ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oke, maar d'r gezicht en haar dan.
Die buurman van Alex?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ze heeft wel een mooi gezicht, dat ben ik wel met je eens... Qua mannelijk schoon valt deze serie trouwens wel tegen, er is weinig te spotten!
Het komt gewoon allemaal zo geforceerd over, al vanaf de eerste seconde dat die buurman in beeld kwam.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat heb jij tegen vrouwen ? nog nooit een relatie gehad zeker ?
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijkenquote:
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klinkt als Russisch/Amerikaanse Pr0n ? ik moet de meest recente afl. nog klijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zul je vast als bevredigend ervaren; van die stomme knappe vrouwen helemaal verneukt door de drugs en misbruikt door jan en alleman. Zal ze leren zo mooi te zijn!![]()
![]()
Oja Boehoehoe vrouwen zijn er altijd slachtoffer met een dikke laag makeup op en perfekt getuite lippenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
ik zei niet dat het niet te volgen was, ik vond het gewoon nogal vaag met dat hallucineren enzo. Het sloeg nergens op imo.. ook niet echt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hoezo vaag, was goed te volgen hoor.
Choque on itquote:
Dat doe ze hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |