quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Mensen die dat gekrijs van Yvette mooier vonden_!
quote:ze zouden een duet moeten doenOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
quote:Dat is iemand anders? Toch......?Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
Hij is goed afgevallen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Ik moest een beetje krassen.
quote:Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.Op zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef NoNickOne het volgende:
Hij is goed afgevallen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Of hij vond dat gewoon lelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij kon bij de zwaargewichten vast niet meekomen.
quote:ik vond het niet MOOIER maar ik vond haar wel goed.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Knuck-les het volgende:
Ah, jij bent muzikant? Nee, dan is het zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Ik ben zelf muzikant en denk werkelijk dat Ben Saunders de beste zanger van Nederland is. Misschien wel het beste zangtalent dat Nederland ooit heeft voortgebracht.
Muzikant van de jostiband? Dit, het beste ooit?quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:25 schreef Jammie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |