Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.quote:
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zitquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.
Als je hem ziet verwacht je niet dat er zo'n geluid uitkomt.
Damn, dit was echt fucking Briljant
Inderdaad at ik dacht in het voor interview:"Tjongejonge, wat een figuur...."quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.
Als je hem ziet verwacht je niet dat er zo'n geluid uitkomt.
Damn, dit was echt fucking Briljant
Met de keuze van de coach bedoel je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zit
Ik hoop voor het op peil houden van het niveau van de mensheid dat er hier sprake is van sarcasme.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
Vond hem maar zozo, misschien kan ie me nog overtuigen de volgende ronde.
Nee met zijn stem, hij had meer kunnen uithalen maar hield het soft, wat een goede keuze was, maar als hij gaat knallen denk ik dat het nog beter wordtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Met de keuze van de coach bedoel je?
Jaaaa absoluutquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zit
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt erquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik hoop voor het op peil houden van het niveau van de mensheid dat er hier sprake is van sarcasme.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt er) uit. Net als met een ander niet nader te noemen persoon gebeurde.
wie??? toch niet Ben??quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt er) uit. Net als met een ander niet nader te noemen persoon gebeurde.
Dan moet Benny dat ff aanpassen, want je hebt kandidatentopics op FOK!, geen fan-topicsquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan moet Benny dat ff aanpassen, want je hebt kandidatentopics op FOK!, geen fan-topics
Voor Dean moet je ff verder klikken op die hyves-sitequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
Loeder, vraagje, zijn dit nu broers van die dude uit POP?
Oke dan snap ik hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Loedertje het volgende:
Dean is het broertje ( )
Lucky 6 in Hoorn. ( http://web.me.com/tattoob(...)folio_TattooBen.html )
Toegevoegd aan de lijst... Talentenjachten op Twitterquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef bierjoost het volgende:
Zijn twitter.
http://twitter.com/TattooBen
Dit was de eerste aflevering pas hoor, komen nog veel beteren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
De winnaar van de hele show... wat een heerlijke stem!!!
Ik wens de rest heel veel succesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit was de eerste aflevering pas hoor, komen nog veel beteren.
Voor mij is het al klaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De foto's die je zag waren allen van Ben hoor. Zonder bril lijkt ie erg veel op zijn broerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
Doe maar geen foto's, hyves, twitter, facebook en al die andere zooi van andere familieleden hier posten.
nou, die moeten dan wel van heeeeele goede huize komen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat was Popstars ook al weer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, die moeten dan wel van heeeeele goede huize komen.
Popstars is van de buis gevaagd...
dit heb ik ook ja, Benquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Voor mij is het al klaar![]()
Dat had ik destijds ook met Boris, niet te vergelijken qua style I KNOW, maar toch
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef muziekfreak het volgende:
Prima stem, alleen niet echt een nieuw talent !
Hij heeft hij al vaker met talentenshows meegedaan zoals in 2000 in " follow that dream ".
Er zijn toen ook cd's uitgebracht.
Zie: FTD - Follow that dream
Waarom denk je dat er na 1 zin al op die knop werd gedrukt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo geweldig goed is die knakker toch niet? Alleen door het verrassingsseffect lijkt hij heel goed. Als hij er "normaal" uit had gezien was niemand zo positief geweest.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
Dat is Dean, niet Ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef muziekfreak het volgende:
Prima stem, alleen niet echt een nieuw talent !
Hij heeft hij al vaker met talentenshows meegedaan zoals in 2000 in " follow that dream ".
Er zijn toen ook cd's uitgebracht.
Zie: FTD - Follow that dream
Gast... het hele idee van The Voice is dat het alleen om de stem gaat.... de juryleden zien hem niet en gaan dus puur op de stem af...quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo geweldig goed is die knakker toch niet? Alleen door het verrassingsseffect lijkt hij heel goed. Als hij er "normaal" uit had gezien was niemand zo positief geweest.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ben heel erg erg benieuwd naar wat hij meer kan... was in ieder geval erg onder de indruk van zijn optreden en ik ben kennelijk niet de enige!
De rest van zijn online-muziek kan mij niet echt bekoren, te soft. Ik denk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt met het nummer wat hij in TVOH ten gehore bracht. Erg sterk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef Loedertje het volgende:
En dit is Ben.
http://www.youtube.com/user/devanimusic#p/u/0/l_w2itzbsgA
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef UltraR het volgende:
[..]
Gast... het hele idee van The Voice is dat het alleen om de stem gaat.... de juryleden zien hem niet en gaan dus puur op de stem af...
Jáááquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
Die reactie van Simon als hij bij Jeroen op de knop drukt: "Ben je niet goed in je hoofd ofzo"
Show.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er na 1 zin al op die knop werd gedrukt?
heeft Jeroen al een topic in KLB?quote:Op zondag 19 september 2010 08:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá![]()
Ik vond Jeroen echt vervelend trouwens
ooooooooh wat erg!En dat uut mien stadjequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef roos85 het volgende:
zijn auditie staat nog niet op youtube
Volgens mij heeft hij meerdere broers.quote:Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Misschien hele domme vraag en is dit allang bekend, maar zat hij vroeger niet in dat hele foute bandje Follow That Dream? Was zo'n serie waarin Bolland en Bolland een bandje gingen vormen.
Ik weet het niet heel zeker, maar hij lijkt enorm veel op die jongen die daarin zat, samen met zijn broer. Al zei die broer die erbij was dat het iets nieuws voor hem was, dus daar begon ik wat te twijfelen....
Haha ja dat nummer is inderdaad heel slecht.quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij meerdere broers.
En damn wat een bagger![]()
misschien koopt hij dat merk wel gewoonquote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef bierjoost het volgende:
En weer een Franklin & Marshall t-shirt aan.
http://www.franklinandmarshall.com/
Leuke sponsordeal afgesloten, nu al. Misschien dankzij zijn tattooshop of zo>?
Dat zou ook kunnen, maar echt op letterlijk elke foto heeft hij zo'n shirt aan. Evenals zijn broertje. Viel mij iig meteen op!quote:Op maandag 20 september 2010 10:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien koopt hij dat merk wel gewoon
En popstars vrij recent,quote:Op maandag 20 september 2010 13:47 schreef TheVulture het volgende:
En deed zijn broer niet al een keer mee aan X-Factor, volgens mij vorig jaar?
Wij zijn in het nadeel om het jurycommentaar hier Nederlands is en dus onverstaanbaar voor buitenlanders.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat de amerikanen/engels van zulke audities vinden. Meestal zitten wij Nederlanders dus hier op FOK! van, wauw wow, wat een stem, kijk dit filmpje van Brittain got tallent etc..
--> [VOH]Esther Nijhove, Tell me 'bout itquote:
In Nederland was een meisje door Henk Jan afgewezen, en die heeft auditie gedaan bij Simon Cowell, die was totaal wild van haarquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat de amerikanen/engels van zulke audities vinden. Meestal zitten wij Nederlanders dus hier op FOK! van, wauw wow, wat een stem, kijk dit filmpje van Brittain got tallent etc..
Wie danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
In Nederland was een meisje door Henk Jan afgewezen, en die heeft auditie gedaan bij Simon Cowell, die was totaal wild van haar
Wel nee, die heeft gewoon de liveshows in Idols gehaald.quote:
Ja dat is dus het balen ervan, ik hoorde het op de radio dus kreeg niet alles mee, was bij Q en ze lieten haar auditie horen in UK, klonk als Tina Turner heel rauw, maar damn was goedquote:
Ja dus, dat had ik dus niet meegekregen, dat is nou weer jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zij?
[/quote[quote]Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wel nee, die heeft gewoon de liveshows in Idols gehaald.
Idd, HJ vond haar wel goed dus alleen het publiek nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus, dat had ik dus niet meegekregen, dat is nou weer jammer
Ik hoorde Gijs??? (zit die bij Q-music?) zeggen dat hij HJ haar niks vond en dat Simon dat wel vond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, HJ vond haar wel goed dus alleen het publiek niet!
Oke, jij wintquote:
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnenquote:Grote verrassing bij #popstars: de broer van Ben Saunders verscheen zojuist in de vervolgronde... Je weet niet wat je ziet en hoort!
Ja dat zou tof zijnquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Welkom Sangerdi
Tweet van Maurice Wijnen
[..]
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnen
Dankjequote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Welkom Sangerdi
Tweet van Maurice Wijnen
[..]
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnen
Ze hebben toevallig dezelfde achternaam maar zijn geen familie, las ik.quote:Op maandag 27 september 2010 18:38 schreef gniffie het volgende:
Tweelingbroer van steven van gamekings![]()
erg droge ventquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
Ben was vanochtend bij Evers staat op...
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Hij ziet er toch al niet uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat Freefighten is nou niet iets wat heel verstandig is als je een zangcarriere nastreeft volgens mij
Toch blijft ie hotquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Toky het volgende:
jongens hij heeft zijn neus gebrokendalijk klinkt ie zo nasaal...vind het wel al irritant dat hij zo de lucht in geprezen is, of ie nu al gewonnen heeft, terwijl er zoveel andere goeden bijzitten, er komen nog drie auditiedagen
[ afbeelding ]
dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 30 september 2010 07:18 schreef Dizer het volgende:
Vond hem ERG goed! Maar wel nu al cocky!
Ennuh... ik ben benieuwd of ie het gaat halen... iets zegt me dat ie helemaal niet zo goed is als ie nu lijkt.
Niks nasaal, hij had nergens last vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Toky het volgende:
jongens hij heeft zijn neus gebrokendalijk klinkt ie zo nasaal...vind het wel al irritant dat hij zo de lucht in geprezen is, of ie nu al gewonnen heeft, terwijl er zoveel andere goeden bijzitten, er komen nog drie auditiedagen
[ afbeelding ]
Zo iets heeft toch minder te maken met hoe hij eruit ziet, en meer met hoe zo iets invloed kan hebben op z'n stem? Je luchtwegen zijn een belangrijk instrument bij het zingen, als daar iets aan verandert dan kan het invloed hebben op je techniek of je klank. Waarom denk je dat Streisand nog geen nosejob heeft genomen?quote:
Waarschijnlijk omdat het zijn broer Dean is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef duivelin1 het volgende:
Waarom wordt ben saunders dean genoemd in popstars, of ben ik in de war?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef duivelin1 het volgende:
Waarom wordt ben saunders dean genoemd in popstars, of ben ik in de war?
hmmm, in the voice vond ik dean wel een smakelijk brokje, maar in popstars nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
In The Voice of Holland heeft Ben auditie gedaan en in Popstars zijn broer Dean
het zijn twee verschillende broersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:38 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
hmmm, in the voice vond ik dean wel een smakelijk brokje, maar in popstars niet
o shit, hoeveel broers heeft hij dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef Olga het volgende:
Die broer van Ben die je in popstars zag was ook Dean niet maar weer een andere broer
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef MissJ het volgende:
O
M
G
![]()
![]()
![]()
Hij zong net 2 regels van een nummer van R. Kelly bij RTL Boulevard, echt bizar goed weer![]()
![]()
Mee eens. Ben gaat niet winnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
Ik heb het gevoel dat de hype zich de komende weken wel eens tegen hem kan gaan keren.
De verwachtingen zijn zo idioot hoog gespannen dat het haast alleen maar tegen kan gaan vallen.
Bovendien merk ik bij mezelf wat Ben Saunders moeheid, terwijl ik na zijn auditie ook laaiend enthousiast was. Ben benieuwd hoeveel meer mensen hier last van hebben en hoeveel stemmen hem dat gaat kosten.
Idd, hij piekt te vroeg. Aan de andere kant is Koning Ben echt zo iemand die schijt heeft aan al het theoretisch gelul en gewoon doorknalt tot ie de finale heeft gewonnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
Ik heb het gevoel dat de hype zich de komende weken wel eens tegen hem kan gaan keren.
De verwachtingen zijn zo idioot hoog gespannen dat het haast alleen maar tegen kan gaan vallen.
Bovendien merk ik bij mezelf wat Ben Saunders moeheid, terwijl ik na zijn auditie ook laaiend enthousiast was. Ben benieuwd hoeveel meer mensen hier last van hebben en hoeveel stemmen hem dat gaat kosten.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
quote:Ik vind beide dus echt geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
Waarom toch van die zeikliedjes... eerst Kings of Leon en nu Train... gaat de verkeerde kant op.
Ik ga geen fan worden
quote:Het wát-syndroom?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop niet dat hij last krijgt van het Bas&Harald-syndroom... waar het nu toch wel lichtelijk naar lijkt te gaan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het wát-syndroom?
Ik vond hem weer goed vanavond
quote:Nee! Yvette de Bie vond ik echt hartstikke goed. Had haar en Joan graag samen door zien gaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef ranja het volgende:
Ja, ik denk ook niet dat de battles echt gelijkwaardig zijn. Coach zou ook wel gek zijn om z'n nummer 1 tegen nummer 2, nummer 3 tegen nummer 4 etc te zetten (voor zover de coach al een volgorde in zn hoofd heeft). Dus is het meer van een favoriet tegen een mindere. Als de mindere dan ineens de (op dat moment) betere blijkt wordt het lastig.
Ik denk dat Yvette van een hoop anderen zou hebben gewonnen, oa van haar naamgenoot.
quote:Zelfde met Danyl Johnson, die had ook zo'n berenauditieOp zaterdag 23 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waren toen huizenhoog favoriet maar haalde de finale niet.
quote:Dat dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Spies het volgende:
Ik vind het jammer dat wanneer zo'n zangeres keihard begint te schreeuwen en uit te halen dat iedereen dan meteen denkt dat het ontzettend goed is. Ben zong een rustiger stuk en ik vond het fantastisch.![]()
Yvette was ook echt goed trouwens, maar ik heb het meer over het algemeen.
quote:Ik ook niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo fantastisch vind ik zijn auditie niet eens.
quote:Mwoah, je kunt ook én je strot opentrekken en goed zingen. Niet al het geschreeuw is niet mooi. Zie een Esther Nijhove. Yvette vond ik in deze gewoon beter."Ik vind het jammer dat wanneer zo'n zangeres keihard begint te schreeuwen en uit te halen dat iedereen dan meteen denkt dat het ontzettend goed is."
quote:ik ook niet, ik dacht dat ik wat gemist had 4/5 weken geleden tijdens de eerste uitzendingOp zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo fantastisch vind ik zijn auditie niet eens.
quote:Dat was hij bij zijn auditie ook nietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen de hype weer in perspectief gaan zien. Hij is goed, maar niet werelds.
quote:Dat was ie al niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen de hype weer in perspectief gaan zien. Hij is goed, maar niet werelds.
quote:Dat gebeurt niet... er moet iets of iemand de hype kunnen dragenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Dat was hij bij zijn auditie ook nietMaar wat is werelds? Ben het wel met je eens. Zou fijn zijn als de hype rondom hem wat bekoelt.
quote:Ik heb nooit gesnapt waarom uitgerekend bij hem al 3 mensen drukten na 2 regels zingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Omdat het gewoon goed wasOp zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom uitgerekend bij hem al 3 mensen drukten na 2 regels zingen.
quote:Oja, alleen Anouk mag datOp zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Yvette is terecht afgevallen. Wat zij stond te doen sloeg nergens op. Ze is Anouk niet.
quote:Ja euuhhhh, misschien omdat het dan ook een *battle* was?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef Pan.da het volgende:
Ik vond Ben sowieso lekkerder klinken, maar smaken verschillen uiteraard. Daarentegen vond ik Yvette meer 'strijd' leveren. Er een battle van maken.
quote:Ja maar niet iedereen maakte er een battle van.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja euuhhhh, misschien omdat het dan ook een *battle* was?
quote:iddOp zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
Hij is goed afgevallen!![]()
[ afbeelding ]
quote:WTFOp zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ik vind van wel, vind zijn stem mooier.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
Ja, maar puur kijkend naar de battle, vond je ben beter dan yvette?
quote:Ik hou meer van zijn stem ja.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
quote:Ja, puur qua sound zeker.Op maandag 25 oktober 2010 13:22 schreef Redux het volgende:
quote:inderdaad! yvette is duidelijk een ervaren zangeres en kan veel met haar stem. Roel zei alleen; je had een opdracht en die heb je goed volbracht.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef Redux het volgende:
Ik vind het ook vreemd, als je de battle terugkijkt waarin Yvette echt rockt en ben gewoon (wel goed is maar) achterblijft, de reactie van jeroen van de boom is 'als yvette er straks uit gaat...' en hij heeft het verder niet over ben en spreekt alszodanig ook niet echt een voorkeur voor ben of voor yvette uit, niet expliciet.
Daarnaast praat roel ook alleen maar in termen van 'we gaan door met ben'.
Echt jammer want ik vind yvette in de battle duidelijk de beste. Ben doet het met gemak? Moet je kijken wat dat meisje voor stem heeft, ik kreeg er kippevel van.
quote:whaha, ben je gek?Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Net even gekeken...
Yvette kan niet zo goed maat houden geloof ik, en ik vind dr stem niet mooi, ze zingt te overdreven.
Ben was wel weer heel erg goed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Mensen die dat gekrijs van Yvette mooier vonden_!
quote:ze zouden een duet moeten doenOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
quote:Dat is iemand anders? Toch......?Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ik moest een beetje krassen.
quote:Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Of hij vond dat gewoon lelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.
quote:ik vond het niet MOOIER maar ik vond haar wel goed.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Ah, jij bent muzikant? Nee, dan is het zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
Muzikant van de jostiband? Dit, het beste ooit?quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Kan wel zijn, maar dat bewijst mooi dat een goed geluid (voor mij) niet garant staat voor algehele waardering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Hij is de zanger die het gemakkelijkst goed geluid produceert.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 05:06 schreef Jammie het volgende:
Lol, dank voor de reacties. Ja, ik ben muzikant en ja, ik ben een goede muzikant en ja, je kunt me boeken (niet allemaal tegelijk aub) en nee, geen lid van de Jostiband. En ja, Ben Saunders is een supertalent zoals we in Nederland nooit meer hebben gehad sinds... sinds wie eigenlijk? Hm, sinds niemand, denk ik.
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..quote:
Ik heb prima oren dank jequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Arghh, Ben![]()
Zo'n mooi nummer, zo'n mooie stem, zo'n slecht optreden
I'm in love with a girl van Gavin Degrawquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Asskimo het volgende:
Hoe heet het nummer dat hij vanavond zong?
Door stemmen van het publiek ja..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Precies, vandaar dat hij veilig is als eerste...
YEAH!
Dat zei ik: zijn auditie was ECHT goed, alles wat daarna kwam nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Vind hem nog steeds goed hoor![]()
Er zaten wel wat aardige stukjes tussen, maar dat is niet goed genoeg voor Ben.
Ze wilden vast een keer iets snellers proberen, dat hebben ze nu gedaan en geconcludeerd dat dat niet zo goed was.
Volgende keer komt weer een goed optreden![]()
Voor degenen die nog twijfelen, luister nog een keertje zijn auditie.
Ja, wij zijn gek en hebben last van ons gehoor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door stemmen van het publiek ja..
Idd.. Nogmaals: zijn auditie was ECHT geweldig! Alles wat daarna kwam voor mij niet..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, wij zijn gek en hebben last van ons gehoor...
Zeker!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd.. Nogmaals: zijn auditie was ECHT geweldig! Alles wat daarna kwam voor mij niet..
Maar ok, we mogen het oneens zijn op een discussieforum geloof ik
Nou, hij kwam tevoorschijn en het dak ging eraf...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens, dat stemmen vertrouw ik ook niet echt. Opvallend vaak blijven de "kijkcijferkanonnen"er lang in..
En nee: ik bezit geen aluhoedje..
Dat ontken ik niet. Maar ik heb het idee dat hij teert op zijn echt geweldige auditie..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, hij kwam tevoorschijn en het dak ging eraf...
Meer dan bij de andere vond ik, (of heb ik dat verkeerd gezien? )
Moet je ook meerekenen.
Hoeft toch ook niet, maar zeggen dat "hij gewoon slecht was. punt."quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar ik heb het idee dat hij teert op zijn echt geweldige auditie..
Begrijp me niet verkeerd: gezien zijn auditie zou ik ook heel graag een grote fan zijn.. Helaas lukt me dat niet..
Is heul niet blijven hangen bij mij...quote:Wat IK dan weer heel bijzonder vind is dat Lenny de hele zaal meekrijgt. Met een in NL oudbollig en totaal onhip genre als reggae..
Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet om zangkunsten, maar om uitstraling. Wat overigens ook knap is met die baard en die dreadlocks. Meeste mensen vinden dat normaal niks![]()
Ach, ik heb een broer die er nog meer onder zit!quote:Maar ok, hetzelfde geldt voor vol getatoueerde mensen.. Die zijn "eng" en asociaal namelijk
Ff voor de helderheid: ik had het niet over MIJN persoonlijke mening he..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:25 schreef Oblivion het volgende:
Ach, ik heb een broer die er nog meer onder zit!
Tattoo's are only skin-deep!
Eens. Goh, waarom is iedereen mij voor?quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
Ik vond z'n opkomst erg stoer maar hij kwam met dit nummer voor mij niet uit de verf.
dit dus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
Ik vond z'n opkomst erg stoer maar hij kwam met dit nummer voor mij niet uit de verf.
Nou idd. Ik dacht nu komt het..nu komt het...en toen kwam het einde....quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff voor de helderheid: ik had het niet over MIJN persoonlijke mening he..
Ik vind mensen met tattoo's NIET per definitie eng en asociaal.. Maar ik denk en hoop dat je dat wel snapt gezien mijn wijze van formuleren![]()
Eensquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef UltraR het volgende:
Ik vond hem wel goed gisteren. Maar de enorme favorietenrol is onterecht. Hij heeft een te vlakke stem, mist een randje in.
Doorgaans verschilt het publiek van FOK! van het stemmende publiekquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:49 schreef Riann het volgende:
Wat is iedereen hier negatief zeg... toch raar dat hij dan meteen door mocht. Ik vond hem wel goed. Hij heeft een lekkere stem om naar te luisteren.
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Doorgaans verschilt het publiek van FOK! van het stemmende publiek.
Nou ja, ik denk inderdaad dat ik wel íets van zangtechniek afweet, en je hoeft ook geen expert te zijn om ergens een mening over te hebben. Het is geen examen, het is hersenloos vermaakquote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.
*kuch...quote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.
Ik heb gekeken en je hebt gelijk, zeer goed optreden!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat IK dan weer heel bijzonder vind is dat Lenny de hele zaal meekrijgt. Met een in NL oudbollig en totaal onhip genre als reggae..
Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet om zangkunsten, maar om uitstraling. Wat overigens ook knap is met die baard en die dreadlocks. Meeste mensen vinden dat normaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |