oh jawelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als je samen knoflook hebt gehad heb je daar geen last van.
Ahaa..okee,,ook wat geleerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben de jongste mod volgens mij.
Hey bloembollen trucker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
Hallo singletjes, daar ben ik weer na een werkweek van minstens 70 uur.
Het ergste is het nog als je niets hebt gegeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf wat je de vorige avond hebt gegeten en gedronken...
Nee schat, dan stink je samen uit je bek en dat heft elkaar in het geval van knoflook op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh jawelknoflook smorgens is echt killing
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
Dat kan ik niet, als ik wakker ben dan ben ik ook wakker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.
Dan ben ik er zo eentje die dan gaat liggen kijken hoe je opnieuw inslaapt en dan zelf ook weer induttenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.
Ik kan nooit aan 1 stuk door slapen bij andere mensen. Word sowieso 1 keer wakker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Ben t wel met J-K eens, als je voor de zoveelste keer eruit stapt, ben ik ook wakker. Ga ik wel douchen aankleden en doen wat ik die dag moet doen
Iedereen heeft een slechte adem 's ochtends, het hangt alleen van de persoon af of je t merkt of nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker worden
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straksquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jeweettog.![]()
Ik wacht met smart op mijn eerste loonstrookje.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
* littledrummergirl heeft meurende knoflookex meerdere malen het bed uit gedirigeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee schat, dan stink je samen uit je bek en dat heft elkaar in het geval van knoflook op.
*slaat deken open*quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Knuffelen
Zoenen
Samen slapen
Ik voel me alleen
Ik zou het bij jou wel merkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen heeft een slechte adem 's ochtends, het hangt alleen van de persoon af of je t merkt of niet
J.P. Chenet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook. En bloemen en planten en vanmiddag reden we met wijn terug.
Jawel, over een paar week is het hier feestweek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wordt wel even wennen...je weet van gekkigheid niet waar je het aan uit moet geven straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |