abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95241559
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Fantastische episode _o_
Ja :)
wel onverwacht :o
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:35:34 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95248050
Iets minder gekus en al helemaal andere muziek, al was het 'The Bangles'. Dan was het nog effe beter geweest denk ik.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95248455
Ik snap alleen niet waarom dat hele stuk van Alex ertussen zat. Voegde echt niets toe.
pi_95252669
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Jaeger85 het volgende:
Fantastische episode _O_
:Y
Stukje van Alex en die buurjongen hadden ze idd wel weg kunnen laten.
pi_95255739
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.

Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
pi_95271388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat stukje zal wel een rol spelen in het verdere verhaal. Ik heb een vermoeden dat die buurjongen niet helemaal eerlijk is over wie hij is. Ik vond het wel heel toevallig dat ook hij geen familie meer heeft. Het zal me dus niks verbazen als hij straks een division agent blijkt te zijn.

Denk sowieso dat Alex nu een andere rol gaat krijgen, omdat Nikita met Michael een veel betere pion binnen division heeft.
Goed punt. Ik hoop dan dat ze nog iets gaan doen met Alex' legacy :).
  zondag 10 april 2011 @ 00:47:09 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95285470
Ik vind het vreselijk als amerikaanse tv-series sterke vrouwen neerzetten die kung-fu kunnen, met wapens kunnen omgaan, schijnbaar super intelligent en bekwaam. Maar als het om mannen gaat gaan die personages in ene draaien, rekken, moeilijk doen, is het minste greingste al reden voor tranen. Blech :r

Rot amerikanen, wat gaat er in hun hoofd om?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95285748
Je hebt het er maar moeilijk mee he?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95287558
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het vreselijk als amerikaanse tv-series sterke vrouwen neerzetten die kung-fu kunnen, met wapens kunnen omgaan, schijnbaar super intelligent en bekwaam. Maar als het om mannen gaat gaan die personages in ene draaien, rekken, moeilijk doen, is het minste greingste al reden voor tranen. Blech :r

Rot amerikanen, wat gaat er in hun hoofd om?
kutvrouwen ook altijd :r
  zondag 10 april 2011 @ 02:05:27 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95288315
Ja precies.
pi_95391646
quote:

dacht ik op een gegeven moment ook ja.. misschien heeft hij wel zo'n blackboxopdracht (hahah nu lijkt het wel topchef)..

Goede aflevering!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:18:26 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95391711
quote:

Hmm.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:31:55 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95866982
Ok, net de laatste 2 eps gekeken en de serie is toch wel achteruit aan t aan, ik geloof het allemaal niet meer zo. Het moet bijvoorbeeld toch opvallen dat Alex en Michaels signal steeds jammed worden?
Spoilers!
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:45:38 #239
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95867829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, net de laatste 2 eps gekeken en de serie is toch wel achteruit aan t aan, ik geloof het allemaal niet meer zo. Het moet bijvoorbeeld toch opvallen dat Alex en Michaels signal steeds jammed worden?
Zulke zaken vielen mij ook al op. De plotholes worden te groot, ben ik bang.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_96195168
Jammer dat alles weer moet uitkomen meteen nu dat Amanda het weet ;( .

Ik vond de plotholes niet zo storend. Zo vaak is Michael nu niet bij Nikita. Eerder nooit.

Wel jammer dat Alex zo geforceerd een relatie kreeg met Nathan. De serie was juist zo sterk omdat het twee sterke single vrouwen waren...

En ook erg jammer dat Jaden dood is, dat had een mooie villain kunnen worden als Alex uit Division was gestapt.
pi_96195234
Gaat wel erg hard nu..alles komt al uit..net alsof er maar 1 seizoen was gepland..

Zal Michael terug bij Nikita komen en Division achter zicht laten/bestrijden: JA
Zal Alex ontdekt worden: JA
Zal de relatie tussen Alex en Jayden tot een climax komen: JA

Alleen dat geneuzel met die black boxes is nog open :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 mei 2011 @ 01:28:42 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96195892
Zal Alex nu direkt worden geexecuteerd denken jullie?
pi_96195964
Nee.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 1 mei 2011 @ 01:35:17 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96196068
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Nee.
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.
pi_96196779
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom dan niet, want zij heeft behoorlijk veel Division operaties om zeep geholpen.
Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor division :Y
pi_96197974
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Tegan het volgende:
En ook erg jammer dat Jaden dood is, dat had een mooie villain kunnen worden als Alex uit Division was gestapt.
ik en juuist blij dat ze eruit is, stoorzender, maar jammer van dat zendertje in haar oor .... hoezo priveleven bij een promotie :')
pi_96198035
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:09 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik denk dat ze haar gaan "ondervragen", en dan komt Michael haar redden en gaan ze alle 3 op de vlucht voor division :Y
dat denk ik ook, plus het zou dom zijn om 1 van de hoofdrolspelers met nog een onafgerond verhaal zo op die manier te laten verdwijnen
in de originele nikita was ze denk ik wel afgemaakt
pi_96445709
Dat einde van de nieuwe ep :o .
pi_96446562
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef Tegan het volgende:
Dat einde van de nieuwe ep :o .
ja oei spannende cliffhanger
pi_96446729
Volgende week finale geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo