WTF! Hierdoor kwam ik erachter dat T-bag blijkbaar ook al in La Femme Nikita zat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
Henry uit was een oude grijze man uit de originele La femme Nikita, hier is het een jonge donkerharige gozer die blijkbaar los schijnt te werken van division/section.
het viel me gewoon op
Kennelijk slechts voor één episode though.quote:Gastrollen
* Lawrence Bayne - Davenport
* Tobin Bell - Perry Bauer
* Cindy Dolenc - Kate Quinn
* Anais Granofsky - Carla
* Robert Knepper - Henry Collins
de young and improved henry is te zien op 1:20 in de afleveringquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
kheb nog geen henry gezien!
blijf dit een vermakelijke serie vinden trouwens
de oude henry heeft hele seizoenen meegespeelt hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef NotYou het volgende:
Kennelijk slechts voor één episode though.
De Henry die Robert Knepper speelde kennelijk maar 1 aflevering. Maar zelfs nu, jaren later, kun je die dan ook met geen mogelijkheid omschrijven als een "oude grijze man".quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
de oude henry heeft hele seizoenen meegespeelt hoor
Daar dacht ik gezien je omschrijving al aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
oeps, sorrie mensen!! ik haal mensen door elkaar; de oude grijze vent heette Walter (Don Francks)
[ afbeelding ]
maar de henry van nu doet het zelfde werk als de walter van toen![]()
Ik dacht dat walter henry heette in de originele nikita versie
Blasphemy!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Pilot van La Femme Nikita gezien en ik vind de nieuwe Nikita een veel leukere actrice.
Eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef byah het volgende:
Nog steeds de beste nieuwe serie van dit seizoen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef byah het volgende:
Nog steeds de beste nieuwe serie van dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Ik snap je post niet helemaal..quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Roces18 het volgende:
Het zijn toch allemaal remakes ofzo, ik heb ze niet gezien behalve de Nikita van Xena Warrior Princess.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat info over de komende ontwikkelingen:Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je haalt 2 series door elkaarquote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Roces18 het volgende:
Het zijn toch allemaal remakes ofzo, ik heb ze niet gezien behalve de Nikita van Xena Warrior Princess.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat info over de komende ontwikkelingen:Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik dacht alquote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je haalt 2 series door elkaar
hoe durf je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Pilot van La Femme Nikita gezien en ik vind de nieuwe Nikita een veel leukere actrice.
idd, it's getting old!quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Word wel tijd dat dat Jaden gedoe een keer afgelopen is.
die mag idd liever gister dan vandaag geelimineerd worden.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Zij (of haar verhaallijn) is idd een minpunt ja.quote:Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef dapluiz het volgende:
Ligt niet aan jou. Ik heb 'm net gezien: geweldige aflevering!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Nikita met de aflevering van deze week definitief haar bestaansrecht bewezen? Damn.Eerder was ik niet bijzonder onder de indruk van de serie maar als dit zo doorgaat zou 't nog wel eens iets kunnen gaan worden.
ik denk dat jij gewoon geilt op aziatische vrouwen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:38 schreef Ladyxima het volgende:
Net gekeken, en WOW! Deze serie is definitief tot een van mijn favorieten uitgegroeid
Dat zal het zijn..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef rubje het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon geilt op aziatische vrouwen...![]()
Mischien hebben de tv-makers dat gedaan voor kijkers die net inhaken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond de eerste paar afleveringen wel leuk maar nu begint het ERG eentonig te worden. Na episode 05 ben ik dan ook gestopt met kijken. Jammer dat ze telkens weer hetzelfde verhaal vertellen en niet zo een goede spanningsboog kunnen opbouwen.
dat is bij elke serie zoquote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer dat ze telkens weer hetzelfde verhaal vertellen en niet zo een goede spanningsboog kunnen opbouwen.
Ik ga een tijdje niet kjiken en dan tien afleveringen in één keer inclusief finalequote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef PirE het volgende:
Afgelopen week even de 1e 11 afleveringen gekeken, je moet wat als je griep hebt, en ik was aangenaam verrast. Leuke actie-serie die ook nog eens lekker wegkijkt, vanaf nu ga ik gewoon elke week kijken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, gezien alle positieve verhalen ga ik toch maar eens wat downloads aanzetten
Precies, het is wel vermakelijk toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Mikkie het volgende:
En het valt me niet tegen. Eerste tien afleveringen inmiddels gezien en het is het aanzien wel waard. Niet super, maar zeker niet zo erg als ik verwacht had!
Helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vond de laatste twee afleveringen minder. Hopelijk is het na de break weer top.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
quote:
Ze hadden jou daar als ugly boyneighbour moeten plaatsen. En dan hadden ze het verhaal zo kunnen laten gaan dat jij haar midden in de nacht een grote beurskrach zou komen geven, waarna ze wakker zou schrikken (want ja, ook zij houdt van geld ja tog, het is wel een vrouw ja tog, allemaal hoertjes ja tog!) en je met een schoksgewijze daling van het dak af zou pleuren, waardoor je gezicht ellendig lang langs de muur zou schrapen en je nog minder toonbaar zou worden voor de buitenwereld. Omdat the CW het hun kijkers niet aan willen doen om zolang naar zo'n jankukel te moeten kijken besluiten ze het script te wijzigen zodat Alex je daarna moet afschieten omdat je de meest nerdy agent van Division bleek te zijn waar Amanda al een flinke tijd vanaf wilde komen omdat je niet geschikt zou zijn voor het echte leven buiten Division.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
O god, ze moesten weer zonodig een "pretty boyneighbour" naast alex plaatsen. wordt het nu een chicklit serie?
kanker vrouwen.
Jij bent helemaal geen lurker!quote:
Wait, whut?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
kanker vrouwen.
Trouwens Division volgt iederen buiten maar heeft geen cameras binnen zodat alex malware kan installeren? Beetje vreemd.
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:06 schreef Tegan het volgende:
Was weer een toffe aflevering deze week. Dat Michael achter het geheim komt vind ik weer jammer en snel.
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond het juist tijd worden, nu gaat er een twist komen.
En ik begin Nikita steeds mooier te vinden.
Ja oke, maar d'r gezicht en haar danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
naar mijn smaak iets te ielig, maar ja, ik val ook niet op vrouwen dus wie weet komt het daardoor
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oke, maar d'r gezicht en haar dan.
Die buurman van Alex?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!
Het komt gewoon allemaal zo geforceerd over, al vanaf de eerste seconde dat die buurman in beeld kwam.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat heb jij tegen vrouwen ? nog nooit een relatie gehad zeker ?
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijkenquote:
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
Oja Boehoehoe vrouwen zijn er altijd slachtoffer met een dikke laag makeup op en perfekt getuite lippenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
ik zei niet dat het niet te volgen was, ik vond het gewoon nogal vaag met dat hallucineren enzo. Het sloeg nergens op imo.. ook niet echt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoezo vaag, was goed te volgen hoor.
Choque on itquote:
Dat doe ze hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |