Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik gebruik altijd van die knoflookprut uit n potje, gepeld en gepureerd zeg maardie lucht als je dat putje opendoet
Voor een Fok!relatie mag je best wat meer moeite doen he..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.
Ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trwswil nog steeds n keer hier eten http://www.restaurantlook.nl/
wie gaan er mee
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woon jij ookalweer?Noorden toch?
Wassen met zout en/of citroen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.
Ik. Als ik geld heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trwswil nog steeds n keer hier eten http://www.restaurantlook.nl/
wie gaan er mee
ja iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het meestal zelf, maar dan ruik ik het zo lang aan mijn handen.
dat word je welkom in rotterdam meet wijn avondjequote:
Beetje moeite doen he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Als enige single. De rest hosselt wat af en spreekt maar af maar ik woon te ver.
Uit een potje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik gebruik altijd van die knoflookprut uit n potje, gepeld en gepureerd zeg maardie lucht als je dat putje opendoet
Vrolijk deuntjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
Dit is een bescheiden hitje in Frankrijk en ik vind het vrolijk:
Ach, ik ben niet lastig, als jij knoflook of knoflooksaus wilt eten dan doe je dat, mij een bietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi het niet zo snel overal doorheen. Mijn moeders vriend kan het echt niet uitstaan. Maar ik vind het zo heerlijk.
Dit is Nederland. Patje en ik waren binnen ern uur en drie kwartier in Deventer vanuit waalwijk. Je bent zo ergens anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Als enige single. De rest hosselt wat af en spreekt maar af maar ik woon te ver.
Ik heb de pech dat mijn oordoppen vaak wat te hard staan. Want volgens mij word ik behoorlijk vaak door chicks nagefloten, maarja, ik hoor ze niet of niet op tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.
DIE LUCHT!!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Evie het volgende:
Meestal dan neem ik 's morgens 5 a 6 teentjes knoflook en dan spoel ik het weg met uiensoep!
Dan nog is het niet handig te plannen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje moeite doen he.Ik moest 4 uur reizen.
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet lastig, als jij knoflook of knoflooksaus wilt eten dan doe je dat, mij een biet![]()
Vergeleken bij die havenlui die ik met m'n werk vervoer ruikt dat echt nog als charmante parfum![]()
Mja, is ook een kwestie van perceptie. Knoflook vind ik niet echt stinken, uien zijn veel penetranter.... IMO.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat mijn oordoppen vaak wat te hard staan. Want volgens mij word ik behoorlijk vaak door chicks nagefloten, maarja, ik hoor ze niet of niet op tijd.
Echt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das voor mij bijna op loopafstand!
Ligt er echt aan of het enorm aanwezig is of niet.. Volgensmij krijg ik het alleen weg wanneer het verwerkt zit in een gerecht.. Of Naanbrood..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.Zo ben ik dan weer wel. Tenzij we het samen eten.
Daar let ik ook op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer knoflook meestal niet te eten voordat ik met iemand afspreek of uit ga.Zo ben ik dan weer wel. Tenzij we het samen eten.
nou, dan zijn we al met 3quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das voor mij bijna op loopafstand!
Mijn moeder kookt echt inspiratieloos zonder kruiden en dat soort dingen. Dus ik hoef me er alleen maar zorgen over te maken als ik zelf kook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar let ik ook op.Dat was best kut toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn stiefvader flikkert het ook door de macaroni en daar dacht ik dus niet altijd aan.
Doe maar Google Mapsen.. Coolhaven - 's Gravendijkwal..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Dan gaan we daar eens eten.Ik moet wel even sparen. Ik hoop dat ik mee mag doen aan een medisch onderzoek en dan krijg ik geld. Maar nu ben ik blut.
Waar ze pillen, of placebos, op je uittesten met mogelijke bijwerkingen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Dan gaan we daar eens eten.Ik moet wel even sparen. Ik hoop dat ik mee mag doen aan een medisch onderzoek en dan krijg ik geld. Maar nu ben ik blut.
Oeps, even in de warquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is niet van Evers, maar van Gerard Ekdom.
Ik ging vroeger altijd naar metro coolhaven om naar school te gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar Google Mapsen.. Coolhaven - 's Gravendijkwal..
Ach, knoflook is zowat een basisingrediėnt van elke keuken. Dat jullie Hollanders alleen maar peper en zout gebruiken kan ik ook niet helpen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
Daar let ik ook op.Dat was best kut toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mijn stiefvader flikkert het ook door de macaroni en daar dacht ik dus niet altijd aan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is niet van Evers, maar van Gerard Ekdom.
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?
Ja. Ik ben wanhopig naar geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar ze pillen, of placebos, op je uittesten met mogelijke bijwerkingen?
Mijn moeder ook. Maar mijn stiefvader dus niet. Gaan we barbecuen , dan staat hij een halve dag vlees te marineren en te kruiden en met Kerst staat hij vanaf 11 uur in de keuken en dan loop je kwijlend door hun huis.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt echt inspiratieloos zonder kruiden en dat soort dingen. Dus ik hoef me er alleen maar zorgen over te maken als ik zelf kook.
Als ik mee ga wil ik sowieso wel geld hebben dat ik zou het nodig zijn zou kunnen betalen. Ik ben te onzeker anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou meeneem hoef je die eerste keer echt niet (mee) te betalen hoor..
23e als het goed is weer loon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |