Mooi nrquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ultieme liefdesliedje vind ik nog altijd deze:
Maar je bedoelt het wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt
Jij vreet een compleet aanrecht op?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien.
En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it.
Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
* zit met hand onder het gezicht.\
Oh ja.Ik moet me morgen ook maar even scheren.
Ik zal het onthouden. Merci.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt
Ja, dat is helaas een waarheid als eenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Catkiller het volgende:
De ene vader is de ander niet, eigenlijk is het ook een schande hoe makkelijk vaders hem er tussenuit kunnen knijpen wanneer ze die drang hebben
Hij heeft geen eens een extra kussenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Ik niet. Ik ben een man en ik heb een scheerapparaat. Ik ga mijn gezicht toch niet laten ontharen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderen
Yay, ik ben een FOK!mama.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien.
En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it.
Hang af van het waar wat erop ligtquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij vreet een compleet aanrecht op?
Ik heb dat met deze van Van Morrison...quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik kan niet goed uitleggen waarom ik het het ultieme liefdesliedje vind.
Heul nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Het echte hosselen gaat via pmquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Jat er wel 1 van broertje.. Dan neemt zijn neukertje maar d'r eiges mee..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft geen eens een extra kussen![]()
Toch?
+ msn/sms/FaBo/FoBo, hoe minder publiek hoe beterquote:
Ik kan niet bannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband
.
Mijn dochter bedoel je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |