abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96837407
Ik vond het een fucking vette finale!
  zondag 15 mei 2011 @ 18:02:44 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96848598
Volgens mij is Amanda gewoon ingezet als pion van Oversight en liet ze daarom Alex gaan om haar weer op te kunnen pakken. Psychologisch spelletje van zowel Amana als Oversight en naieve Alex trapt er weer in.
Aardige finale, ben wel benieuwd naar volgend seizoen.
Spoilers!
pi_96849624
Mooie finale.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:13 #279
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_96969039
quote:
The CW renews 'Nikita,'

Freshman series Nikita is the femme of the hour. EW has learned that the series, which stars Maggie Q, has scored a second season pickup on The CW, less than one week after it enjoyed its first season finale.

Bron
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_96971569
*O*
pi_96974149
Vond aflevering 19 echt geen doorkomen aan (dat was die met dat lab met dan nerve toxin) maar de laatste 3 heb ik er vanavond doorheengejaagd en vond ik wel heel spannend! Opeens ging het wel heel hard, maar toch! Ben benieuwd naar seizoen 2 :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96989976
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond het een fucking vette finale!
Check!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97556865
Ben net door seizoen 1 heen.
Een vraagje: waarom wil Nikita die laatste blackbox nu niet vernietigen?
pi_97558185
Ze gaan nu proberen de dingen die Division fout heeft gedaan proberen goed te maken...
Be brave. Be kind.
pi_97562273
Blijkbaar gaat seizoen twee worden dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97822132
Net de laatste 2 afleveringen bekeken.

Ik snap niet waarom die CIA agent, die contra-spioneerde, zich zo opofferde voor Nikita. Of ben ik een gedeelte van de verhaallijn even kwijt?
pi_102325490
Nieuwe seizoen is begonnen en gelijk erg goed. De aflevering begon een beetje traag maar aan het einde was het erg tof. Ook de twist die aan het einde werd geintroduceerd van seizoen 1 heeft erg goed gewerkt.

En ik moet zeggen dat ik erg moest lachen om Birkhoff.
pi_102332538
''Btw, Birkhof is not working with us.'' :D

Goede start van het nieuwe seizoen. Die drones waren wel een beetje over de top maar wel heel tof.
pi_102332608
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:

Die was leuk ja _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102341583
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Jaeger85 het volgende:

Goede start van het nieuwe seizoen. Die drones waren wel een beetje over de top maar wel heel tof.
:D idd die was lachen!

Goeie eerste aflevering, ik vond het tof. Nikita nam Alex aardig onder handen haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_102358782
Sterk begin van het 2e seizoen!
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met Birkhoff en hoe ze hem bij de verhaallijn blijven betrekken.

Ratings daarentegen vallen sterk tegen, maar is ook niet heel gek wanneer het op een vrijdag wordt uitgezonden zonder lead-in. Ben bang dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden, zeker omdat Chuck binnenkort ook begint als directe concurrent op hetzelfde tijdstip.
pi_102365569
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Glenn0 het volgende:
Sterk begin van het 2e seizoen!
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met Birkhoff en hoe ze hem bij de verhaallijn blijven betrekken.

Ratings daarentegen vallen sterk tegen, maar is ook niet heel gek wanneer het op een vrijdag wordt uitgezonden zonder lead-in. Ben bang dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden, zeker omdat Chuck binnenkort ook begint als directe concurrent op hetzelfde tijdstip.
Zou het niet erg vinden als dit het laatste seizoen is hoor. Ik vind dat veel series toch al te lang lopen. Liever twee knallende seizoenen dan vier slappe.
pi_102368181
Birkhoff was hilarisch. Had m'n twijfels om het tweede seizoen te gaan kijken, maar de eerste aflevering was best ok. Blijf voorlopig kijken.

Die oudere vrouw van Oversight (gespeeld door Alberta Watson), zou me niets verbazen dat dat Alex' moeder is. Percy hamerde erop, en het leek alsof ze een licht Russich accent had, maar het kan ook een dwaalspoor zijn.
pi_102369255
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Birkhoff was hilarisch. Had m'n twijfels om het tweede seizoen te gaan kijken, maar de eerste aflevering was best ok. Blijf voorlopig kijken.

Die oudere vrouw van Oversight (gespeeld door Alberta Watson), zou me niets verbazen dat dat Alex' moeder is. Percy hamerde erop, en het leek alsof ze een licht Russich accent had, maar het kan ook een dwaalspoor zijn.
Madeleine :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103063467
De 3e aflevering was best goed. Ik begrijp dat de kijkcijfers slecht zijn. Dat is jammer, want tot nu toe bevalt dit seizoen mij wel.

Birkhoff is trouwens ook tof dit seizoen :)
pi_103356884
Godverre wat een heerlijke serie.
In één week er doorheen gejaagd.

Aflevering 4 was ook weer goed, ben fan van Ari _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:53:03 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103425901
Wie had ook gelijk door dat amanda en die nieuwe josti die ruzie stageden om alex zover te krijgen? Ik snap niet dat een figuur als Alex alles doorziet maar zoiets niet :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103426476
Ik heb alleen nog de eerste twee eps gezien van dit seizoen. Toen merkte ik dat ik er helemaal niet goed inzat dus nu even een keer goed voor de eerste vijf eps gaan zitten :).
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:17:48 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103426881
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103631178
Kijkt iemand dit nog? Ik ben bij ep 3 nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')