abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86560987
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:08 schreef Evie het volgende:

[..]

o dacht meer aan andersom... 8-)
Heb je nog wel een halve bak B&J dan? :{w
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86560990
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn echte papa heeft al 2 jaar niets van zich laten horen.
Wat een... hmmzzz...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86560996
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tegenover het middelbaar onderwijs voor toneel. Zit een hogeschool instituut. Klein gebouw, oud pand, met het groene koepeltje op de toren. Zitten maar een paar lokalen. Super tof. Iedereen kent iedereen. Kan echt niet wachten.
Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maar :Y

Terug naar de brug lopen en dan rechts het trappetje af, naar Verwij lopen.. 30c en dan bel je aan :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561011
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef littledrummergirl het volgende:
O+
Wel een mooi liedje. :Y
pi_86561018
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat een... hmmzzz...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
pi_86561019
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wel een mooi liedje. :Y
:Y klopt, is lief
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561020
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heb je nog wel een halve bak B&J dan? :{w
nee! :P Waar blijft mn bier nu? :9 ~O>
dus
pi_86561025
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Oh daar, net voorbij de rotonde zeg maar :Y

Terug naar de brug lopen en dan rechts het trappetje af, naar Verwij lopen.. 30c en dan bel je aan :Y
:') Dat ben ik volgend jaar al weer vergeten als ik er weer heen moet. :D
pi_86561038
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Evie het volgende:

[..]

nee! :P Waar blijft mn bier nu? :9 ~O>
Wat schuift t? :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86561043
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:

[..]



Neehoor, mijn moeder is tevens mijn beste vriendin soms. Maar ze is wel makkelijk. En ze komt uit de medische sector, dus ze vind het ook niet zo eng. Ze probeert mij niet meer te bemoederen.
Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet.. :P .

Maargoed. Leuk dat je met je mama wel een goede band hebt.
pi_86561045
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

:Y klopt, is lief
Het ultieme liefdesliedje vind ik nog altijd deze:

  zaterdag 18 september 2010 @ 01:12:40 #212
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_86561049
Was errug gezellig met Spezza... :9~
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_86561052
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wat schuift t? :7
Naderhand? Lege kratten waarschijnlijk. :')
pi_86561053
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:

[..]



:') Dat ben ik volgend jaar al weer vergeten als ik er weer heen moet. :D
Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapen ^O^
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561054
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hmm..mijn vooroordelen kloppen vandaag niet.. :P .

Maargoed. Leuk dat je met je mama wel een goede band hebt.
Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama. :D
pi_86561056
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wat schuift t? :7
verzin maar wat.. en dan ga ik daar wel of niet op in :P ~O>
dus
pi_86561057
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Lotusss het volgende:
Was errug gezellig met Spezza... :9~
:D WTF?
pi_86561062
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Lotusss het volgende:
Was errug gezellig met Spezza... :9~
Ik had 't met Engel ook gezellig! :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561065
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Niet als je in de tussentijd een paar keer hier bent blijven slapen ^O^
Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten. :9~ :9~ " :')
pi_86561070
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
4 jaar niet gezien, 2 jaar niets gehoord.
Ach, mensen maken keuzes he. Ik heb ook niet altijd even open gestaan voor contact, ik stond niet achter de keuzes die hij maakte.
Dat lijkt me best vervelend.

Dat klopt ja. En dat kan. Maar goed, de belangen van mijn dochter staan altijd op nummer 1.
pi_86561078
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Evie het volgende:

[..]

verzin maar wat.. en dan ga ik daar wel of niet op in :P ~O>
})
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86561086
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

})
?
dus
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:16:04 #223
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86561090
De ene vader is de ander niet, eigenlijk is het ook een schande hoe makkelijk vaders hem er tussenuit kunnen knijpen wanneer ze die drang hebben :N
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86561092
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:

[..]



Dat klinkt als "Ik geef je de nacht om nooit te vergeten. :9~ :9~ " :')
Dat zeg ik toch niet :') Ik zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561094
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:

[..]



Hahaha, helaasch. Ik was ookal geen wijze FOK!mama. :D
Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien :@ .

En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it. :)
pi_86561096
* zit met hand onder het gezicht.\

Oh ja. :') Ik moet me morgen ook maar even scheren. :')
pi_86561097
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het ultieme liefdesliedje vind ik nog altijd deze:

Mooi nr :Y
What is understood,need not be discussed...
pi_86561107
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Ik zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt :Y
Maar je bedoelt het wel. :6
pi_86561115
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien :@ .

En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it. :)
Jij vreet een compleet aanrecht op? :?
pi_86561116
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
* zit met hand onder het gezicht.\

Oh ja. :') Ik moet me morgen ook maar even scheren. :')
Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderen :')
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561118
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Ik zeg gewoon dat als je thuis eens weg wilt je hier terecht kunt :Y
Ik zal het onthouden. Merci. :*
pi_86561124
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Catkiller het volgende:
De ene vader is de ander niet, eigenlijk is het ook een schande hoe makkelijk vaders hem er tussenuit kunnen knijpen wanneer ze die drang hebben :N
Ja, dat is helaas een waarheid als een ):O .
pi_86561125
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
pi_86561128
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef YipYip het volgende:

[..]

Mooi nr :Y
Ja, en ik kan niet goed uitleggen waarom ik het het ultieme liefdesliedje vind.
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:18:30 #235
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86561141
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Hij heeft geen eens een extra kussen }:|

Toch? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86561142
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dat moest ik vanmiddag ook even ja.. Ik zit toch te bedenken om het permanent te laten verwijderen :')
Ik niet. Ik ben een man en ik heb een scheerapparaat. Ik ga mijn gezicht toch niet laten ontharen. :') Ik ben geen Guido.
pi_86561145
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Haha, jij lijkt me nog wel aardig wijs. Een mama ben je nog niet, nee(hoop ik voor je althans). Maar ik zal je desondanks toch als mijn Fok!mama zien :@ .

En nu heb ik honger...aanrecht staat in de keuken..get to it. :)
Yay, ik ben een FOK!mama. O+
pi_86561147
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij vreet een compleet aanrecht op? :?
Hang af van het waar wat erop ligt ;) .
pi_86561155
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:

[..]



Yay, ik ben een FOK!mama. O+
:o Je bent de nieuwe yvonne.
pi_86561163
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, en ik kan niet goed uitleggen waarom ik het het ultieme liefdesliedje vind.
Ik heb dat met deze van Van Morrison...

What is understood,need not be discussed...
pi_86561164
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Heul niet :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561166
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen. :7
pi_86561175
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
Terwijl er wat onzin wordt tentoongesteld hier, is jofu kunu de enige die een beetje aan het hosselen is. Baas!
Het echte hosselen gaat via pm :')
What is understood,need not be discussed...
pi_86561180
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hij heeft geen eens een extra kussen }:|

Toch? :P
Jat er wel 1 van broertje.. Dan neemt zijn neukertje maar d'r eiges mee.. _O-
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561185
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Lotusss het volgende:
Was errug gezellig met Spezza... :9~
^O^

Hi Lotusss *O*
pi_86561198
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:

[..]



Yay, ik ben een FOK!mama. O+
*O*... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband :7 .
pi_86561208
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef YipYip het volgende:

[..]

Het echte hosselen gaat via pm :')
Dat doe ik dus fout. ;(
pi_86561216
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef YipYip het volgende:

[..]

Het echte hosselen gaat via pm :')
+ msn/sms/FaBo/FoBo, hoe minder publiek hoe beter :9
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86561218
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:

[..]

*O*... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband :7 .
Ik kan niet bannen.
pi_86561221
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Boudibou het volgende:
*O*... dua bitches,,wie mij plaagt, zal rechtstreeks door mijn mama worden geband :7 .
Mijn dochter bedoel je? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')