Beter nog, je hebt geen tijd om het uit te geven want je moet door werken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straks
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerd![]()
Wat ik zeg: als je SAMEN knoflook gehad hebt ruik je het niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerd![]()
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoortquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chill.
Maar iedereen komt hier uit Rotterdam? Dolle boel ..
Heul nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ook
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
Nou, Myraela en consorten..er zijn hier genoeg Fok!kers die ook alleen slapen..dus hossel wat over en weer zou ik zeggen..
jawelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik zeg: als je SAMEN knoflook gehad hebt ruik je het niet.
Scheelt, ik bij jou niet, zorg voor die tijd wel dat ik t bed niet in gaquote:
Ik ben er trouwens redelijk imuum voor, die lucht.. ex en haar familie aten het zo goed als elke dag wel.. Na 2 jaar rook ik het nieteens meer als je dan in bed kroop of 's morgens..quote:
Knoflooksaus van de plaatselijke shoarmaboer.quote:
Alleen in pasta, turkse pizza of durum. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik flikker echt overal knoflook in en best veel ook
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde die heel ver weg wonen.
kloptquote:
Ik woon ook niet in R'dam... wel in Den Haag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef -Engel- het volgende:
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoort
Ik gooi het niet zo snel overal doorheen. Mijn moeders vriend kan het echt niet uitstaan. Maar ik vind het zo heerlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens redelijk imuum voor, die lucht.. ex en haar familie aten het zo goed als elke dag wel.. Na 2 jaar rook ik het nieteens meer als je dan in bed kroop of 's morgens..
Beter,meer ruimte voor mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt, ik bij jou niet, zorg voor die tijd wel dat ik t bed niet in ga
Apart.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelwant ex en ik aten toch t zelfde! aioli enzo
![]()
![]()
love it, maar damn
de volgende ochtend
Ah, een mede-(ver)stander.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfff. Rotterdam is groot maar ik woon in Amersfoort
Waar woon jij ookalweer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat alle singles ver weg wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |