Ik ga een tijdje niet kjiken en dan tien afleveringen in één keer inclusief finalequote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef PirE het volgende:
Afgelopen week even de 1e 11 afleveringen gekeken, je moet wat als je griep hebt, en ik was aangenaam verrast. Leuke actie-serie die ook nog eens lekker wegkijkt, vanaf nu ga ik gewoon elke week kijken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, gezien alle positieve verhalen ga ik toch maar eens wat downloads aanzetten
Precies, het is wel vermakelijk toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Mikkie het volgende:
En het valt me niet tegen. Eerste tien afleveringen inmiddels gezien en het is het aanzien wel waard. Niet super, maar zeker niet zo erg als ik verwacht had!
Helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vond de laatste twee afleveringen minder. Hopelijk is het na de break weer top.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
quote:
Ze hadden jou daar als ugly boyneighbour moeten plaatsen. En dan hadden ze het verhaal zo kunnen laten gaan dat jij haar midden in de nacht een grote beurskrach zou komen geven, waarna ze wakker zou schrikken (want ja, ook zij houdt van geld ja tog, het is wel een vrouw ja tog, allemaal hoertjes ja tog!) en je met een schoksgewijze daling van het dak af zou pleuren, waardoor je gezicht ellendig lang langs de muur zou schrapen en je nog minder toonbaar zou worden voor de buitenwereld. Omdat the CW het hun kijkers niet aan willen doen om zolang naar zo'n jankukel te moeten kijken besluiten ze het script te wijzigen zodat Alex je daarna moet afschieten omdat je de meest nerdy agent van Division bleek te zijn waar Amanda al een flinke tijd vanaf wilde komen omdat je niet geschikt zou zijn voor het echte leven buiten Division.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
Jij bent helemaal geen lurker!quote:
Wait, whut?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
kanker vrouwen.
Trouwens Division volgt iederen buiten maar heeft geen cameras binnen zodat alex malware kan installeren? Beetje vreemd.
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:06 schreef Tegan het volgende:
Was weer een toffe aflevering deze week. Dat Michael achter het geheim komt vind ik weer jammer en snel.
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.
En ik begin Nikita steeds mooier te vinden.
Ja oke, maar d'r gezicht en haar danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoor
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oke, maar d'r gezicht en haar dan.
Die buurman van Alex?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!
Het komt gewoon allemaal zo geforceerd over, al vanaf de eerste seconde dat die buurman in beeld kwam.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat heb jij tegen vrouwen ? nog nooit een relatie gehad zeker ?
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijkenquote:
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
Oja Boehoehoe vrouwen zijn er altijd slachtoffer met een dikke laag makeup op en perfekt getuite lippenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
ik zei niet dat het niet te volgen was, ik vond het gewoon nogal vaag met dat hallucineren enzo. Het sloeg nergens op imo.. ook niet echt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoezo vaag, was goed te volgen hoor.
Choque on itquote:
Dat doe ze hoorquote:
I meant in a suffocating/near death experience kind of way.quote:
Ik herinner mij dat een reeks opeenvolgende afleveringen inderdaad erg monotoon werden maar het werd ook weer beter. En dat voorspelbare zul je houden t/m de meest recente aflevering.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik was na aflevring 6 ofzo gekapt met deze serie omdat het te voorspelbaar, monotoom en daardoor voor mij saai werd om naar te kijken. Is het sinds aflevering 6 beter geworden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
I meant in a suffocating/near death experience kind of way.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Tegan het volgende:
Ontopic maar weer.
Kijk nu de aflevering. Vind hem zo halverwege wel tegenvallen.
Dat komt hierna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik had een andere twist verwacht. Hm. Ik hoopte dat Michael ging samenwerken met Alex en Nikita.
Ik denk het ook. Maar jullie waren zo enthausiast over de twist, dat ik had verwacht dat er nog wel meer zou gebeuren deze aflevering. Vooral toen Michael Alex redde van Amanda. Toen verwachtte ik echt dat Michael met haar zou gaan praten enzo over samenwerken.quote:
Was dat in de originele nikita ook?quote:
Heerlijk. Als ik een actie-serie zou creeeren zou ik random mooiboys erin gewoon laten afschieten. Jammer dat het alleen een hallucinatie vas van Alex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef anoniemelurker het volgende:
En Nathan werd afgeknald. Daar zal Schenkstroop vast heel blij om zijn geweest!
Overdirjven is ook een Neerlandsch vak hahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef ari_zahav het volgende:
Niemand mag mooi zijn dus.
Ik zou zeggen maak een Nikita remake met Erica Terpstra
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat Michael uiteindelijk de kant van Nikita kiest.
Goed punt. Ik hoop dan dat ze nog iets gaan doen met Alex' legacyquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.
Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
kutvrouwen ook altijdquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het vreselijk als amerikaanse tv-series sterke vrouwen neerzetten die kung-fu kunnen, met wapens kunnen omgaan, schijnbaar super intelligent en bekwaam. Maar als het om mannen gaat gaan die personages in ene draaien, rekken, moeilijk doen, is het minste greingste al reden voor tranen. Blech
Rot amerikanen, wat gaat er in hun hoofd om?
dacht ik op een gegeven moment ook ja.. misschien heeft hij wel zo'n blackboxopdracht (hahah nu lijkt het wel topchef)..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.
Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
Hmm.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Zulke zaken vielen mij ook al op. De plotholes worden te groot, ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, net de laatste 2 eps gekeken en de serie is toch wel achteruit aan t aan, ik geloof het allemaal niet meer zo. Het moet bijvoorbeeld toch opvallen dat Alex en Michaels signal steeds jammed worden?
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.quote:
Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor divisionquote:Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.
ik en juuist blij dat ze eruit is, stoorzender, maar jammer van dat zendertje in haar oor .... hoezo priveleven bij een promotiequote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Tegan het volgende:
En ook erg jammer dat Jaden dood is, dat had een mooie villain kunnen worden als Alex uit Division was gestapt.
dat denk ik ook, plus het zou dom zijn om 1 van de hoofdrolspelers met nog een onafgerond verhaal zo op die manier te laten verdwijnenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor division
Dat,quote:
Idd, dat sowieso niet. Maar er was een goede spanning opgebouwd. Ik denk misschien al dat Nikita het al wist dat er iets raars was met Alex, omdat ze een teken hadden afgesproken ofzo... Zeg maar het slechte alles is toch ok want ze wist het in het begin al plot. Zelfde tussen Percy en Michael, de enige reden dat ze Michael konden laten leven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat,
Al verwacht ik niet dat Nikita dood gaat in een serie die Nikita heet
Zal wel afleidings manoeuvre zijn om haar te wijzen op dat zendertje om haar nek (die hanger van alex)
Klopt, heb er na de laatste aflevering zin inquote:
Nee, maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Is er al iets bekend over een mogelijk seizoen twee?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als die niet vernieuwd word eet ik mijn klompen op!
Ja viel me ook al opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
ben benieuwd naar het 2de seizoen, tis btw altijd lachen wanneer percy weer eens faaalt"kill thrm both!"
zelfs met al zn agents tegelijk lukt het niet
grappig dat 'amanda' uit de originiele cast weer meespeelt in de remake
Dat was tof ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
grappig dat 'amanda' uit de originiele cast weer meespeelt in de remake
en dat deze aflevering op die manier verder zou gaan had ik wel verwacht, de serie heet niet voor niks nikita, zij gaat echt nog niet doodquote:
Daar sluit ik me wel bij aan...het ging me een beetje te snel. Ik heb ook gemist waarom Amanda nou Alex gewoon liet gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Ja, er zat lekker veel actie in, maar het leek meer op een 'we moeten in 45 minuten alle verhaallijnen proberen af te ronden' show. Het was me teveel. Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat komen, ik hoop wel dat er een seizoen 2 komt.
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me wel bij aan...het ging me een beetje te snel. Ik heb ook gemist waarom Amanda nou Alex gewoon liet gaan
Maar welk belang heeft zij daarbij? Kennelijk zodat ze hoofd kan worden van het nieuwe Division, omdat Percy afgezet gaat worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.
het was misschien wat te subtiel:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Om Percy te stoppen.... maar dat was wel raar zo ja.
Dood door 'shock'. En de slimme Percy trapt daarinquote:
Mooi hèquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dood door 'shock'. En de slimme Percy trapt daarin
Hebben ze de schrijvers van PrisonBreak ingehuurd?
quote:The CW renews 'Nikita,'
Freshman series Nikita is the femme of the hour. EW has learned that the series, which stars Maggie Q, has scored a second season pickup on The CW, less than one week after it enjoyed its first season finale.
Bron
Check!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
Goede start van het nieuwe seizoen. Die drones waren wel een beetje over de top maar wel heel tof.
Zou het niet erg vinden als dit het laatste seizoen is hoor. Ik vind dat veel series toch al te lang lopen. Liever twee knallende seizoenen dan vier slappe.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Glenn0 het volgende:
Sterk begin van het 2e seizoen!
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met Birkhoff en hoe ze hem bij de verhaallijn blijven betrekken.
Ratings daarentegen vallen sterk tegen, maar is ook niet heel gek wanneer het op een vrijdag wordt uitgezonden zonder lead-in. Ben bang dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden, zeker omdat Chuck binnenkort ook begint als directe concurrent op hetzelfde tijdstip.
Madeleinequote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Birkhoff was hilarisch. Had m'n twijfels om het tweede seizoen te gaan kijken, maar de eerste aflevering was best ok. Blijf voorlopig kijken.
Die oudere vrouw van Oversight (gespeeld door Alberta Watson), zou me niets verbazen dat dat Alex' moeder is. Percy hamerde erop, en het leek alsof ze een licht Russich accent had, maar het kan ook een dwaalspoor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |