Seriously?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
18? Waarom heb ik je altijd aangezien voor een wijze, huiselijke Fok!mama?!
Word er claustrofobisch van, alsof ik gevangen zit. Helemaal gelijk, moet inderdaad wel los ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitVeel mensen snappen dat niet... grmbl
Als ik in een hotel slaap dan trek ik die altijd los zodra ik incheck en de kamer in kan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los
Ach, daar heb je beide last van, plus dat ik dan toch te slaperig ben om dat te beseffenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dan die ochtend adem.
Dat wordt maar op 1 manier gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m dan altijd subtiel n beetje wakker maken, omdat ik dat zon leuk gezicht vind
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schijt aan ochtendademgewoon n lieve goeiemorgenzoen
met je koude voeten tegen zijn warmequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker zo'n warm lichaam tegen je aan.
Precies,je hebt er tenslotte beiden last van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Haha, weet ik het. Misschien komt het dan door je gekleurde naam.. dat ik een mod automatisch met een oudere associeer, terwijl het meerendeel scholier is ..quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met je koude voeten tegen zijn warme
en als ik iemand lief vind vind ik m toch niet gauw viesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,je hebt er tenslotte beiden last van.
Rot op met je koude potenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Maar niet in 1 keer Hup zo die kouwe poten er tegenaan, gewoon geleidelijk pls..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat doe je maar als je getrouwd bent en zulks...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
Lekker zo'n warm lichaam tegen je aan.
Jij misschien, ik ben altijd klaarwakker als ik eenmaal wakker ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, daar heb je beide last van, plus dat ik dan toch te slaperig ben om dat te beseffen![]()
Ja de eerste paar keer, op een gegeven moment durf je te zeggen dat je het gewoon ranzig vind en dan doe je dat niet meer. Ik niet in ieder geval, als ik iets echt onwijs ranzig vind is het ochtend adem welquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |