Ow... hmm, mij dus wel. En FoBo reacties en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef RealZeus het volgende:Die sturen mij heul geen pm's.
![]()
Niet uit zichzelf tenminste.
Ja maar je praat zo schattig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
dat zijn je looksquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geld![]()
Of leen wat van mams?
Das Discriminazi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.
Impliceer je nu dat ik homo ben?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.Maar moderne tijden he, 2 papa's kan.
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!
Komen er al wat moedergevoelens los?
Dan heb ik ook nog wel een foute.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is ook wel liefheeft m redelijk hoog nederlandstalig gevoel haha maar ik vind m wel leuk
Uhhhhh..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Implliceer je nu dat ik homo ben?
Mijne zijn daar heel anders in..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.
oh brrrr haal het wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een foute.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn al jouw ribben nog heelmazzelaar
Zelfs nog van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is een nummer uit de 60's.
nou zegquote:
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne zijn daar heel anders in..
Ouder hebben een deelv an m'n nieuwe spullen betaald.. En ik betaal het terug op m'n eigen manier.. (Neem ze mee uit eten ofzo e.d.)
Stiekem vind ik het een leuk liedje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh brrrr haal het weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |