich afspeelde.
quote:My version of Nikita is kind of a cross between a sequel and a remake.
Je toevoeging in de edit ten spijt, ben ik het er toch echt mee oneens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zeg ook niet dat het puur een vervolg is , want daarvoor zijn de verschillen te groot. Het is een vervolg op een samenraapsel van de Nikita films en de serie La Femme Nikita. Bij een reboot begin je over het algemeen weer bij het begin.
Exec. Producer Craig Silverstein heeft het volgende gezegd:
[..]
Ik geloof dat ik voor mijn standpunt genoeg argumenten heb opgeworpen, ook sluit het één het ander hierbij absoluut uit. Iets kan niet zowel een reboot als een vervolg zijn en dat het hier geen vervolg betreft is overduidelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
als het een reboot was geweest was het toch gewoon helemaal opnieuw gestart vanaf het begin?
maar als je het zelf niet eens bent met de producer dan houd het op
Maggie is niet echt mijn type, dus ik ga oprecht voor de kwaliteit van de seriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
[..]
hooked omdat het een aziatischer schone is of omdat je niks beter gewend bent na Peta Wilson
Overduidelijk, hij noemde zelfs nog 't woord superhero.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Trouwens, was dat nou een cameo van Stan Lee afgelopen ep? Interview na de bankoverval?
oh vandaar, kon em al nergens vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
ik zat al te zoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Ladyxima het volgende:
deze week geen nieuwe ep... volgende week pas weer
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Frishe het volgende:
Dit is Nikita.... Niet één of ander Aziatisch Kung-fu meisje.
[ afbeelding ]
helemaal eens! al vind ik wel dat nikita erg veel mensen meeneemt naar haar schuilplaats... die ze niet eens kentquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Na 7 afleveringen zeg ik: een blijvertje
Toffe serie/setting, een leuk verhaal en dito karakters.
Agenten die stout zijn opruimen, en geliefden van agenten etc.quote:Op maandag 1 november 2010 09:43 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij kijk ik teveel series, maar wat deden die cleaners ook alweer ?
kheb nog geen henry gezien!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Henry uit was een oude grijze man uit de originele La femme Nikita, hier is het een jonge donkerharige gozer die blijkbaar los schijnt te werken van division/section.
het viel me gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |