Kan wel zijn, maar dat bewijst mooi dat een goed geluid (voor mij) niet garant staat voor algehele waardering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Hij is de zanger die het gemakkelijkst goed geluid produceert.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 05:06 schreef Jammie het volgende:
Lol, dank voor de reacties. Ja, ik ben muzikant en ja, ik ben een goede muzikant en ja, je kunt me boeken (niet allemaal tegelijk aub) en nee, geen lid van de Jostiband. En ja, Ben Saunders is een supertalent zoals we in Nederland nooit meer hebben gehad sinds... sinds wie eigenlijk? Hm, sinds niemand, denk ik.
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..quote:
Ik heb prima oren dank jequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Arghh, Ben![]()
Zo'n mooi nummer, zo'n mooie stem, zo'n slecht optreden
I'm in love with a girl van Gavin Degrawquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Asskimo het volgende:
Hoe heet het nummer dat hij vanavond zong?
Door stemmen van het publiek ja..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Precies, vandaar dat hij veilig is als eerste...
YEAH!
Dat zei ik: zijn auditie was ECHT goed, alles wat daarna kwam nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Vind hem nog steeds goed hoor![]()
Er zaten wel wat aardige stukjes tussen, maar dat is niet goed genoeg voor Ben.
Ze wilden vast een keer iets snellers proberen, dat hebben ze nu gedaan en geconcludeerd dat dat niet zo goed was.
Volgende keer komt weer een goed optreden![]()
Voor degenen die nog twijfelen, luister nog een keertje zijn auditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |