abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86561229
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen. :7
Ja, maar dat zijn de eckte bazen. Kunu is pas een baas. Hij moet nog wat meer respect/streetrep krijgen :P
pi_86561233
dit topic gaat echt belachelijk snel!
pi_86561238
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef YipYip het volgende:

[..]

Ik heb dat met deze van Van Morrison...

Daar heb ik weer niks mee. :N Maar jij bent ook ouder. :P

Dit oude nummer vind ik wel weer heel mooi:

Echt een nummer om met elkaar lekker te schuivelen. :@
pi_86561241
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef erikkll het volgende:
dit topic gaat echt belachelijk snel!
Wij zijn pro's.
pi_86561245
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef RealZeus het volgende:
Dat doe ik dus fout. ;(
Nee, de truuk is dat jij niets doet.. de dames sturen je wel PM's.. of whatever. ;)
pi_86561251
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Myraela het volgende:

[..]



Wij zijn pro's.
ik merk het :D
pi_86561257
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat doe ik dus fout. ;(
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaan ;)
What is understood,need not be discussed...
pi_86561263
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561267
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ik kan niet bannen.
;( .. ik sta open voor adoptie. Ouder kan mij niet genoeg ondersteunen.
pi_86561268
RZ is zo'n knuffelventje. O+
pi_86561278
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Boudibou het volgende:

[..]

;( .. ik sta open voor adoptie. Ouder kan mij niet genoeg ondersteunen.
Ben ik niet goed genoeg voor je!?
pi_86561280
dit is ook wel lief :Y heeft m redelijk hoog nederlandstalig gevoel haha maar ik vind m wel leuk :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561281
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
RZ is zo'n knuffelventje. O+
Hij heeft mij anders niet geknuffeld -O- ;(
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561288
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn dochter bedoel je? :P
Lullloo .. :P
pi_86561293
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
gaan we fixen binnenkort :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561295
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar heb ik weer niks mee. :N Maar jij bent ook ouder. :P

Dit oude nummer vind ik wel weer heel mooi:

Echt een nummer om met elkaar lekker te schuivelen. :@
Ja die is ook erg mooi...en oud O-) :D
What is understood,need not be discussed...
pi_86561296
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, de truuk is dat jij niets doet.. de dames sturen je wel PM's.. of whatever. ;)
:{ Die sturen mij heul geen pm's. -O-

Niet uit zichzelf tenminste.
pi_86561298
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.
pi_86561299
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
Ben ik niet goed genoeg voor je!?
Tja, boeiend? Je hebt mij toch al als FOK! vader. :*
pi_86561305
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef YipYip het volgende:

[..]

Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaan ;)
Ik wil geen golddiggers, ik wil lieve en geile meisjes. :P
pi_86561309
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Hij heeft mij anders niet geknuffeld -O- ;(
dan zijn al jouw ribben nog heel :P mazzelaar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561313
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, boeiend? Je hebt mij toch al als FOK! vader. :*
Stiekem heb ik nog een FOK!papa. :@ Maar moderne tijden he, 2 papa's kan.
pi_86561319
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ben ik niet goed genoeg voor je!?
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt! :@

Komen er al wat moedergevoelens los? :P
pi_86561320
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geld :{w
Of leen wat van mams?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561325
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
RZ is zo'n knuffelventje. O+
Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien. :?
pi_86561335
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef RealZeus het volgende:
:{ Die sturen mij heul geen pm's. -O-

Niet uit zichzelf tenminste.
Ow... hmm, mij dus wel. En FoBo reacties en zulks. B-)
pi_86561337
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien. :?
Ja maar je praat zo schattig. :')
pi_86561338
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Je hebt me maar heel even gezien. :?
dat zijn je looks :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561339
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Hij heeft mij anders niet geknuffeld -O- ;(
Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.
pi_86561349
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geld :{w
Of leen wat van mams?
Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb. :')
pi_86561354
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Sorry, dat is alleen voor vrouwen en goede vrienden.
Das Discriminazi! :{w }:| :(
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561356
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Stiekem heb ik nog een FOK!papa. :@ Maar moderne tijden he, 2 papa's kan.
Impliceer je nu dat ik homo ben? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2010 01:31:39 ]
pi_86561357
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt! :@

Komen er al wat moedergevoelens los? :P
Ja. O+
pi_86561358
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is ook wel lief :Y heeft m redelijk hoog nederlandstalig gevoel haha maar ik vind m wel leuk :@
Dan heb ik ook nog wel een foute. :')

pi_86561363
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Implliceer je nu dat ik homo ben? :o
Uhhhhh..
pi_86561367
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef YipYip het volgende:

[..]

Ja die is ook erg mooi...en oud O-) :D
Het is een nummer uit de 60's. :Y
pi_86561372
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:

[..]



Mijn mama leent pas zodra ze zeker is dat ik inkomsten heb. :')
Mijne zijn daar heel anders in..
Ouder hebben een deelv an m'n nieuwe spullen betaald.. En ik betaal het terug op m'n eigen manier.. (Neem ze mee uit eten ofzo e.d.)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86561374
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog wel een foute. :')

oh brrrr haal het weg :X :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561377
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Myraela het volgende:
Uhhhhh..
Ah, ik dacht al. 8-)
pi_86561379
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan zijn al jouw ribben nog heel :P mazzelaar
-O- ;(
pi_86561387
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

-O- ;(
:*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561388
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ja maar je praat zo schattig. :')
ik praat schattig? :')
pi_86561395
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is een nummer uit de 60's. :Y
Zelfs nog van voor mijn tijd _O-
What is understood,need not be discussed...
pi_86561397
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik praat schattig? :')
_O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561398
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef RealZeus het volgende:
ik praat schattig? :')
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. :7
pi_86561399
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat zijn je looks :Y
I'm doomed. ;(

pi_86561400
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef YipYip het volgende:

[..]

Zelfs nog van voor mijn tijd _O-
nou zeg :P zo oud ben je nou ook weer niet

:9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86561405
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mijne zijn daar heel anders in..
Ouder hebben een deelv an m'n nieuwe spullen betaald.. En ik betaal het terug op m'n eigen manier.. (Neem ze mee uit eten ofzo e.d.)
Oh ik ben nooit moeilijk over geld. En ik betaal graag en geef mijn moeder graag dingen. Van mijn eerste loon ooit had ik een horloge gekocht. O+ Voor moederdag zo'n nintendo DS iets die ze wilde hebben voor in de auto op vakantie. Ik ben nooit lastig als ik geld heb. :')

Maar ik zit al een paar maanden thuis door omstandigheden en mijn moeder is dat een beetje zat.
pi_86561407
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Das Discriminazi! :{w }:| :(
Klopt. ^O^
pi_86561412
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh brrrr haal het weg :X :X
Stiekem vind ik het een leuk liedje. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')