quote:The CW renews 'Nikita,'
Freshman series Nikita is the femme of the hour. EW has learned that the series, which stars Maggie Q, has scored a second season pickup on The CW, less than one week after it enjoyed its first season finale.
Bron
Check!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:
''Btw, Birkhof is not working with us.''
Goede start van het nieuwe seizoen. Die drones waren wel een beetje over de top maar wel heel tof.
Zou het niet erg vinden als dit het laatste seizoen is hoor. Ik vind dat veel series toch al te lang lopen. Liever twee knallende seizoenen dan vier slappe.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Glenn0 het volgende:
Sterk begin van het 2e seizoen!
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met Birkhoff en hoe ze hem bij de verhaallijn blijven betrekken.
Ratings daarentegen vallen sterk tegen, maar is ook niet heel gek wanneer het op een vrijdag wordt uitgezonden zonder lead-in. Ben bang dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden, zeker omdat Chuck binnenkort ook begint als directe concurrent op hetzelfde tijdstip.
Madeleinequote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Birkhoff was hilarisch. Had m'n twijfels om het tweede seizoen te gaan kijken, maar de eerste aflevering was best ok. Blijf voorlopig kijken.
Die oudere vrouw van Oversight (gespeeld door Alberta Watson), zou me niets verbazen dat dat Alex' moeder is. Percy hamerde erop, en het leek alsof ze een licht Russich accent had, maar het kan ook een dwaalspoor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |