Ja, maar dat zijn de eckte bazen. Kunu is pas een baas. Hij moet nog wat meer respect/streetrep krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Amateur... pro's hoeven niet te hosselen, die hebben ze voor het uitkiezen.
Daar heb ik weer niks mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb dat met deze van Van Morrison...
Wij zijn pro's.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef erikkll het volgende:
dit topic gaat echt belachelijk snel!
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaanquote:
Ben ik niet goed genoeg voor je!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Boudibou het volgende:
[..].. ik sta open voor adoptie. Ouder kan mij niet genoeg ondersteunen.
gaan we fixen binnenkortquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ja die is ook erg mooi...en oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik weer niks mee.Maar jij bent ook ouder.
Dit oude nummer vind ik wel weer heel mooi:
Echt een nummer om met elkaar lekker te schuivelen.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, de truuk is dat jij niets doet.. de dames sturen je wel PM's.. of whatever.
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed.. LDG moet maar met een datum komen dan.. en Myra met dat test onderzoek mee gaan doen..
Ik wil geen golddiggers, ik wil lieve en geile meisjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als jij een paar jaar zoveel blijft werken,zijn de golddiggers niet meer van je af te slaan
dan zijn al jouw ribben nog heelquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders niet geknuffeld![]()
Stiekem heb ik nog een FOK!papa.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, boeiend? Je hebt mij toch al als FOK! vader.
Ik neem mijn eerdere post terug. Ik hou van je mama, ik wil je nooit meer kwijt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je!?
Zo lang? Nou dan ga je maar een keertje mee zonder geldquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze moeten me nog bellen. En dan zijn we wel 3 maanden verder voordat dat onderzoek voorbij is. Dus we hebben geen haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |