Seriously?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
18? Waarom heb ik je altijd aangezien voor een wijze, huiselijke Fok!mama?!
Word er claustrofobisch van, alsof ik gevangen zit. Helemaal gelijk, moet inderdaad wel los ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitVeel mensen snappen dat niet... grmbl
Als ik in een hotel slaap dan trek ik die altijd los zodra ik incheck en de kamer in kan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los
Ach, daar heb je beide last van, plus dat ik dan toch te slaperig ben om dat te beseffenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dan die ochtend adem.
Dat wordt maar op 1 manier gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m dan altijd subtiel n beetje wakker maken, omdat ik dat zon leuk gezicht vind
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schijt aan ochtendademgewoon n lieve goeiemorgenzoen
met je koude voeten tegen zijn warmequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker zo'n warm lichaam tegen je aan.
Precies,je hebt er tenslotte beiden last van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Haha, weet ik het. Misschien komt het dan door je gekleurde naam.. dat ik een mod automatisch met een oudere associeer, terwijl het meerendeel scholier is ..quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met je koude voeten tegen zijn warme
en als ik iemand lief vind vind ik m toch niet gauw viesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,je hebt er tenslotte beiden last van.
Rot op met je koude potenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Maar niet in 1 keer Hup zo die kouwe poten er tegenaan, gewoon geleidelijk pls..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat doe je maar als je getrouwd bent en zulks...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
Lekker zo'n warm lichaam tegen je aan.
Jij misschien, ik ben altijd klaarwakker als ik eenmaal wakker ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, daar heb je beide last van, plus dat ik dan toch te slaperig ben om dat te beseffen![]()
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem welquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nah, ik ben de jongste mod volgens mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, weet ik het. Misschien komt het dan door je gekleurde naam.. dat ik een mod automatisch met een oudere associeer, terwijl het meerendeel scholier is ..
ja wel met liefde enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet in 1 keer Hup zo die kouwe poten er tegenaan, gewoon geleidelijk pls..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe je maar als je getrouwd bent en zulks...
Als je eerst 20x uit bed stapt dan komt er heul geen zoen.. Wanrt na die 2e keer ben ik vast al lang en breed wakker..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zoenen 's ochtends nooit zo heel geweldig. Maar ik ren zodra ik wakker word ook al naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. En dan val ik weer in slaap en dan ren ik weer naar de badkamer en dan val ik weer in slaap en dan worden we beide wakker en dan zoenen. En dat zit ik zo van "Kut! was ik nou maar eerst naar de badkamer gegaan"
Niks mis mee. Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ik iemand lief vind vind ik m toch niet gauw viesheel gek is dat
Je moet ook wakker zijn om te zoenen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je eerst 20x uit bed stapt dan komt er heul geen zoen.. Wanrt na die 2e keer ben ik vast al lang en breed wakker..
neuhquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem wel
Smint naast t bed leggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jij misschien, ik ben altijd klaarwakker als ik eenmaal wakker ben.
[..]
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem wel
Maar als je samen knoflook hebt gehad heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh![]()
tenzij n onwijze knoflookwalm of n alcoholkaterlucht, zoen ik altijd![]()
maar ik ben dan ook n klefbek hoorwil altijd wel zoenen en knuffelen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
Hallo singletjes, daar ben ik weer na een werkweek van minstens 70 uur.
Sowieso, zoenen en knuffelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh![]()
tenzij n onwijze knoflookwalm of n alcoholkaterlucht, zoen ik altijd![]()
maar ik ben dan ook n klefbek hoorwil altijd wel zoenen en knuffelen
Ja ok.. Maar dat ben ik vrij snel.. ws de eerste keer dat je eruit zou stappen al..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet ook wakker zijn om te zoenen.
Dat hangt er nogal vanaf wat je de vorige avond hebt gegeten en gedronken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef YipYip het volgende:
Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker worden
Jeweettog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
RealZeusis in tha housaaaaaaaaah
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok.. Maar dat ben ik vrij snel.. ws de eerste keer dat je eruit zou stappen al..
oh jawelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als je samen knoflook hebt gehad heb je daar geen last van.
Ahaa..okee,,ook wat geleerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben de jongste mod volgens mij.
Hey bloembollen trucker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
Hallo singletjes, daar ben ik weer na een werkweek van minstens 70 uur.
Het ergste is het nog als je niets hebt gegeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf wat je de vorige avond hebt gegeten en gedronken...
Nee schat, dan stink je samen uit je bek en dat heft elkaar in het geval van knoflook op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh jawelknoflook smorgens is echt killing
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
Dat kan ik niet, als ik wakker ben dan ben ik ook wakker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.
Dan ben ik er zo eentje die dan gaat liggen kijken hoe je opnieuw inslaapt en dan zelf ook weer induttenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.
Ik kan nooit aan 1 stuk door slapen bij andere mensen. Word sowieso 1 keer wakker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Ben t wel met J-K eens, als je voor de zoveelste keer eruit stapt, ben ik ook wakker. Ga ik wel douchen aankleden en doen wat ik die dag moet doen
Iedereen heeft een slechte adem 's ochtends, het hangt alleen van de persoon af of je t merkt of nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker worden
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straksquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jeweettog.![]()
Ik wacht met smart op mijn eerste loonstrookje.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee schat, dan stink je samen uit je bek en dat heft elkaar in het geval van knoflook op.
*slaat deken open*quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
Ik zou het bij jou wel merkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen heeft een slechte adem 's ochtends, het hangt alleen van de persoon af of je t merkt of niet
J.P. Chenet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook. En bloemen en planten en vanmiddag reden we met wijn terug.
Jawel, over een paar week is het hier feestweek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straks
Beter nog, je hebt geen tijd om het uit te geven want je moet door werken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straks
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerd![]()
Wat ik zeg: als je SAMEN knoflook gehad hebt ruik je het niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerd![]()
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoortquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chill.
Maar iedereen komt hier uit Rotterdam? Dolle boel ..
Heul nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ook
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
Nou, Myraela en consorten..er zijn hier genoeg Fok!kers die ook alleen slapen..dus hossel wat over en weer zou ik zeggen..
jawelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik zeg: als je SAMEN knoflook gehad hebt ruik je het niet.
Scheelt, ik bij jou niet, zorg voor die tijd wel dat ik t bed niet in gaquote:
Ik ben er trouwens redelijk imuum voor, die lucht.. ex en haar familie aten het zo goed als elke dag wel.. Na 2 jaar rook ik het nieteens meer als je dan in bed kroop of 's morgens..quote:
Knoflooksaus van de plaatselijke shoarmaboer.quote:
Alleen in pasta, turkse pizza of durum. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ook
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.
kloptquote:
Ik woon ook niet in R'dam... wel in Den Haag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef -Engel- het volgende:
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoort
Ik gooi het niet zo snel overal doorheen. Mijn moeders vriend kan het echt niet uitstaan. Maar ik vind het zo heerlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens redelijk imuum voor, die lucht.. ex en haar familie aten het zo goed als elke dag wel.. Na 2 jaar rook ik het nieteens meer als je dan in bed kroop of 's morgens..
Beter,meer ruimte voor mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt, ik bij jou niet, zorg voor die tijd wel dat ik t bed niet in ga
Apart.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelwant ex en ik aten toch t zelfde! aioli enzo
![]()
![]()
love it, maar damn
de volgende ochtend
Ah, een mede-(ver)stander.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoort
Waar woon jij ookalweer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.
Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik gebruik altijd van die knoflookprut uit n potje, gepeld en gepureerd zeg maardie lucht als je dat putje opendoet
Voor een Fok!relatie mag je best wat meer moeite doen he..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.
Ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trwswil nog steeds n keer hier eten http://www.restaurantlook.nl/
wie gaan er mee
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woon jij ookalweer?Noorden toch?
Wassen met zout en/of citroen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.
Ik. Als ik geld heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trwswil nog steeds n keer hier eten http://www.restaurantlook.nl/
wie gaan er mee
ja iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.
dat word je welkom in rotterdam meet wijn avondjequote:
Beetje moeite doen he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Als enige single. De rest hosselt wat af en spreekt maar af maar ik woon te ver.
Uit een potje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik gebruik altijd van die knoflookprut uit n potje, gepeld en gepureerd zeg maardie lucht als je dat putje opendoet
Vrolijk deuntjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
Dit is een bescheiden hitje in Frankrijk en ik vind het vrolijk:
Ach, ik ben niet lastig, als jij knoflook of knoflooksaus wilt eten dan doe je dat, mij een bietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi het niet zo snel overal doorheen. Mijn moeders vriend kan het echt niet uitstaan. Maar ik vind het zo heerlijk.
Dit is Nederland. Patje en ik waren binnen ern uur en drie kwartier in Deventer vanuit waalwijk. Je bent zo ergens anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Als enige single. De rest hosselt wat af en spreekt maar af maar ik woon te ver.
Ik heb de pech dat mijn oordoppen vaak wat te hard staan. Want volgens mij word ik behoorlijk vaak door chicks nagefloten, maarja, ik hoor ze niet of niet op tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.
DIE LUCHT!!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Evie het volgende:
Meestal dan neem ik 's morgens 5 a 6 teentjes knoflook en dan spoel ik het weg met uiensoep!
Dan nog is het niet handig te plannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje moeite doen he.Ik moest 4 uur reizen.
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet lastig, als jij knoflook of knoflooksaus wilt eten dan doe je dat, mij een biet![]()
Vergeleken bij die havenlui die ik met m'n werk vervoer ruikt dat echt nog als charmante parfum![]()
Mja, is ook een kwestie van perceptie. Knoflook vind ik niet echt stinken, uien zijn veel penetranter.... IMO.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat mijn oordoppen vaak wat te hard staan. Want volgens mij word ik behoorlijk vaak door chicks nagefloten, maarja, ik hoor ze niet of niet op tijd.
Echt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das voor mij bijna op loopafstand!
Ligt er echt aan of het enorm aanwezig is of niet.. Volgensmij krijg ik het alleen weg wanneer het verwerkt zit in een gerecht.. Of Naanbrood..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.Zo ben ik dan weer wel. Tenzij we het samen eten.
Daar let ik ook op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.Zo ben ik dan weer wel. Tenzij we het samen eten.
nou, dan zijn we al met 3quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das voor mij bijna op loopafstand!
Mijn moeder kookt echt inspiratieloos zonder kruiden en dat soort dingen. Dus ik hoef me er alleen maar zorgen over te maken als ik zelf kook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar let ik ook op.Dat was best kut toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn stiefvader flikkert het ook door de macaroni en daar dacht ik dus niet altijd aan.
Doe maar Google Mapsen.. Coolhaven - 's Gravendijkwal..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Dan gaan we daar eens eten.Ik moet wel even sparen. Ik hoop dat ik mee mag doen aan een medisch onderzoek en dan krijg ik geld. Maar nu ben ik blut.
Waar ze pillen, of placebos, op je uittesten met mogelijke bijwerkingen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Dan gaan we daar eens eten.Ik moet wel even sparen. Ik hoop dat ik mee mag doen aan een medisch onderzoek en dan krijg ik geld. Maar nu ben ik blut.
Oeps, even in de warquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is niet van Evers, maar van Gerard Ekdom.
Ik ging vroeger altijd naar metro coolhaven om naar school te gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar Google Mapsen.. Coolhaven - 's Gravendijkwal..
Ach, knoflook is zowat een basisingrediënt van elke keuken. Dat jullie Hollanders alleen maar peper en zout gebruiken kan ik ook niet helpen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
Daar let ik ook op.Dat was best kut toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn stiefvader flikkert het ook door de macaroni en daar dacht ik dus niet altijd aan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is niet van Evers, maar van Gerard Ekdom.
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Ja. Ik ben wanhopig naar geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar ze pillen, of placebos, op je uittesten met mogelijke bijwerkingen?
Mijn moeder ook. Maar mijn stiefvader dus niet. Gaan we barbecuen , dan staat hij een halve dag vlees te marineren en te kruiden en met Kerst staat hij vanaf 11 uur in de keuken en dan loop je kwijlend door hun huis.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt echt inspiratieloos zonder kruiden en dat soort dingen. Dus ik hoef me er alleen maar zorgen over te maken als ik zelf kook.
Als ik mee ga wil ik sowieso wel geld hebben dat ik zou het nodig zijn zou kunnen betalen. Ik ben te onzeker anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..
23e als het goed is weer loon
Player.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..
23e als het goed is weer loon
Hogeschool aan de G.J de Jonghweg? Daar heeft Lotusss ook gezeten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar metro coolhaven om naar school te gaan.
Je kan ook mijn persoonlijke slaaf worden.. Mrs. Slavequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ben wanhopig naar geld.En ik vertrouw het wel.
Nee, de Hogeschool aan de Pieter de Hoochweg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hogeschool aan de G.J de Jonghweg? Daar heeft Lotusss ook gezeten!
Dit stukje vond ik hilarisch, ik was aan het werk en ik kon de vrachtwagen amper op de weg houden van het lachen.quote:
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.quote:
Mja I know. Maar als ik toegelaten word lig ik sowieso een maand intern, dus dan houden ze het wel in de gaten. En het is al een goed medicijn, ze gaan alleen kijken hoe het werkt samen met de pil.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook mijn persoonlijke slaaf worden.. Mrs. Slave![]()
Nee, maar ik zou het je niet aanraden. Is toch wel een risicootje he.. aflevering van Two and a half Men is mooi, dan doet Alan aan zo n onderzoek mee...gaat hem goed af..
Hmm, ik ken alleen die aan de Jonghweg.. De Hooghweg loopt hier achter..maar daar zit toch geen hogeschool? Alleen een VWO ding..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de Hogeschool aan de Pieter de Hoochweg.
+1quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]En hoeveel vrouwen heeft dat je al opgeleverd?
Ahaa.. en je ouders staan hierachter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja I know. Maar als ik toegelaten word lig ik sowieso een maand intern, dus dan houden ze het wel in de gaten. En het is al een goed medicijn, ze gaan alleen kijken hoe het werkt samen met de pil.
Als mijn werkweken zo blijven ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.
Tegenover het middelbaar onderwijs voor toneel. Zit een hogeschool instituut. Klein gebouw, oud pand, met het groene koepeltje op de toren. Zitten maar een paar lokalen. Super tof. Iedereen kent iedereen. Kan echt niet wachten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ken alleen die aan de Jonghweg.. De Hooghweg loopt hier achter..maar daar zit toch geen hogeschool? Alleen een VWO ding..
Kom jij t niet ff brengen dan?quote:
Ekstra weekend is altijd geweldig om te luisterenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit stukje vond ik hilarisch, ik was aan het werk en ik kon de vrachtwagen amper op de weg houden van het lachen.
Als jouw werkweken zo blijven, kan je t ook niet uitgevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als mijn werkweken zo blijven ik ook niet.
Mijn moeder vindt alles prima.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa.. en je ouders staan hierachter?
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ekstra weekend is altijd geweldig om te luisteren
Jawel, als het goed is lopen mijn werkweken van maandagavond tot vrijdag rond de middag dus dan wel. Alleen is het een beetje druk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw werkweken zo blijven, kan je t ook niet uitgeven
Ja maar ik had dure uitgaves deze maand en zulks!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hij moet wachten op z'n loon doet daar dan weer afbreuk aan. Een echte playert hoeft daar namelijk niet op te letten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn vader is best wel streng en zo.
Dit kwam over als: Ach, die trut geeft niks om mij. Dan doe ik alles maar op mijn eigen manier. Sterf!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt alles prima.
wie????quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Skippy22 is echt een man voor jou.
Neehoor, mijn moeder is tevens mijn beste vriendin soms. Maar ze is wel makkelijk. En ze komt uit de medische sector, dus ze vind het ook niet zo eng. Ze probeert mij niet meer te bemoederen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit kwam over als: Ach, die trut geeft niks om mij. Dan doe ik alles maar op mijn eigen manier. Sterf!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn echte papa heeft al 2 jaar niets van zich laten horen.
Heb je nog wel een halve bak B&J dan?quote:
Wat een... hmmzzz...quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn echte papa heeft al 2 jaar niets van zich laten horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenover het middelbaar onderwijs voor toneel. Zit een hogeschool instituut. Klein gebouw, oud pand, met het groene koepeltje op de toren. Zitten maar een paar lokalen. Super tof. Iedereen kent iedereen. Kan echt niet wachten.
Wel een mooi liedje.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een... hmmzzz...4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
quote:
nee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nog wel een halve bak B&J dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maar![]()
Terug naar de brug lopen en dan rechts het trappetje af, naar Verwij lopen.. 30c en dan bel je aan
Wat schuift t?quote:
Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, mijn moeder is tevens mijn beste vriendin soms. Maar ze is wel makkelijk. En ze komt uit de medische sector, dus ze vind het ook niet zo eng. Ze probeert mij niet meer te bemoederen.
Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ben ik volgend jaar al weer vergeten als ik er weer heen moet.
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet...
Maargoed. Leuk dat je met je mama wel een goede band hebt.
Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapen
Dat lijkt me best vervelend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Evie het volgende:
[..]
verzin maar wat.. en dan ga ik daar wel of niet op in![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten.![]()
"
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama.
Mooi nrquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ultieme liefdesliedje vind ik nog altijd deze:
Maar je bedoelt het wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt
Jij vreet een compleet aanrecht op?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien.
En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it.
Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
* zit met hand onder het gezicht.\
Oh ja.Ik moet me morgen ook maar even scheren.
Ik zal het onthouden. Merci.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt
Ja, dat is helaas een waarheid als eenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Catkiller het volgende:
De ene vader is de ander niet, eigenlijk is het ook een schande hoe makkelijk vaders hem er tussenuit kunnen knijpen wanneer ze die drang hebben
Hij heeft geen eens een extra kussenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Ik niet. Ik ben een man en ik heb een scheerapparaat. Ik ga mijn gezicht toch niet laten ontharen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderen
Yay, ik ben een FOK!mama.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien.
En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it.
Hang af van het waar wat erop ligtquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij vreet een compleet aanrecht op?
Ik heb dat met deze van Van Morrison...quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik kan niet goed uitleggen waarom ik het het ultieme liefdesliedje vind.
Heul nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Het echte hosselen gaat via pmquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Jat er wel 1 van broertje.. Dan neemt zijn neukertje maar d'r eiges mee..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft geen eens een extra kussen![]()
Toch?
+ msn/sms/FaBo/FoBo, hoe minder publiek hoe beterquote:
Ik kan niet bannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband
.
Mijn dochter bedoel je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband
.
Ja, maar dat zijn de eckte bazen. Kunu is pas een baas. Hij moet nog wat meer respect/streetrep krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen.
Daar heb ik weer niks mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb dat met deze van Van Morrison...
Wij zijn pro's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef erikkll het volgende:
dit topic gaat echt belachelijk snel!
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaanquote:
Ben ik niet goed genoeg voor je!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Boudibou het volgende:
[..].. ik sta open voor adoptie. Ouder kan mij niet genoeg ondersteunen.
gaan we fixen binnenkortquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ja die is ook erg mooi...en oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik weer niks mee.Maar jij bent ook ouder.
Dit oude nummer vind ik wel weer heel mooi:
Echt een nummer om met elkaar lekker te schuivelen.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, de truuk is dat jij niets doet.. de dames sturen je wel PM's.. of whatever.
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ik wil geen golddiggers, ik wil lieve en geile meisjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaan
dan zijn al jouw ribben nog heelquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, boeiend? Je hebt mij toch al als FOK! vader.
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je!?
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geldquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.
Ow... hmm, mij dus wel. En FoBo reacties en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef RealZeus het volgende:Die sturen mij heul geen pm's.
![]()
Niet uit zichzelf tenminste.
Ja maar je praat zo schattig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
dat zijn je looksquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geld![]()
Of leen wat van mams?
Das Discriminazi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.
Impliceer je nu dat ik homo ben?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.Maar moderne tijden he, 2 papa's kan.
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!
Komen er al wat moedergevoelens los?
Dan heb ik ook nog wel een foute.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is ook wel liefheeft m redelijk hoog nederlandstalig gevoel haha maar ik vind m wel leuk
Uhhhhh..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Implliceer je nu dat ik homo ben?
Mijne zijn daar heel anders in..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.
oh brrrr haal het wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een foute.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn al jouw ribben nog heelmazzelaar
Zelfs nog van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is een nummer uit de 60's.
nou zegquote:
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne zijn daar heel anders in..
Ouder hebben een deelv an m'n nieuwe spullen betaald.. En ik betaal het terug op m'n eigen manier.. (Neem ze mee uit eten ofzo e.d.)
Stiekem vind ik het een leuk liedje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh brrrr haal het weg![]()
jij wil mij zijn ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |