Ja, maar dat zijn de eckte bazen. Kunu is pas een baas. Hij moet nog wat meer respect/streetrep krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen.
Daar heb ik weer niks mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb dat met deze van Van Morrison...
Wij zijn pro's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef erikkll het volgende:
dit topic gaat echt belachelijk snel!
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaanquote:
Ben ik niet goed genoeg voor je!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Boudibou het volgende:
[..].. ik sta open voor adoptie. Ouder kan mij niet genoeg ondersteunen.
gaan we fixen binnenkortquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ja die is ook erg mooi...en oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik weer niks mee.Maar jij bent ook ouder.
Dit oude nummer vind ik wel weer heel mooi:
Echt een nummer om met elkaar lekker te schuivelen.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, de truuk is dat jij niets doet.. de dames sturen je wel PM's.. of whatever.
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ik wil geen golddiggers, ik wil lieve en geile meisjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaan
dan zijn al jouw ribben nog heelquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, boeiend? Je hebt mij toch al als FOK! vader.
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je!?
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geldquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.
Ow... hmm, mij dus wel. En FoBo reacties en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef RealZeus het volgende:Die sturen mij heul geen pm's.
![]()
Niet uit zichzelf tenminste.
Ja maar je praat zo schattig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
dat zijn je looksquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien.
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geld![]()
Of leen wat van mams?
Das Discriminazi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.
Impliceer je nu dat ik homo ben?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.Maar moderne tijden he, 2 papa's kan.
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!
Komen er al wat moedergevoelens los?
Dan heb ik ook nog wel een foute.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is ook wel liefheeft m redelijk hoog nederlandstalig gevoel haha maar ik vind m wel leuk
Uhhhhh..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Implliceer je nu dat ik homo ben?
Mijne zijn daar heel anders in..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb.
oh brrrr haal het wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een foute.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn al jouw ribben nog heelmazzelaar
Zelfs nog van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is een nummer uit de 60's.
nou zegquote:
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne zijn daar heel anders in..
Ouder hebben een deelv an m'n nieuwe spullen betaald.. En ik betaal het terug op m'n eigen manier.. (Neem ze mee uit eten ofzo e.d.)
Stiekem vind ik het een leuk liedje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh brrrr haal het weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |