Nah, ik ben de jongste mod volgens mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, weet ik het. Misschien komt het dan door je gekleurde naam.. dat ik een mod automatisch met een oudere associeer, terwijl het meerendeel scholier is ..
ja wel met liefde enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet in 1 keer Hup zo die kouwe poten er tegenaan, gewoon geleidelijk pls..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe je maar als je getrouwd bent en zulks...
Als je eerst 20x uit bed stapt dan komt er heul geen zoen.. Wanrt na die 2e keer ben ik vast al lang en breed wakker..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zoenen 's ochtends nooit zo heel geweldig. Maar ik ren zodra ik wakker word ook al naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. En dan val ik weer in slaap en dan ren ik weer naar de badkamer en dan val ik weer in slaap en dan worden we beide wakker en dan zoenen. En dat zit ik zo van "Kut! was ik nou maar eerst naar de badkamer gegaan"
Niks mis mee. Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ik iemand lief vind vind ik m toch niet gauw viesheel gek is dat
Je moet ook wakker zijn om te zoenen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je eerst 20x uit bed stapt dan komt er heul geen zoen.. Wanrt na die 2e keer ben ik vast al lang en breed wakker..
neuhquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem wel
Smint naast t bed leggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jij misschien, ik ben altijd klaarwakker als ik eenmaal wakker ben.
[..]
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem wel
Maar als je samen knoflook hebt gehad heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh![]()
tenzij n onwijze knoflookwalm of n alcoholkaterlucht, zoen ik altijd![]()
maar ik ben dan ook n klefbek hoorwil altijd wel zoenen en knuffelen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
Hallo singletjes, daar ben ik weer na een werkweek van minstens 70 uur.
Sowieso, zoenen en knuffelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh![]()
tenzij n onwijze knoflookwalm of n alcoholkaterlucht, zoen ik altijd![]()
maar ik ben dan ook n klefbek hoorwil altijd wel zoenen en knuffelen
Ja ok.. Maar dat ben ik vrij snel.. ws de eerste keer dat je eruit zou stappen al..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet ook wakker zijn om te zoenen.
Dat hangt er nogal vanaf wat je de vorige avond hebt gegeten en gedronken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef YipYip het volgende:
Beter dan mensen die denken dat ze zelf nooit een slechte adem hebben als ze wakker worden
Jeweettog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
RealZeusis in tha housaaaaaaaaah
Mooi, maar daarna ga ik wel terug slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok.. Maar dat ben ik vrij snel.. ws de eerste keer dat je eruit zou stappen al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |